IKM uke 25

11 dpo, el 5 juni
Mye sterkere enn i går

Vedlegg

• ABC2EF8C-9B87-4564-B86C-92AA5FE580A8.jpeg
    ABC2EF8C-9B87-4564-B86C-92AA5FE580A8.jpeg
    781,5 KB · Visninger: 128
Hvor? o_O
Klarer ikke se noe som helst, selv om jeg prøver å legge godviljen til :hilarious:

Jeg ser det uten å zoome inn på bilde! Vistes kjempegodt! [emoji5] Slik såg vel testen min ut for 4 dager siden ca [emoji1][emoji1417]

Jeg ser strek [emoji5]

Jeg ser det uten å zoome inn på bilde! Vistes kjempegodt! [emoji5] Slik såg vel testen min ut for 4 dager siden ca [emoji1][emoji1417]

Jeg klarer ikke å se noe på den virkelige teste, men jeg håper virkelig at dere har rett! :oops:
Vil jo så veldig gjerne at det skal ha klaffet, men med kjemisk/streifer forrige PP så tør jeg liksom ikke helt håpe.
Enda godt jeg har 6 tidlig tester liggende :D

Jeg hadde blenda helt til i går kveld og da var jeg 11/12 dpo. Har ikke hatt noen andre symptomer enn att mensen virka som skulle komme:)

Håper at det er håp :)
Av mulige symptomer så er det ting som også kan være symptomer på TR, men som jeg også kan tillegge det at jeg er syk. Eneste merkelige symptomet jeg har er at jeg tidvis, spesielt etter toalettbesøk, får en "rar nedovertrykkende følelse" der nede. Litt som om det kjennes som at jeg skal få UVI, uten at jeg gjør det :bored::wacky:
Jaja, blir spennende å se de kommende dagene :rolleyes:

Min statistikklogikk er at de aller fleste av oss er ganske så gjennomsnittlige - og det store flertallet klarer å få barn - dermed må det bety at dere har «brukt opp» de kjipe og såre månedene hvor det går skeis - og dermed må dere være desto nærmere terminspiren deres!!

Hvis denne logikken føles logisk for noen andre da... ;)

(Denne skulle svares til deg Bamsemums, men endte opp med å svare på min egen post :shy:)

Takk! Jeg skjønner logikken [emoji4] Håper du har rett!

Hvordan har ligger du an i dpo-land?

Back
Topp