Jeg er også spent på dine vegne!! Krysser for at syklusen er mer i ruteVeldig greit å slippe å blø tenker jegPP2 nå, ja. Syklus i første PP var ganske uregelmessig, EL kom en uke for sent og da kom TR også senere. Spent på denne runden
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også spent på dine vegne!! Krysser for at syklusen er mer i ruteVeldig greit å slippe å blø tenker jegPP2 nå, ja. Syklus i første PP var ganske uregelmessig, EL kom en uke for sent og da kom TR også senere. Spent på denne runden
![]()

Da var det enda en ny runde! Håper på bedre lykke denne gangen.
- 40 - B2 - PP10 (PP5 SA og PP8 MA) - EL 28/12 - IKM 12/01Stjernest0v - 30 - B3 - PP9 - EL 30.12 - IKM 13.01
Hei alle sammenDa var det enda en ny runde! Håper på bedre lykke denne gangen.
Første aksje i fertilt vindu er lagt i dag, bare så vi har gjort det et par dager i forveien. Tror det nærmer seg noe, har mye EL-slim og har hatt noe stikk på høyre siden. Har glemt å teste, skal ta en i kveld og begynne ordentlig testing i morgen.![]()
Velkommen hit, begge toHei, jeg blir gjerne med dere
Håpefull- 40 - B2 - PP10 (PP5 SA og PP8 MA) - EL 28/12 - IKM 12/01
Har lagt dere til i listen nå 
Naomii - 35 - B3 - PP7 - EL 28/12 - IKM 12/1
Håper så inderlig at det skal klaffe snart![]()
![]()
Liste oppdatert igjen, velkommen hitOnion - 35 - B1 - PP2 etter exu - EL 04.01 - IKM 16.01
Det synes jeg er rart. Første syklus etter fødsel hadde jeg enorme mengder slim og i forrige syklus hadde jeg slim i 10 dager før EL faktisk skjedde - på CD 20. i
Ser jo ut som den er på vei oppVis vedlegget 476558
Da var testing etter EL i gang. Synes det murrer litt i magen, hvilket kan bety at noe er på gang, men samtidig har jeg null EL-slim?Det synes jeg er rart. Første syklus etter fødsel hadde jeg enorme mengder slim og i forrige syklus hadde jeg slim i 10 dager før EL faktisk skjedde - på CD 20. i
Ikke lett å bli klok på syklus etter fødsel, aner ikke hva jeg kan forvente![]()

Ja, men jeg kan svinge ganske lenge fra 0,3-0,7 før det tar seg oppSer jo ut som den er på vei oppJeg hadde også masse EL slim denne gangen. Men er vel ikke alltid jeg har hatt like mye tror jeg
![]()
Håper ikke EL driller denne runden slik som forrige, bare. DPO- land på deg i morgen? 
Ja, 1 dpo i morgen. Har lagt inn 2 dager med aksjer de 2 siste dagene. Må prøve å få overtalt mannen til en tredje dag herJa, men jeg kan svinge ganske lenge fra 0,3-0,7 før det tar seg oppHåper ikke EL driller denne runden slik som forrige, bare. DPO- land på deg i morgen?
![]()
Det er vel lurt siden det ikke var temp-stigning på morgenen i dag, så det har nok skjedd ila dagen. Men greit å sikre seg best mulig sjanse tenker jeg 
Elisa91 - 34 - B3 - PP3 - EL 4.1 - IKM 16.1
Melder meg inn her. Håper en IKM-gruppe er det som skal til for at spiren sitter![]()
Velkommen hit, så kjekt at dere vil henge herhusmor40 - B2 - PP4 - EL 29.12- IKM 13.01.
Ikke helt sikker på når eggløsningen er, men får endre det efterhvert![]()
Lista er oppdatert 
Ekstra aksjer har vel aldri skadet en prøver førJa, 1 dpo i morgen. Har lagt inn 2 dager med aksjer de 2 siste dagene. Må prøve å få overtalt mannen til en tredje dag herDet er vel lurt siden det ikke var temp-stigning på morgenen i dag, så det har nok skjedd ila dagen. Men greit å sikre seg best mulig sjanse tenker jeg
![]()
Her hadde LH steget enda litt tidligere i dag, tenkte jeg skal sjekke igjen i kveld 
Tipper du får topp i natt eller i morgen tidlig jegEkstra aksjer har vel aldri skadet en prøver førHer hadde LH steget enda litt tidligere i dag, tenkte jeg skal sjekke igjen i kveld
![]()