IKM uke 28

Usikker på hvor lenge jeg skal vente jeg også.. men ihvertfall til onsdag tenker jeg.. er rimelig sikker på når eggløsning var, og det er 16-17 dager siden.. :wacky:

Usikker på hvor lenge jeg skal vente jeg også.. men ihvertfall til onsdag tenker jeg.. er rimelig sikker på når eggløsning var, og det er 16-17 dager siden.. :wacky:
Vi får leve i håpet noen dager til.
Hjernen min kverner bare i at da kan el ha vært noen dager senere og da hadde vi sex og da er det håp. Blir så koko av dette.

Kan hende jeg prøver å skaffe meg noen tester til føre torsdag, men på torsdag blir det enten digital test eller en tur til legen

Dårlig med spirer i denne gruppa vår!! :banghead: Satsar på at det blir eit par til no på tampen. Og at det blir betre klaff i neste IKM-gruppe for oss andre! xsmile14

Kan hende jeg prøver å skaffe meg noen tester til føre torsdag, men på torsdag blir det enten digital test eller en tur til legen
Jeg har en legetime på torsdag. Kanskje jeg skal spørre om en ny test da hvis tr ikke har kommet.
Har vært sykemeldt til nå.
Nå har eldste fått vannkopper. Og mannen reiser ut på jobb på mandag. Så lurer på å se om jeg kan få en litt lenger sykemelding. Kommer ikke til å kunne fokusere mens jeg venter på tr etter MA. Føler livet bare venter.

Fremdeles ikke tr. 4 dager forsinket. Har begynt å få litt rosa utflod. Skal jeg regne dette som en tr?

Fremdeles ikke tr. 4 dager forsinket. Har begynt å få litt rosa utflod. Skal jeg regne dette som en tr?
Ville ventet til TR virkelig kom. Men sånn var min syklus denne måneden også, hadde rosa utflod tre dager før mensen kom, pleier aldri å ha det sånn...:bored:

Er du sikker på IKM/har regelmessige sykluser?

I utgangspunktet ja, men sist mens var første mens etter fødsel.. og jeg hadde el smerter og elslim 27 og 28. Juni:shy: og etter de to andre fødslene gikk jeg rett tilbake i regelmessig syklus på 26 dager... :wtf:

Ville ventet til TR virkelig kom. Men sånn var min syklus denne måneden også, hadde rosa utflod tre dager før mensen kom, pleier aldri å ha det sånn...:bored:
De sa at det kom nok ikke til å bli en stor blødning denne mnd men syntes at d var rart.
Håper den kommer snart. Pleier å være regelmessig.

I utgangspunktet ja, men sist mens var første mens etter fødsel.. og jeg hadde el smerter og elslim 27 og 28. Juni:shy: og etter de to andre fødslene gikk jeg rett tilbake i regelmessig syklus på 26 dager... :wtf:
Ja, nei, da er det ikke godt å si. Noen oppdateringer i dag?

Noe nytt i dag? Kan jeg spørre, hvem er «de»?
Haha de er gynekologene på sykehuset som sjekket meg for noen dager siden.
Nå har d begynt å nærme seg en normal tr hos meg så nå må jeg være på vei inn i pp1.
Gjorde så vondt at jeg ikke klarte å stå oppreist ved kjøkkenbenken. Tok en tremadol så nå har jeg ikke d lenger.

Back
Topp