Ikm uke 27

:happy:Kan slim være tegn på graviditet? Prøvd å Google dette da jeg fikk slim 3 dpo. Men er selvsagt alt for tidlig tegn på graviditet. Haha. Spennende

Ja, noen får slimete utflod som tegn på gravditet :D er nok individuelt og noe som er "standar for alle" men heller noe noen får, men sett flere her inne fått det i dpoland og vært gravide! Så spennende å se

De anbefalte meg denne for å bli gravid i helsekost. Men den skulle også være veldig bra mot PMS plager. Jeg er 5 dpo i dag, og ikke merket noe til PMS. Jeg pleier å ha kjempe ømme pupper fra el og til mens. Men denne mnd null. Veldig deilig. velger å tro det er pga denne. Haha, så den kommer jeg til å fortsette med.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Visninger: 58
Var dumt å teste i dag 9 DPO. Har heller ikke brukt stav på en god stund så måtte stå og myse og vri på den. Håper de har en annen type test på apoteket her. Når bør jeg teste igjen? I kveld? :hilarious:

Vedlegg

• IMG_1526.jpeg
    IMG_1526.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 148
  • IMG_1525.jpeg
    IMG_1525.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 143
Var dumt å teste i dag 9 DPO. Har heller ikke brukt stav på en god stund så måtte stå og myse og vri på den. Håper de har en annen type test på apoteket her. Når bør jeg teste igjen? I kveld? :hilarious:

Det er jo strek her? :) kjøp make sure på mamy istedenfor! Billigere, flere og bedre :D spennende med ny test, og ville absolutt testa igjen ikveld :shy:

Synes helt ærlig jeg ser noe på den jeg da, men skal ikke gi deg noen forhåpninger. Kan være lyset som gjør det :)

Det er jo strek her? :) kjøp make sure på mamy istedenfor! Billigere, flere og bedre :D spennende med ny test, og ville absolutt testa igjen ikveld :shy:
Jeg tror jeg så strek, men er helt strekblind :hilarious: Er i utlandet så får ikke kjøpt Make sure- de var min favoritt i 2020/2021!

Jeg tror jeg så strek, men er helt strekblind :hilarious: Er i utlandet så får ikke kjøpt Make sure- de var min favoritt i 2020/2021!

Ahh, nei da er det litt vanskeligere :hilarious:
Men spennende, hpper du finner noen andre tester, for her er det noe :D

Synes også jeg ser noe her, spesielt på det første bildet! Venter spent på neste test :nailbiting:
Enklere sagt enn gjort, men dersom du venter med ny test til i morgen så vil jo kroppen ha fått litt lenger tid til å produsere hcg, ny test på samme dag kan jo fort ende opp i ny vri-vende-myse-strek :)

Synes også jeg ser noe her, spesielt på det første bildet! Venter spent på neste test :nailbiting:
Enklere sagt enn gjort, men dersom du venter med ny test til i morgen så vil jo kroppen ha fått litt lenger tid til å produsere hcg, ny test på samme dag kan jo fort ende opp i ny vri-vende-myse-strek :)
Skal prøve på det. Nå ligger jeg rett ut med kvalme og magetrøbbel i varmen :dead: orker Kanskje ikke engang gå til apoteket og mannen min syns det er flaut å kjøpe her i hjemlandet hans og alle kjenner alle osv.

Er såååå sykt sliten for tiden, orker nesten ingenting! Å pulsen min er høyere enn hva jeg normaltsett har!

Håper virkelig dette betyr noe!
Kjenner til det- opplever masse symptomer, men tør ikke håpe for kroppen min har lurt meg før. Og hver gang på nye måter virker det som.

Kjenner til det- opplever masse symptomer, men tør ikke håpe for kroppen min har lurt meg før. Og hver gang på nye måter virker det som.
Samme her... Men disse symptomene har jeg ikke hatt før.. Jeg tørr ikke å håpe på noe jeg heller. Er på pp7 liksom å rimlig lei.

Vis det ikke klaffer denne pp må vi ha 2 pp pause, passer ikke å ha termin i april og mai neste år. Så da må vi vente helt til oktober med. Starte prøving igjen :depressed:

Back
Topp