Ikm uke 27

Er ganske sikker. Både elsmerter, peak test, og tempøkning, MEN jeg kaaaan ha bommet. Forrige graviditet som endte i SA i uke 8 fikk jeg også svake positive tester på. Har IKM på tirsdag så vurderer å ikke teste mer ila helgen. Er det forresten normalt og greit med så lang lutealfase? :dontknow
Bedre med for lang enn for kort tror jeg- jeg får progestron for for kort :bored:

Skal også teste på tirsdag, 14DPO for meg. Vil heller ha en sterk og god strek, enn dager i uvisse og stress.

Den ser jeg. 14 dpo skal man vel i utganspunktet få et klart svar på om det er noe eller ikke. Ønsker deg masse lykke til på tirsdag :)

Jeg er i dag 10dpo, testet neg 8dpo og ikke testet etter det. Men jeg er faktisk litt spent nå fordi jeg har ikke antydning til pms!! Men det trenger jo ikke bety noe. Jeg tør ikke teste, orker ikke nok en negativ :facepalm:

7dpo- testetrangen for stor! Negativ som antatt- men synes det er spennende uansett:)
7CCC55A0-30CD-4208-BC34-1318AB7D97EA.jpeg

Jeg kan bare settes på TR! Mindre blødninger enn til vanlig, men det har økt på i løpet av helga. Men etter en laaaang og rar syklus og en kropp som tydeligvis ikke var i balanse så håper jeg at dette blir en ny start og at neste syklus blir mer mot normalen!
Følger spent med videre her, håper å se mange positive tester!!

Jeg kan bare settes på TR! Mindre blødninger enn til vanlig, men det har økt på i løpet av helga. Men etter en laaaang og rar syklus og en kropp som tydeligvis ikke var i balanse så håper jeg at dette blir en ny start og at neste syklus blir mer mot normalen!
Følger spent med videre her, håper å se mange positive tester!!
Da setter jeg deg på TR :Heartred

Men har du testet trass i blødningene? Siden de er mindre enn vanlig :)

Da setter jeg deg på TR :Heartred

Men har du testet trass i blødningene? Siden de er mindre enn vanlig :)
Har tenkt tanken, men er bare 9-10 dpo idag, så har vært for tidlig for å teste. Og selv om det har vært mindre og annerledes enn til vanlig så føler jeg det er for mye til at det skulle være noe graviditet på gang. Trur nok dessverre det er kroppen min som er i ulage, at et eller annet ble feil når det tok så lang tid før el kom. Hvis jeg orker tanken på en negativ test tar jeg en i morgen tidlig, hvis ikke så krysser jeg bare fingrene for at neste runde blir mer normal :sorry:

Har tenkt tanken, men er bare 9-10 dpo idag, så har vært for tidlig for å teste. Og selv om det har vært mindre og annerledes enn til vanlig så føler jeg det er for mye til at det skulle være noe graviditet på gang. Trur nok dessverre det er kroppen min som er i ulage, at et eller annet ble feil når det tok så lang tid før el kom. Hvis jeg orker tanken på en negativ test tar jeg en i morgen tidlig, hvis ikke så krysser jeg bare fingrene for at neste runde blir mer normal :sorry:
Kan jo være at kroppen bare trenger litt mer tid før den finner tilbake til rytmen :Heartred Hos meg kom EL 1 uke senere enn vanlig, så er spent på hva som skjer her også. Sender deg en klem jeg :hug003

Back
Topp