Ikm uke 27

Vet ikke om jeg bare har streksyn eller om det faktisk er antydning til noe på make sure testen :D
Det er bittelitt mer strek i virkeligheten enn jeg får med på bilde! Men føler jeg ofte får skygger som lurer meg- såå tørr ikke håpe på noe enda! Me. Trives godt i testeland :hilarious:

Kan en digital gi feil på skygge?
32E07C11-09F2-4B96-9E06-084B71AA608A.jpeg

Kan jo være at kroppen bare trenger litt mer tid før den finner tilbake til rytmen :Heartred Hos meg kom EL 1 uke senere enn vanlig, så er spent på hva som skjer her også. Sender deg en klem jeg :hug003
Takk :Heartred Ja, håper veldig kroppen skal klare å komme tilbake mot normalen nå!
Hvor mange dpo er du nå? Skal du teste før ikm eller venter du? Krysser fingrene :)

Takk :Heartred Ja, håper veldig kroppen skal klare å komme tilbake mot normalen nå!
Hvor mange dpo er du nå? Skal du teste før ikm eller venter du? Krysser fingrene :)
Jeg er 6dpo nå og tenker å teste 10 dpo. Men mulig jeg ryker på en test før, selv om jeg skal prøve å la være :hilarious: :Heartred

Pinecone - 29 - B2- PP1 - EL 20.07 - IKM 05.07

12DPO i dag. Syntes jeg kan skimte en strek? Men er det skyggestrek?

Vedlegg

• IMG_20230702_074914.jpg
    IMG_20230702_074914.jpg
    3,1 MB · Visninger: 123
Haha- her kommer dagens irrasjonelle tanke fra meg: «Nå er det sikkert ikke flere svangerskap «ledig» til meg i denne IKM-gruppa, siden så mange har fått strek» :hilarious: Flere som er like «gale»?

Selvfølgelig gratulerer til alle med positiv test!

Haha- her kommer dagens irrasjonelle tanke fra meg: «Nå er det sikkert ikke flere svangerskap «ledig» til meg i denne IKM-gruppa, siden så mange har fått strek» :hilarious: Flere som er like «gale»?

Selvfølgelig gratulerer til alle med positiv test!
Jeg er like irrasjonell, men hodet mitt snur på det - «nå når det er så mange gravide her så mååå jo jeg også bli gravid» :hilarious:
Helt logisk her jeg nå anser meg selv på CD3 i ny syklus!

Back
Topp