Måtte gå å sjekke. 5 dpo å fortsatt slim i utfloden. Merkelig. HahaKan slim være tegn på graviditet? Prøvd å Google dette da jeg fikk slim 3 dpo. Men er selvsagt alt for tidlig tegn på graviditet. Haha. Spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte gå å sjekke. 5 dpo å fortsatt slim i utfloden. Merkelig. HahaKan slim være tegn på graviditet? Prøvd å Google dette da jeg fikk slim 3 dpo. Men er selvsagt alt for tidlig tegn på graviditet. Haha. Spennende
Kan slim være tegn på graviditet? Prøvd å Google dette da jeg fikk slim 3 dpo. Men er selvsagt alt for tidlig tegn på graviditet. Haha. Spennende
JA!!Jeg må bare spørre jeg.. flere som blir ekstremt sulten de første dagene etter EL?![]()
Var dumt å teste i dag 9 DPO. Har heller ikke brukt stav på en god stund så måtte stå og myse og vri på den. Håper de har en annen type test på apoteket her. Når bør jeg teste igjen? I kveld?![]()

Synes helt ærlig jeg ser noe på den jeg da, men skal ikke gi deg noen forhåpninger. Kan være lyset som gjør detVar dumt å teste i dag 9 DPO. Har heller ikke brukt stav på en god stund så måtte stå og myse og vri på den. Håper de har en annen type test på apoteket her. Når bør jeg teste igjen? I kveld?![]()
Jeg tror jeg så strek, men er helt strekblindDet er jo strek her?kjøp make sure på mamy istedenfor! Billigere, flere og bedre
spennende med ny test, og ville absolutt testa igjen ikveld
![]()
Er i utlandet så får ikke kjøpt Make sure- de var min favoritt i 2020/2021!Jeg tror jeg så strek, men er helt strekblindEr i utlandet så får ikke kjøpt Make sure- de var min favoritt i 2020/2021!
Synes også jeg ser noe her, spesielt på det første bildet! Venter spent på neste testVar dumt å teste i dag 9 DPO. Har heller ikke brukt stav på en god stund så måtte stå og myse og vri på den. Håper de har en annen type test på apoteket her. Når bør jeg teste igjen? I kveld?![]()
Så spennendeVar dumt å teste i dag 9 DPO. Har heller ikke brukt stav på en god stund så måtte stå og myse og vri på den. Håper de har en annen type test på apoteket her. Når bør jeg teste igjen? I kveld?![]()

Skal prøve på det. Nå ligger jeg rett ut med kvalme og magetrøbbel i varmenSynes også jeg ser noe her, spesielt på det første bildet! Venter spent på neste test
Enklere sagt enn gjort, men dersom du venter med ny test til i morgen så vil jo kroppen ha fått litt lenger tid til å produsere hcg, ny test på samme dag kan jo fort ende opp i ny vri-vende-myse-strek![]()
orker Kanskje ikke engang gå til apoteket og mannen min syns det er flaut å kjøpe her i hjemlandet hans og alle kjenner alle osv.Ikke noe tvil om strek her vel? :O <3Var dumt å teste i dag 9 DPO. Har heller ikke brukt stav på en god stund så måtte stå og myse og vri på den. Håper de har en annen type test på apoteket her. Når bør jeg teste igjen? I kveld?![]()
Ser en strek uten tvil!Var dumt å teste i dag 9 DPO. Har heller ikke brukt stav på en god stund så måtte stå og myse og vri på den. Håper de har en annen type test på apoteket her. Når bør jeg teste igjen? I kveld?![]()
Mannen så også, og han er som regel strekblindSer en strek uten tvil!
Kjenner til det- opplever masse symptomer, men tør ikke håpe for kroppen min har lurt meg før. Og hver gang på nye måter virker det som.Er såååå sykt sliten for tiden, orker nesten ingenting! Å pulsen min er høyere enn hva jeg normaltsett har!
Håper virkelig dette betyr noe!
Samme her... Men disse symptomene har jeg ikke hatt før.. Jeg tørr ikke å håpe på noe jeg heller. Er på pp7 liksom å rimlig lei.Kjenner til det- opplever masse symptomer, men tør ikke håpe for kroppen min har lurt meg før. Og hver gang på nye måter virker det som.