Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8dpo og ultra blenda test i dag
Vis vedlegget 262873
Har for så vidt ingen forhåpninger om at den kommer til å bli positiv de neste dagene heller![]()
Jeg også!Jeg ser strek [emoji5]
Hvor?
Klarer ikke se noe som helst, selv om jeg prøver å legge godviljen til![]()
Jeg ser strek [emoji5]
Jeg også!
Jeg ser det uten å zoome inn på bilde! Vistes kjempegodt! [emoji5] Slik såg vel testen min ut for 4 dager siden ca [emoji1][emoji1417]
Jeg hadde blenda helt til i går kveld og da var jeg 11/12 dpo. Har ikke hatt noen andre symptomer enn att mensen virka som skulle komme8dpo og ultra blenda test i dag
Vis vedlegget 262873
Har for så vidt ingen forhåpninger om at den kommer til å bli positiv de neste dagene heller![]()
Jeg hadde blenda helt til i går kveld og da var jeg 11/12 dpo. Har ikke hatt noen andre symptomer enn att mensen virka som skulle komme![]()

Min statistikklogikk er at de aller fleste av oss er ganske så gjennomsnittlige - og det store flertallet klarer å få barn - dermed må det bety at dere har «brukt opp» de kjipe og såre månedene hvor det går skeis - og dermed må dere være desto nærmere terminspiren deres!!
Hvis denne logikken føles logisk for noen andre da...
(Denne skulle svares til deg Bamsemums, men endte opp med å svare på min egen post)
Tusen takkHurra! Gratulerer!termin i mars?
Tusen takkifølge termin kalkulator er termin 26 feb. Men tror nok beg av mars stemmer mer
Når har du?
Var det jeg kom fram til også i og med eggløsningstest var positiv 5 juniOoh! Jeg er kun 10dpo i dag, og i følge mens/eggløsning har jeg termin 2.mars![]()
Haha, jeg tror nok jeg burde gjort det samme! [emoji28] skal prøøve å drøye til tirsdag nå! [emoji23][emoji85]
Takk! Jeg skjønner logikken [emoji4] Håper du har rett!
Hvordan har ligger du an i dpo-land?

Jeg har ikm da, men ikke testet foreløpigNoen med IKM 24.juni som har begynt å teste, evt når begynner dere?
Var det jeg kom fram til også i og med eggløsningstest var positiv 5 juni
Da er vi helt likt vi da![]()
Jeg har ikm da, men ikke testet foreløpigJeg tenkte å vente til mandag