Vet ikke om jeg bare har streksyn eller om det faktisk er antydning til noe på make sure testen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om jeg bare har streksyn eller om det faktisk er antydning til noe på make sure testen
Det er bittelitt mer strek i virkeligheten enn jeg får med på bilde! Men føler jeg ofte får skygger som lurer meg- såå tørr ikke håpe på noe enda! Me. Trives godt i testelandVet ikke om jeg bare har streksyn eller om det faktisk er antydning til noe på make sure testen![]()

Gratulerer!Kan en digital gi feil på skygge?
Vis vedlegget 409226

Jeg tørr ikke å tro helt på det enda selv! Men takkGratulerer!![]()

TakkKan jo være at kroppen bare trenger litt mer tid før den finner tilbake til rytmenHos meg kom EL 1 uke senere enn vanlig, så er spent på hva som skjer her også. Sender deg en klem jeg
![]()
Ja, håper veldig kroppen skal klare å komme tilbake mot normalen nå!GratulererJeg klarte ikke la være å teste videre, så her er min test fra i dag. 13 dpo![]()

Gratulerer!!Kan en digital gi feil på skygge?
Vis vedlegget 409226
Jeg er 6dpo nå og tenker å teste 10 dpo. Men mulig jeg ryker på en test før, selv om jeg skal prøve å la væreTakkJa, håper veldig kroppen skal klare å komme tilbake mot normalen nå!
Hvor mange dpo er du nå? Skal du teste før ikm eller venter du? Krysser fingrene![]()

Tusen takk, selv om jeg ikke helt klarer tro på at dette kan stemme :0Gratulerer!!![]()
Å harregud!!! GratulererKan en digital gi feil på skygge?
Vis vedlegget 409226

Ser en strek jeg også, men usikker. Kan du ta en ny morgen?Pinecone - 29 - B2- PP1 - EL 20.07 - IKM 05.07
12DPO i dag. Syntes jeg kan skimte en strek? Men er det skyggestrek?
TusentakkÅ harregud!!! Gratulerer![]()

Ja, tar en ny i morgenSer en strek jeg også, men usikker. Kan du ta en ny morgen?![]()
Flere som er like «gale»?Jeg er like irrasjonell, men hodet mitt snur på det - «nå når det er så mange gravide her så mååå jo jeg også bli gravid»Haha- her kommer dagens irrasjonelle tanke fra meg: «Nå er det sikkert ikke flere svangerskap «ledig» til meg i denne IKM-gruppa, siden så mange har fått strek»Flere som er like «gale»?
Selvfølgelig gratulerer til alle med positiv test!