IKM uke 28

Cornelialill - 30 - PP8 - B2 - EL 28.06 - IKM 12.07

Slenger meg atter med i ei IKM-gruppe og håper igjen på et lite mirakel! Nå har vi akkurat prøvd i ett år og jeg har fått henvisning til oppfølging av gynekolog som hjalp meg da jeg prøvde på nr1. Håper det klaffer før jeg rekker å komme dit.

Begynner å se ut som det skal skje noe i riktig tid på disse testene iallefall :)

Vedlegg

• IMG_20210624_205030.jpg
    IMG_20210624_205030.jpg
    427,8 KB · Visninger: 64
Cornelialill - 30 - PP8 - B2 - EL 28.06 - IKM 12.07

Slenger meg atter med i ei IKM-gruppe og håper igjen på et lite mirakel! Nå har vi akkurat prøvd i ett år og jeg har fått henvisning til oppfølging av gynekolog som hjalp meg da jeg prøvde på nr1. Håper det klaffer før jeg rekker å komme dit.

Begynner å se ut som det skal skje noe i riktig tid på disse testene iallefall :)

Spennende! Håper det kan gå uten noe mer hjelp, men at du får den hjelpen hvis du trenger den ❤️

Ja, jeg hadde også det.. særlig når testene ble sterkere og jeg kom meg til 5+0. Men får håpe det går denne gangen. Kommer nok til å bli veldig spent når det nærmer seg eggløsning og etterpå når det er tid for testing! Håper det snart klaffer for deg også :)
Håper for oss begge så vi slipper all tenking å irritasjon på kroppen :Heartred Men vente, vente på eggløsning først :notworthy

Etter vi mistet forrige syklus har jeg blitt heeeelt opphengt i å bli gravid. Som om jeg ikke var det fra før! Syns dagene går uendelig sakte, føler jeg bare MÅ bli gravid nå og at andre ting ikke betyr så mye :dead: Prøver å flytte fokuset og ikke vase meg inn i de tankene hele tiden, men syns det er vanskelig. Særlig når jeg ikke vet hva jeg kan forvente av syklusen min denne runden (pga SA). Prøver å gå tilbake til innstillingen om at det kan ta tid, men at det kommer til å gå.. andre som har det sånn?

Helt klart, må bare finne de som vil hjelpe :rolleyes: de fleste gyn i «nærheten» (bor på landet flere timer unna by) krever henvisning - men kan vel få legen til å henvise til private gynekologer kanskje? Og ikke til sykehus hvor de tydeligvis ikke har tid til meg :rolleyes:
Sikkert lurt som legen din sier, å bli sjekket av gyn. Hadde en stor cyste sist jeg var hos gyn (sykehus) som ble sjekket 3 mnd senere (var borte da, men er visst vanlig med vanncyster etter eggløsning)
Jeg pleier ha ubehag/stikk som du beskriver, bare på venstre side. Kjenner det mest mellom el og tr :wideyed:
Merkelig denne kroppen :joyful:
Her bor jeg mid i smørøyet så blir privat på meg siden legen anbefale det :Heartred syster er ikke til å tulle meg for dem kan ødelegge mye mer enn mange tror værtfall i prøveperioden. Så vi får håpe det går fort så vi finner en løsning. Lite gøy å drive på i vente perioden å lure på så uendelig mye ting ved en selv. Kommer mens eller er jeg gravid eller er det bare syklusen som tuller igjen osv..:lurk

Etter vi mistet forrige syklus har jeg blitt heeeelt opphengt i å bli gravid. Som om jeg ikke var det fra før! Syns dagene går uendelig sakte, føler jeg bare MÅ bli gravid nå og at andre ting ikke betyr så mye :dead: Prøver å flytte fokuset og ikke vase meg inn i de tankene hele tiden, men syns det er vanskelig. Særlig når jeg ikke vet hva jeg kan forvente av syklusen min denne runden (pga SA). Prøver å gå tilbake til innstillingen om at det kan ta tid, men at det kommer til å gå.. andre som har det sånn?
Tror vi er mange i samme båt der du. Bare positive tanger om bebylaging er viktig å ikke stress å mas det lønner seg ikke :Heartred

Ja heldig med det! Dere må ha en utrolig tålmodighet dere som har lengre syklus enn gjennomsnittet :wideyed: Pleier få peak CD12-13, er på CD6 idag så ja, bare en liten uke igjen :woot:
Jaa, syns det er så kjedelig:inpain: Missunelig på alle med kort syklus:hilarious::hilarious: fikk lang syklus etter jeg fikk lavt stoffskite, og blir det litt for lavt mister jeg mensen helt:hungover: men heldigvis vært ganske stabil på 36-38 dager siden november!

