Usikker på hvor lenge jeg skal vente jeg også.. men ihvertfall til onsdag tenker jeg.. er rimelig sikker på når eggløsning var, og det er 16-17 dager siden.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vi får leve i håpet noen dager til.Usikker på hvor lenge jeg skal vente jeg også.. men ihvertfall til onsdag tenker jeg.. er rimelig sikker på når eggløsning var, og det er 16-17 dager siden..![]()
Jeg har en legetime på torsdag. Kanskje jeg skal spørre om en ny test da hvis tr ikke har kommet.Kan hende jeg prøver å skaffe meg noen tester til føre torsdag, men på torsdag blir det enten digital test eller en tur til legen

Er du sikker på IKM/har regelmessige sykluser?Testet idag tidlig jeg.. fortsatt blenda hvit..![]()
Ville ventet til TR virkelig kom. Men sånn var min syklus denne måneden også, hadde rosa utflod tre dager før mensen kom, pleier aldri å ha det sånn...Fremdeles ikke tr. 4 dager forsinket. Har begynt å få litt rosa utflod. Skal jeg regne dette som en tr?

Er du sikker på IKM/har regelmessige sykluser?
og etter de to andre fødslene gikk jeg rett tilbake i regelmessig syklus på 26 dager... 
De sa at det kom nok ikke til å bli en stor blødning denne mnd men syntes at d var rart.Ville ventet til TR virkelig kom. Men sånn var min syklus denne måneden også, hadde rosa utflod tre dager før mensen kom, pleier aldri å ha det sånn...![]()
Blir helt gal av at det skal være noe. Dager ekstra her.Tr kom her 4 dager forsinket
Ja, nei, da er det ikke godt å si. Noen oppdateringer i dag?I utgangspunktet ja, men sist mens var første mens etter fødsel.. og jeg hadde el smerter og elslim 27 og 28. Juniog etter de to andre fødslene gikk jeg rett tilbake i regelmessig syklus på 26 dager...
![]()
Noe nytt i dag? Kan jeg spørre, hvem er «de»?De sa at det kom nok ikke til å bli en stor blødning denne mnd men syntes at d var rart.
Håper den kommer snart. Pleier å være regelmessig.
Haha de er gynekologene på sykehuset som sjekket meg for noen dager siden.Noe nytt i dag? Kan jeg spørre, hvem er «de»?
Ja, nei, da er det ikke godt å si. Noen oppdateringer i dag?