Cornelialill
Elsker forumet
Cornelialill - 30 - PP8 - B2 - EL 28.06 - IKM 12.07
Slenger meg atter med i ei IKM-gruppe og håper igjen på et lite mirakel! Nå har vi akkurat prøvd i ett år og jeg har fått henvisning til oppfølging av gynekolog som hjalp meg da jeg prøvde på nr1. Håper det klaffer før jeg rekker å komme dit.
Begynner å se ut som det skal skje noe i riktig tid på disse testene iallefall
Slenger meg atter med i ei IKM-gruppe og håper igjen på et lite mirakel! Nå har vi akkurat prøvd i ett år og jeg har fått henvisning til oppfølging av gynekolog som hjalp meg da jeg prøvde på nr1. Håper det klaffer før jeg rekker å komme dit.
Begynner å se ut som det skal skje noe i riktig tid på disse testene iallefall
Men vente, vente på eggløsning først 
Prøver å flytte fokuset og ikke vase meg inn i de tankene hele tiden, men syns det er vanskelig. Særlig når jeg ikke vet hva jeg kan forvente av syklusen min denne runden (pga SA). Prøver å gå tilbake til innstillingen om at det kan ta tid, men at det kommer til å gå.. andre som har det sånn?

Missunelig på alle med kort syklus
men heldigvis vært ganske stabil på 36-38 dager siden november!
jeg mistet i uke 9 (MA). Gjennomførte cytotec-behandling forrige uke. Ingen blødning lenger og er supermotivert til å legge inn aksjer
problemet mitt er at jeg forsatt har HCG I systemet. Tester med gr.test annenhver dag og det er forsatt 2 sterke streker
så er ikke lett å finne ut av EL. Jeg la inn CD 1 som første blødningsdag etter cytotec-behandling så ifølge Flo appen skal jeg ha EL 30.06. I dag startet jeg meg temping og