Ja, jeg hååååper det altså. Det er litt kaos med flytting osv nå, og mye besøk av familie, så håper vi likevel finner anledning til å legge inn aksjer :hilarious: alt jeg vil nå er å ha med meg en liten spire på flyttelasset..
Snik dere unna:D:D Heier på liten spire som kan følge med på flyttelasset ❤️❤️

Jaa, syns det er så kjedelig:inpain: Missunelig på alle med kort syklus:hilarious::hilarious: fikk lang syklus etter jeg fikk lavt stoffskite, og blir det litt for lavt mister jeg mensen helt:hungover: men heldigvis vært ganske stabil på 36-38 dager siden november!
Forstår deg godt!
Har også lavt stoffskifte, hatt det i ca 5 år og har likevel alltid hatt sykluser på 26-28 dager :) viktigste er vel å ha stabile sykluser? :wideyed:

Det kan fort bli veldig «altoppslukende» når man står mitt i det. Kjenner den følelsen veldig godt❤️ Det er likksom det eneste man vil og tenker på

Snik dere unna:D:D Heier på liten spire som kan følge med på flyttelasset ❤️❤️

Ja, det stemmer jo jeg for! Jeg er hakket mer spenstig enn mannen på det området, til min frustrasjon:hilarious: besøket kommer i morgen, så vi får prøve å legge inn noen aksjer før det i tilfelle eggløsningen kommer tidligere enn planlagt.

Når på dagen tester dere etter EL? :nailbiting:

Morgenurin eller 10-11-tiden :) jeg får sterkest resultat om formiddagen, men i dagene rundt eggløsning får jeg positive tester uansett når på døgnet jeg tar de. Så spiller egentlig ingen rolle for meg, og jeg syns morgenen er greiest :)

Har det helt likt som deg:depressed: jeg mistet i uke 9 (MA). Gjennomførte cytotec-behandling forrige uke. Ingen blødning lenger og er supermotivert til å legge inn aksjer:love7 problemet mitt er at jeg forsatt har HCG I systemet. Tester med gr.test annenhver dag og det er forsatt 2 sterke streker:angryfire så er ikke lett å finne ut av EL. Jeg la inn CD 1 som første blødningsdag etter cytotec-behandling så ifølge Flo appen skal jeg ha EL 30.06. I dag startet jeg meg temping og:D

Uansett om jeg ikke finner ut når EL så legger vi aksjer annenhver dag fremover og krysser fingrene på at det blir en baby denne gang og. Jeg blir veldig lett gravid. Ble gravid på første forsøk sist gang. Spent på tiden fremover for oss alle:Heartbigred

Har det helt likt som deg:depressed: jeg mistet i uke 9 (MA). Gjennomførte cytotec-behandling forrige uke. Ingen blødning lenger og er supermotivert til å legge inn aksjer:love7 problemet mitt er at jeg forsatt har HCG I systemet. Tester med gr.test annenhver dag og det er forsatt 2 sterke streker:angryfire så er ikke lett å finne ut av EL. Jeg la inn CD 1 som første blødningsdag etter cytotec-behandling så ifølge Flo appen skal jeg ha EL 30.06. I dag startet jeg meg temping og:D

Uansett om jeg ikke finner ut når EL så legger vi aksjer annenhver dag fremover og krysser fingrene på at det blir en baby denne gang og. Jeg blir veldig lett gravid. Ble gravid på første forsøk sist gang. Spent på tiden fremover for oss alle:Heartbigred
Så trist at du opplever en MA :Heartred men godt å se at du er ved godt mot! Håper HCG synker fort og at du er tilbake i vanlig syklus snart :Heartred

Åå, vanskelig å ha oversikt da ja! Men har hørt det kan være bra å fremdeles ha hcg i kroppen, at det kan hjelpe på å bli gravid igjen :) håper det går veien nå!

Back
Topp