Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er SÅÅ kjedelig å vente på stigning på el test har så lang syklus på 36-38 dager så begynner gjerne å teste for tidlig Andre som er like utolmodig?
Vis vedlegget 359640
Har ikke like lang syklus som deg, men er likevel ganske utålmodig hvilken CD pleier du ha EL?Det er SÅÅ kjedelig å vente på stigning på el test har så lang syklus på 36-38 dager så begynner gjerne å teste for tidlig Andre som er like utolmodig?
Vis vedlegget 359640
Vurderer å droppe EL-testing denne PP, bare ta det som det kommer?
Har lyst å gjøre det samme, men er altfor nysgjerrig virker deilig å ikke styre med el-testing!Vurderer å droppe EL-testing denne PP, bare ta det som det kommer?
Da er vi toHar lyst å gjøre det samme, men er altfor nysgjerrig virker deilig å ikke styre med el-testing!
Masse lykke til
Tusen takk dereØnsker det masse lykke til og krysser fingrene for oss alle
Håper du blir møtt på en bedre måte enn meg da jeg dro til gynekolog (offentlig) etter å ha prøvd 2 år.. ikke godta å bli fortalt at å prøve i 2 år er normalt, stå på ditt og krev utredning
Jeg ble fortalt at det var helt vanlig å prøve i 2 år og å miste flere ganger 8 mnd senere og et til tap så har jeg «ordentlig» krav på utredning (prøvde lenge og ble gravid etter det hadde gått 1 år, mistet og ble fortalt at jeg fikk ikke utredning før det hadde gått 1 år på nytt igjen.. ble gravid nesten et år senere igjen og fikk den beskjeden som skrevet ovenfor) begynner å nærme seg 3 år og 3 sa/ma, har satt frist til 1 september - blir vi ikke gravide innen da tar jeg ikke et nei når vi ber om utredning på nytt (har vært for godtroende og bare nikket og smilt til legene) har et barn fra før som ble til uten problemerTusen takk dere
Ja nå har jeg tenkt å stå på vårt for det er ikke mye vanlig å måtte prøve så mye men likevell ingen fullført graviditet, man blir bare mindre å mindre motivert. Føler nesten jeg er på vei over i det som kalles (den sure gamle dama som ikke liker barn) å dit vil jeg ikke! Men noen ganger blir jeg så lei meg at jeg tenker på å fjerne hele greia så jeg slipper tenke på det
Men nå har vi fått startet på å få hjelp så da håper jeg det skjer noe kjapt. Men med min fine syklus på 34 dager så kan det jo hende gyn oppdager eggløsningen i tide til at vi treffer full pott å at vi får videre hjelp å behandling
Heldig da pleier å ha peak på CD 24 vanligvis enn du? bare en liten uken igjenn nåHar ikke like lang syklus som deg, men er likevel ganske utålmodig hvilken CD pleier du ha EL?
Ja kjekt og følge med, plutselig kommer den litt tidligere perfekt med nye tester da Det sies jo at man er ekstra fruktbar etter en saGjør det samme! Begynner første dag etter mensen, selv om jeg ikke pleier å ha før cd17 Nå er jeg litt mer spent enn vanlig, siden syklusen kan være annerledes pga SA. Håper du får stigning snart! Jeg får nye tester i posten i morgen! Tok siste av de jeg har i dag, så det passer fint.
Ja kjekt og følge med, plutselig kommer den litt tidligere perfekt med nye tester da Det sies jo at man er ekstra fruktbar etter en sa
Ja det er ikke lett å få rettmessig hjelp i dag av det offentlige. Men det er noen der ute som likevell jobber hardt for å få andre til å få den hjelpen dem har krav på. Å som jeg fikk beskjed om av min lege var du skal få utredning men vi må nesten ta det igjennom en gyn for å utelukke en del ting... som syster på eggstokkene å tette ganger å sånn vet dere. Å som jeg sa da var jeg er klar nå for at dem skal rote rundt inni meg for å finne feilen eller mangelen min.Jeg ble fortalt at det var helt vanlig å prøve i 2 år og å miste flere ganger 8 mnd senere og et til tap så har jeg «ordentlig» krav på utredning (prøvde lenge og ble gravid etter det hadde gått 1 år, mistet og ble fortalt at jeg fikk ikke utredning før det hadde gått 1 år på nytt igjen.. ble gravid nesten et år senere igjen og fikk den beskjeden som skrevet ovenfor) begynner å nærme seg 3 år og 3 sa/ma, har satt frist til 1 september - blir vi ikke gravide innen da tar jeg ikke et nei når vi ber om utredning på nytt (har vært for godtroende og bare nikket og smilt til legene) har et barn fra før som ble til uten problemer
sånn, sutret nok om min prøving igjen, krysser fingrene såå for deg og alle dere andre i IKM-gruppa! Masse babystøv osv, dette er vår PP
Jeg som hadde troa på at det skulle holde hele veien med deg forrige ikm gruppeJa, jeg hååååper det altså. Det er litt kaos med flytting osv nå, og mye besøk av familie, så håper vi likevel finner anledning til å legge inn aksjer alt jeg vil nå er å ha med meg en liten spire på flyttelasset..
Jeg som hadde troa på at det skulle holde hele veien med deg forrige ikm gruppe
Da er sjansen større nå etter en SA, vet det er lett for meg å si men prøv å ikke tenk så mye på det å ta heller å kos deg mens du kan mellom alt som skal skje. Så satser vi på at den sitter hele veien denne gangen
Ja heldig med det! Dere må ha en utrolig tålmodighet dere som har lengre syklus enn gjennomsnittet Pleier få peak CD12-13, er på CD6 idag så ja, bare en liten uke igjenHeldig da pleier å ha peak på CD 24 vanligvis enn du? bare en liten uken igjenn nå
Helt klart, må bare finne de som vil hjelpe de fleste gyn i «nærheten» (bor på landet flere timer unna by) krever henvisning - men kan vel få legen til å henvise til private gynekologer kanskje? Og ikke til sykehus hvor de tydeligvis ikke har tid til megJa det er ikke lett å få rettmessig hjelp i dag av det offentlige. Men det er noen der ute som likevell jobber hardt for å få andre til å få den hjelpen dem har krav på. Å som jeg fikk beskjed om av min lege var du skal få utredning men vi må nesten ta det igjennom en gyn for å utelukke en del ting... som syster på eggstokkene å tette ganger å sånn vet dere. Å som jeg sa da var jeg er klar nå for at dem skal rote rundt inni meg for å finne feilen eller mangelen min.
Det er en ting jeg vet om min syklus det er alltid bare høyre side som gjør vondt, litt vondt eller bare irritabel den dagen jeg har eller skulle hatt eggløsning å indre kramper ved mens da den kommer. Å når den kommer så vet jeg at det er det som kommer men det jeg ikke fatter er hvorfor bare høyre side å hvorfor så sinsykt mye klumper i innlegget eller på papiret.. veldig snodig