IKM uke 28

Ja. Og begge født i mai 2016 også :p
Her kjennes trassen godt om dagen. Er nesten sånn jeg lurer på hva jeg holder på me når jeg prøver å lage nr2 :smiley-ashamed004

Hahaha, ja, ikkje sant?! Veldig bestemt lita jente her også!!! :smiley-ashamed004

Tusen takk! Blir spennende dette her. Egentlig har vi tenkt å vente med ny prøving til august/september.. men under EL var vi på kjærestetur til New York.. ble noen glass og vel så det.. og da var det plutselig ikke sååå nøye for mannen å hoppe av i svingen likevel.. hehe..

I dag er jeg ca 6 dpo, og tolkingen av alt som skjer med kroppen er i gang. Foreløpig bare lagt merke til to ting: smerter i lysken, og gul, tjukk utflod. Tror jeg har hatt gul utflod i de andre svangerskapene før IKM, men husker ikke lenger sikkert. Har også hatt det uten å være gravid.. så der var vi like langt med den tolkningen.

Her er også symptomjakten i gang. Tror jeg er på ca 4-5 dpo i dag. Og det føles ut som en evighet til testingen kan starte :hilarious:

Noen andre som tar babyklister?
Dette blir min første pp med det og forhåpningene er farlig høye :p
Jepp, me følgjer kvarandre på den også!! Første PP med babyklister på meg også! laughing6
Tenk om det er det som gjer susen!!! :hello2

Har hatt vondt frem til søndag kveld så nå på mandag var første dag vi klarte å gjøre noe. Så nå er vi i gang igjen. Får krysse fingrene på at det var en sen eggløsning å at det ennå er håp. Murrer masse i eggstokkene etter at vi mistet babyen. Men nå er vi hvertfall i gang igjen.

Tida snegler seg avgårde...6 dpo, prøver å ikke tenke for mye :p
Kanskje jeg tester på søndag? har ikm 9.juli (tirsdag)
Hadde vært fint med festeblødning ca nå ;) men men det kan bli baby uten det å

Tida snegler seg avgårde...6 dpo, prøver å ikke tenke for mye :p
Kanskje jeg tester på søndag? har ikm 9.juli (tirsdag)
Hadde vært fint med festeblødning ca nå ;) men men det kan bli baby uten det å
Helt enig i at tiden går sakte nå altså. Nesten litt god for at jeg ikke har ferie for da hadde ikke tenkt på annet:hilarious:

Helt enig i at tiden går sakte nå altså. Nesten litt god for at jeg ikke har ferie for da hadde ikke tenkt på annet:hilarious:
Ja for kommer mensen har man jo det å holde på med i noen dager :p så kan man ta el tester og legge aksjer og MÅ lissom gjøre det ;) så kommer positiv el test og det tar et par dager med å bli sikker el har vært...så er det lissom bare dpo og venting på ikm :p kan teste, men det blir dyrt i lengden ;)

Ja for kommer mensen har man jo det å holde på med i noen dager :p så kan man ta el tester og legge aksjer og MÅ lissom gjøre det ;) så kommer positiv el test og det tar et par dager med å bli sikker el har vært...så er det lissom bare dpo og venting på ikm :p kan teste, men det blir dyrt i lengden ;)
Ja blir ganske dyrt hvis man skal teste hele tiden :hilarious: Tenker å holde meg til neste helg hvor ikm er forventet

Her har eg ferie og tenker absolutt ganske mykje på det! Reiser til utlandet i bryllaup i helga, har planar om å testa lørdag morgon, 11 DPO. Er testen blenda, tar eg meg eit par glass vin! Er i det minste ein trøst i det! :p

Når begynner dere å teste? 8 DPO i dag
Jeg tror jeg er på 6 dpo, så tenker å vente til neste uke i hvert fall. Flo flyttet på ikm så skal ikke ha ikm før fredag 12, så tror jeg har større sjanse for riktig svar hvis jeg venter til da :p

Back
Topp