IKM Uke 3 ❤️

Stjernest0v - 30 - B3 - PP9 - EL 30.12 - IKM 13.01

Hei alle sammen :Heartred Da var det enda en ny runde! Håper på bedre lykke denne gangen.

Første aksje i fertilt vindu er lagt i dag, bare så vi har gjort det et par dager i forveien. Tror det nærmer seg noe, har mye EL-slim og har hatt noe stikk på høyre siden. Har glemt å teste, skal ta en i kveld og begynne ordentlig testing i morgen. :)

Stjernest0v - 30 - B3 - PP9 - EL 30.12 - IKM 13.01

Hei alle sammen :Heartred Da var det enda en ny runde! Håper på bedre lykke denne gangen.

Første aksje i fertilt vindu er lagt i dag, bare så vi har gjort det et par dager i forveien. Tror det nærmer seg noe, har mye EL-slim og har hatt noe stikk på høyre siden. Har glemt å teste, skal ta en i kveld og begynne ordentlig testing i morgen. :)
Hei, jeg blir gjerne med dere :happy:

Håpefull:Heartred - 40 - B2 - PP10 (PP5 SA og PP8 MA) - EL 28/12 - IKM 12/01
Velkommen hit, begge to :happy: Har lagt dere til i listen nå :love017

IMG_6868.jpeg

Da var testing etter EL i gang. Synes det murrer litt i magen, hvilket kan bety at noe er på gang, men samtidig har jeg null EL-slim? :dontknow Det synes jeg er rart. Første syklus etter fødsel hadde jeg enorme mengder slim og i forrige syklus hadde jeg slim i 10 dager før EL faktisk skjedde - på CD 20. i
Ikke lett å bli klok på syklus etter fødsel, aner ikke hva jeg kan forvente :smiley-ashamed004

Vis vedlegget 476558
Da var testing etter EL i gang. Synes det murrer litt i magen, hvilket kan bety at noe er på gang, men samtidig har jeg null EL-slim? :dontknow Det synes jeg er rart. Første syklus etter fødsel hadde jeg enorme mengder slim og i forrige syklus hadde jeg slim i 10 dager før EL faktisk skjedde - på CD 20. i
Ikke lett å bli klok på syklus etter fødsel, aner ikke hva jeg kan forvente :smiley-ashamed004
Ser jo ut som den er på vei opp :D Jeg hadde også masse EL slim denne gangen. Men er vel ikke alltid jeg har hatt like mye tror jeg :happy:

IMG_6771.jpeg
Veldig bratt kurve både opp og ned denne gangen syns jeg ifht tidligere, men det har vel ikke noe å si :D:shy: Bruker letrozol, og dette er første syklusen med metformin i tillegg, spendt på om det har noen innvirkning. :smiley-angelic001

Ser jo ut som den er på vei opp :D Jeg hadde også masse EL slim denne gangen. Men er vel ikke alltid jeg har hatt like mye tror jeg :happy:
Ja, men jeg kan svinge ganske lenge fra 0,3-0,7 før det tar seg opp :smiley-ashamed004 Håper ikke EL driller denne runden slik som forrige, bare. DPO- land på deg i morgen? :happy:

Skikkelige eggløsningssmerter i gårkveld og i natt, så regner med egget slapp da

Edit: nå kom det sterke stikkende smerter, så nok nå egget slipper og ikke i natt. Da blir det en til runde med aksjelegging

Last edited:
Elisa91 - 34 - B3 - PP3 - EL 4.1 - IKM 16.1

Melder meg inn her. Håper en IKM-gruppe er det som skal til for at spiren sitter :angelic:

husmor40 - B2 - PP4 - EL 29.12- IKM 13.01.
Ikke helt sikker på når eggløsningen er, men får endre det efterhvert :happy:

Ja, men jeg kan svinge ganske lenge fra 0,3-0,7 før det tar seg opp :smiley-ashamed004 Håper ikke EL driller denne runden slik som forrige, bare. DPO- land på deg i morgen? :happy:
Ja, 1 dpo i morgen. Har lagt inn 2 dager med aksjer de 2 siste dagene. Må prøve å få overtalt mannen til en tredje dag her :laughing002 Det er vel lurt siden det ikke var temp-stigning på morgenen i dag, så det har nok skjedd ila dagen. Men greit å sikre seg best mulig sjanse tenker jeg :smiley-ashamed004

Elisa91 - 34 - B3 - PP3 - EL 4.1 - IKM 16.1

Melder meg inn her. Håper en IKM-gruppe er det som skal til for at spiren sitter :angelic:
husmor40 - B2 - PP4 - EL 29.12- IKM 13.01.
Ikke helt sikker på når eggløsningen er, men får endre det efterhvert :happy:
Velkommen hit, så kjekt at dere vil henge her :happy: Lista er oppdatert :love017

Ja, 1 dpo i morgen. Har lagt inn 2 dager med aksjer de 2 siste dagene. Må prøve å få overtalt mannen til en tredje dag her :laughing002 Det er vel lurt siden det ikke var temp-stigning på morgenen i dag, så det har nok skjedd ila dagen. Men greit å sikre seg best mulig sjanse tenker jeg :smiley-ashamed004
Ekstra aksjer har vel aldri skadet en prøver før :laughing002 Her hadde LH steget enda litt tidligere i dag, tenkte jeg skal sjekke igjen i kveld :happy:

Regnbueønske - 36 - B3 - PP5 - EL 30.12 - IKM 13.0-

Melder meg inn - selv om jeg har liten tro på denne runden. Juleferie, hyttetur, fellesrom, alt mulig - ikke så lett da! Glemte også testene hjemme, så ikke sikker på når EL faktisk er. Men litt deilig å klare å holde skuldrene lave på det også.

Back
Topp