IKM uke 25

Jeg tror jeg skimter noe jeg også!

Ææh, ikke brystspreng her, men melka stråler! Har fortsatt ikke mista melka helt siden første, men etter puppenekt for 1,5år siden, og lav produksjon skulle man tro det skulle vært helt tomt nå :hilarious:

Her var melka borte 1 år etter jeg slutta å amme, så syns stråling etter 1,5 år var litt merkelig ;)

Melder meg inn her! Har en gutt fra før av på 2 år, og vi prøver nå på nr to. PP1, IKM 22.06. EL ca 08.06. 10dpo idag. Merker en del symptomer som minner meg om førstemann: Stikkinger og småmurringer i livmor, kvalm når jeg ikke har spist på en liten stund, rødt tannkjøtt og oppblåst. Tok en test 7dpo (ikke morgenurin), og den var negativ, og nå må jeg vente på flere tester som skal komme i posten i løpet av uka..

!!! synes jeg kan skimte noe på den nederste? :D Vanskelig å få med på bilde, men samboeren min synes også han ser noe! :D
Jaaaaa!!!! Jeg ser to streker på den nederste.

Vis vedlegget 263264

Make sure test tatt idag, jeg syns jeg kan skimte noe... 11 DPO

Erfaring med disse testene noen?

Tok også en EL test, den var kjempepositiv [emoji85] har jo hørt at de kan slå ut ved en evt graviditet også[emoji18]
Ser to streker her.

Tok en ebay test i stad! Å glemte den litt! men ser antydning til en rød strek!♡ men det var lenge etter tiden! tørr jeg håpe?? 8 dpo idag!

Hmm, da er nok mensen om hjørnet..? IKM i morgen. Kom litt blod på papiret i morges, men ingenting i løpet av dagen eller kvelden. Mensen bruker ikke å begynne slik for meg, men det er vel litt sent for festeblødning? Får vel bare vente og se om det kommer mer i morgen.

Var nok bare ønskesyn.. for nå ser jeg ingenting :( Griner... Heiv den.. Orker ikke ta den opp igjen :(

Er nok ikke vår tur nå heller... Vært sammen i 8 år... aldri blitt gravid :( Og vi har vært til "utredning".. og det feiler oss ingenting heller.. så jeg gråter.. vi har ønsket oss barn i 3 år nå :( verden er urettferdig.. griner :(

Var nok bare ønskesyn.. for nå ser jeg ingenting :( Griner... Heiv den.. Orker ikke ta den opp igjen :(

Er nok ikke vår tur nå heller... Vært sammen i 8 år... aldri blitt gravid :( Og vi har vært til "utredning".. og det feiler oss ingenting heller.. så jeg gråter.. vi har ønsket oss barn i 3 år nå :( verden er urettferdig.. griner :(

Husk at det er tidlig enda! Mine ebaytester er supersvake, men clearblue (både digital og early) viser godt at jeg er gravid! Hold ut :)

Klarte ikke å holde meg lengre...tok en cbd early nettopp, 5 dager til IKM og fikk "ikke gravid", er alt håp ute?

Klarte ikke å holde meg lengre...tok en cbd early nettopp, 5 dager til IKM og fikk "ikke gravid", er alt håp ute?

Absolutt mye håp enda - først 4 dager før IKM den kan vise rett med en prosent på 68 bare [emoji846]

Jeg tok selv en test som viste ikke gravid idag, men har fortsatt litt håp [emoji1374] IKM på torsdag

Absolutt mye håp enda - først 4 dager før IKM den kan vise rett med en prosent på 68 bare [emoji846]

Jeg tok selv en test som viste ikke gravid idag, men har fortsatt litt håp [emoji1374] IKM på torsdag
Må få i ny tidlig test i dag da, hadde bare den liggende[emoji85] hvilken anbefaler du? Må kjøpes på apotek da jeg ikke rekker å bestille på nett[emoji4]
Krysser fingrene for at begge får to streker ila uka [emoji173]

432AC631-AC2F-463E-8090-02162C052595.jpeg
Jeg gikk på en smell.. 9 dpo.. har lest her inne at mange får skyggestrek på CB early, så jeg beholder håpet, og prøver å holde roen :hilarious:
Hva trur dere om testen?
Har Lloyd på 10 mlu bedre rykte på seg?
Må jo selvfølgelig kjøpe flere på vei hjem :rolleyes:

Hmm... vet ikke om jeg liker digitale tester i tidlig periode. Er en slap in the face når dette dukker så tydelig opp. Med strimmeltester klarer en iallfall å legge litt håp innimellom [emoji23]

20180619_072137.jpg

Ingen anelse hvilken DPO jeg er. Syklusdag 31 og fortsatt ingen TR. Krysser fingrene. Skimter en svak svak strek på strimmelen, men det kan være skyggestrek. Vet Clearblue er kjent for dem [emoji30] Neste test blir nok ikke før på fredag med billigtest.

20180619_072239.jpg

Back
Topp