Ja. Og begge født i mai 2016 også
Her kjennes trassen godt om dagen. Er nesten sånn jeg lurer på hva jeg holder på me når jeg prøver å lage nr2![]()
Hahaha, ja, ikkje sant?! Veldig bestemt lita jente her også!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Og begge født i mai 2016 også
Her kjennes trassen godt om dagen. Er nesten sånn jeg lurer på hva jeg holder på me når jeg prøver å lage nr2![]()

Hadde aldri hørt om det før jeg kom inn hitNoen andre som tar babyklister?
Dette blir min første pp med det og forhåpningene er farlig høye![]()
Det hadde ikke jeg hellerHadde aldri hørt om det før jeg kom inn hit
om det ikke går i løpet av sommeren så prøver jeg kanskje![]()
JaDet hadde ikke jeg hellermen begynner å bli villig til å prøve det meste!
![]()
VelkommenAnLinnea - 36 - PP1- B3 - EL26.6- IKM10.7
Etter senabort (15+2) 6. mai prøver vi oss igjen.

Tusen takk! Blir spennende dette her. Egentlig har vi tenkt å vente med ny prøving til august/september.. men under EL var vi på kjærestetur til New York.. ble noen glass og vel så det.. og da var det plutselig ikke sååå nøye for mannen å hoppe av i svingen likevel.. hehe..Velkommen![]()
Jepp, me følgjer kvarandre på den også!! Første PP med babyklister på meg også!Noen andre som tar babyklister?
Dette blir min første pp med det og forhåpningene er farlig høye![]()

Haha, dette blir for ille! Hvis ikke vi havner i samme termingruppe så vet ikke jegJepp, me følgjer kvarandre på den også!! Første PP med babyklister på meg også!
Tenk om det er det som gjer susen!!!![]()
Helt enig i at tiden går sakte nå altså. Nesten litt god for at jeg ikke har ferie for da hadde ikke tenkt på annetTida snegler seg avgårde...6 dpo, prøver å ikke tenke for mye
Kanskje jeg tester på søndag? har ikm 9.juli (tirsdag)
Hadde vært fint med festeblødning ca nåmen men det kan bli baby uten det å

Ja for kommer mensen har man jo det å holde på med i noen dagerHelt enig i at tiden går sakte nå altså. Nesten litt god for at jeg ikke har ferie for da hadde ikke tenkt på annet![]()
Ja blir ganske dyrt hvis man skal teste hele tidenJa for kommer mensen har man jo det å holde på med i noen dagerså kan man ta el tester og legge aksjer og MÅ lissom gjøre det
så kommer positiv el test og det tar et par dager med å bli sikker el har vært...så er det lissom bare dpo og venting på ikm
kan teste, men det blir dyrt i lengden
![]()
Tenker å holde meg til neste helg hvor ikm er forventetSå gøy med bryllup i utlandetHer har eg ferie og tenker absolutt ganske mykje på det! Reiser til utlandet i bryllaup i helga, har planar om å testa lørdag morgon, 11 DPO. Er testen blenda, tar eg meg eit par glass vin! Er i det minste ein trøst i det!![]()
Jeg tror jeg er på 6 dpo, så tenker å vente til neste uke i hvert fall. Flo flyttet på ikm så skal ikke ha ikm før fredag 12, så tror jeg har større sjanse for riktig svar hvis jeg venter til daNår begynner dere å teste? 8 DPO i dag