IKM uke 28

IKM i går, ikke fått tr enda. Murringer som menssmerter idag og i går. Negativ digital på 12 dpo. Er så usikker! :nailbiting: Har så lyst å være gravid, men venter på mensen hver gang jeg går på toalettet. Kjøper ny test senere idag dersom ikke tr kommer først..

Negativ test, venter på tr :(

Vedlegg

• 20190712_193514.jpg
    20190712_193514.jpg
    14,3 KB · Visninger: 84
De mente det bare var litt blod. Ikke gravid. Må bare vente på mensen. Sa den kunne komme noen dager senere. HCG har sunket fra mandag til onsdag til fredag. Håper tr kommer så jeg kan sette i gang prøvingen igjen.

Huff.. ser ut som dårlig resultat for uke 28 jentene:sorry: kun to gravide foreløbig?? Jeg har ikm i morgen, ingen tr og har ikke testet enda

Håper du drar opp snittet her! Testing i morgen? :Heartred

Får håpe det, men har ingen følelse på det:p nei, ikke testing i morgen, er på ferie og har ikke test:hilarious: men kommer ikke tr på formiddagen så kjøper jeg nokk test i morgen, og tester på søndag:wideyed: gruer meg allerede, men skal på badeland søndag så greit å vite om jeg skal unngå de værste skliene:hilarious:

20190713_070024.jpg
Negative Image_98243760-0d48-41c1-b1cc-3b1e6f24dd14.jpg

14 dpo i dag.
A1 var temmelig negaiv, mens babyplan sin hadde strek.
Burde vel være mye sterkere på 14 dpo?

16 dpo :eek:
Og du er helt sikker på når du hadde eggløsning også?
Det hjelper alltid på å høre slikt :)

Ja, både tempa og bekreftet EL med tester, så ganske sikker på når EL var! Var redd det var kjemisk lenge, men produserer nok HCG sent for nå er testene kjempesterke! Håper det er tilfelle for deg også <3

Da kom TR.

Selv om jeg hadde annerledes tr 2.juli så tok jeg test for å være helt sikker og den var negativ. Krysser fingre ved neste ikm i juli/august :-)

Ikke antydning til tante rød i dag. Håper ikke forsinket mens vil si ukesvis.

Back
Topp