Jeg har hatt en ny kjemisk, tester på retur igjen. Vond start på uken. Jeg er såå skuffet og lei meg, når skal det bli vår tur. [emoji174]
Neei, så trist [emoji174]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt en ny kjemisk, tester på retur igjen. Vond start på uken. Jeg er såå skuffet og lei meg, når skal det bli vår tur. [emoji174]
SkjønnerEnda håp ja[emoji3]
Ja faktisk, men d er fordi jeg ikke har penger til å kjøpe test nå,så må vente til torsdag med å ta cbd early [emoji85][emoji28]
Håper jeg også, men tviler sterkt
Sitter allerede å bestiller EL-tester for neste pp, basaltermometer og leser meg opp på tempingEr så mye tro jeg har på denne pp
Nå må jeg bare finne en god app for registrering av temp![]()
Skal ha stålkontroll på EL neste pp med andre ord![]()
FF er en grei App, den brukte jeg selv om jeg ikke temper da [emoji4]
Håper jeg også, men tviler sterkt
Sitter allerede å bestiller EL-tester for neste pp, basaltermometer og leser meg opp på tempingEr så mye tro jeg har på denne pp
Nå må jeg bare finne en god app for registrering av temp
Skal ha stålkontroll på EL neste pp med andre ord![]()
Hvor mange dpo er du i morgen da?Må nok dra å kjøpe en test i dag som jeg kan ta imorgen tidlig allikevel ja! Jeg som først skulle vente til IKM,så torsdag og nå imorgen da[emoji28][emoji23] håpløs[emoji23]
På CD 23 av 27, rundt 9-10 dpo daHvor mange dpo er du i morgen da?![]()
!!! synes jeg kan skimte noe på den nederste?Vanskelig å få med på bilde, men samboeren min synes også han ser noe!
![]()
Melder meg inn jeg, bedre sent enn andri! Tenkte egentlig å holde meg unna forumet denne PP, men når testingen starter klaret jeg ikke..
Prøvemilla - pp ca 25 - b2 - EL 07.06 - IKM 21.06
Satte ovitrelle 07.06
Vis vedlegget 263264
Make sure test tatt idag, jeg syns jeg kan skimte noe... 11 DPO
Erfaring med disse testene noen?
Tok også en EL test, den var kjempepositiv [emoji85] har jo hørt at de kan slå ut ved en evt graviditet også[emoji18]
Vis vedlegget 263264
Make sure test tatt idag, jeg syns jeg kan skimte noe... 11 DPO
Erfaring med disse testene noen?
Tok også en EL test, den var kjempepositiv [emoji85] har jo hørt at de kan slå ut ved en evt graviditet også[emoji18]
Ser noe
Skulle ikke teste før jeg var over ikm men den gang ei røk på en testesmell i dag tidlig
Bilde er tatt nå men kunne skimte en strek i dag tidlig.
Har masse symptomer. Kvalm, super ømme pupper, ekstremt sultet. Føles nesten som jeg har melkespreng

Jeg ser noe!![]()