Ikm uke 27

Jeg tok en tidligtest nå 9DPO. Egentlig bare fordi jeg har besøk fra noen venninner over helgen. Vi skal ha fest her i kveld, og tenkte at det ikke skadet å ta en sjekk. Trodde aldri det skulle komme noe som helst, men?? Dette er jo en strek? Eller er det skygge? Aldri hatt det før..
10A4E210-6625-4D8F-8B4E-3A6801F248A6.jpeg

Jeg tok en tidligtest nå 9DPO. Egentlig bare fordi jeg har besøk fra noen venninner over helgen. Vi skal ha fest her i kveld, og tenkte at det ikke skadet å ta en sjekk. Trodde aldri det skulle komme noe som helst, men?? Dette er jo en strek? Eller er det skygge? Aldri hatt det før..
Vis vedlegget 409128
Strek uten tvil :D gratulerer <3

Det er en strek!!! Gratulerer :smiley-bounce016

Vis vedlegget 409128
Strek, uten tvil!! Gratulerer :D

Vis vedlegget 409128
Det der er absolutt strek :Heartred

10 DPO med 25 mlU tester. Kassetten er kjøpt her jeg er på ferie og det Spurte mannen om det finnes digitale her, vil gjerne ha det svart på hvitt om det er noe

Klarer ikke å se noe på disse testene. Får du til å åpne opp testene og ta bilde? Enklere å evt se en strek da :)
Vet ikke om det er lettere å se her på disse bildene. Har så sinnsykt dårlig nett så fikk bare lasta opp ene i sta :hilarious: Kassetten har ikke noe lokk oppå. Er samme som covid test hehe

Vedlegg

• IMG_1620.jpeg
    IMG_1620.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 123
  • IMG_1634.jpeg
    IMG_1634.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 125
  • IMG_1639.jpeg
    IMG_1639.jpeg
    839,6 KB · Visninger: 131
Vet ikke om det er lettere å se her på disse bildene. Har så sinnsykt dårlig nett så fikk bare lasta opp ene i sta :hilarious: Kassetten har ikke noe lokk oppå. Er samme som covid test hehe

Den er jo sterkere enn I går? ❤️

Sniker.. jeg ser på den til høyre, og min erfaring er at de slår veldig sent ut. Har hørt det samme om rfsu, er det den til venstre?
Ja, den kassetten har jeg sett har slått seint ut/vært dårlig fargestoff i. Ble derfor veldig overraska over å få en rosa strek på den.
Den er jo sterkere enn I går? ❤️
Ja, tror det. Skal prøve å få kjøpt en digital etterpå

Jeg tør ikke å håpe :nailbiting: Burde kanskje vært mer tydelig så sent som 12 dpo?:pompus: Er redd det kan være kjemisk…
Er du helt sikker på eggløsning da? Ser jo en veldig veldig svak strek, men som du sier, kan dessverre være en streifer.

Er du helt sikker på eggløsning da? Ser jo en veldig veldig svak strek, men som du sier, kan dessverre være en streifer.
Er ganske sikker. Både elsmerter, peak test, og tempøkning, MEN jeg kaaaan ha bommet. Forrige graviditet som endte i SA i uke 8 fikk jeg også svake positive tester på. Har IKM på tirsdag så vurderer å ikke teste mer ila helgen. Er det forresten normalt og greit med så lang lutealfase? :dontknow

Back
Topp