IKM uke 25

Merker en viss spenning her nå når ikm nermer seg med stormskritt. Ikke vil jeg ta noen flere tester heller før man er over ikm (forhåpentligvis). Litt ekstra murring i rygg og mage nå 2 dager før. Men det aller merkeligste er at brystene ikke fins noe øm.. bruker å ha ømme bryst 4-5 dager før mensen hver eneste gang. Dem bare klør egentlig...

Jeg har hatt en ny kjemisk, tester på retur igjen. Vond start på uken. Jeg er såå skuffet og lei meg, når skal det bli vår tur. [emoji174]

10dpo og fortsatt blenda. Kommer ikke til å teste noe mer før evt TR ikke kommer til "avtalt" tid :p
Så kan jeg heller spare de testene jeg har igjen til neste pp.

IMG_20180618_091608.jpg

Merker en viss spenning her nå når ikm nermer seg med stormskritt. Ikke vil jeg ta noen flere tester heller før man er over ikm (forhåpentligvis). Litt ekstra murring i rygg og mage nå 2 dager før. Men det aller merkeligste er at brystene ikke fins noe øm.. bruker å ha ømme bryst 4-5 dager før mensen hver eneste gang. Dem bare klør egentlig...
Når har du ikm? Ser deg ikke på lista..

Så utrolig kjipt!! Jeg var sikker på at det var deres tur denne mnd :(
Takk, jeg har det så vondt nå. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke ha håp, men så sniker det seg inn.
Jeg er så glad for alle dere som får fine tester, ikke misforstå meg. Men jeg vil jo også.
Pp 25 her kommer jeg.

Æsj, så kjedelig da! Håper fortsatt en overraskelse dukker opp ved IKM :)

Håper jeg også, men tviler sterkt :p
Sitter allerede å bestiller EL-tester for neste pp, basaltermometer og leser meg opp på temping :hilarious: Er så mye tro jeg har på denne pp :hilarious:
Nå må jeg bare finne en god app for registrering av temp :D
Skal ha stålkontroll på EL neste pp med andre ord :excited001

Ja, negativ. Det var som forventet egentlig, fortsatt litt tidlig:D Har du klart å holde deg?
Enda håp ja[emoji3]
Ja faktisk, men d er fordi jeg ikke har penger til å kjøpe test nå,så må vente til torsdag med å ta cbd early [emoji85][emoji28]

Back
Topp