IKM uke 25

Håper jeg også, men tviler sterkt :p
Sitter allerede å bestiller EL-tester for neste pp, basaltermometer og leser meg opp på temping :hilarious: Er så mye tro jeg har på denne pp :hilarious:
Nå må jeg bare finne en god app for registrering av temp :D
Skal ha stålkontroll på EL neste pp med andre ord :excited001

FF er en grei App, den brukte jeg selv om jeg ikke temper da [emoji4]

Håper jeg også, men tviler sterkt :p
Sitter allerede å bestiller EL-tester for neste pp, basaltermometer og leser meg opp på temping :hilarious: Er så mye tro jeg har på denne pp :hilarious:
Nå må jeg bare finne en god app for registrering av temp :D
Skal ha stålkontroll på EL neste pp med andre ord :excited001

Høres ut som en god plan! Jeg liker absolutt fertility friend best for temping, virker som det er flest andre som bruker den også så da er det lettest å finne folk å sammenligne med!

!!! synes jeg kan skimte noe på den nederste? :D Vanskelig å få med på bilde, men samboeren min synes også han ser noe! :D

Vedlegg

• IMG_20180618_165151.jpg
    IMG_20180618_165151.jpg
    509,3 KB · Visninger: 120
IMG_5795.JPG

Make sure test tatt idag, jeg syns jeg kan skimte noe... 11 DPO

Erfaring med disse testene noen?

Tok også en EL test, den var kjempepositiv [emoji85] har jo hørt at de kan slå ut ved en evt graviditet også[emoji18]

Melder meg inn jeg, bedre sent enn andri! Tenkte egentlig å holde meg unna forumet denne PP, men når testingen starter klaret jeg ikke..

Prøvemilla - pp ca 25 - b2 - EL 07.06 - IKM 21.06

Satte ovitrelle 07.06

Da er du to dager før meg, satte Ovitrelle lørdag. Begynner å teste i morgen 8 dpo, hovedsaklig for å se om sprøyten er ute av kroppen.

Har hatt skikkelig med halsbrann i dag uten å ha spist noe særlig egentlig..blør lett fra tannkjøttet og er oppblåst uten å prompe noe særlig. Mest sannsynlig TR på tur, noe annet får være en gledelig overraskelse [emoji4]
Skulle kjøpe tidlig test i dag, men brukte pengene på godteri istedet[emoji849]

Skulle ikke teste før jeg var over ikm men den gang ei røk på en testesmell i dag tidlig

Bilde er tatt nå men kunne skimte en strek i dag tidlig.
Har masse symptomer. Kvalm, super ømme pupper, ekstremt sultet. Føles nesten som jeg har melkespreng

Vedlegg

• 8CECACDD-6F07-4312-AA82-80B72EA47A4F.jpeg
    8CECACDD-6F07-4312-AA82-80B72EA47A4F.jpeg
    439 KB · Visninger: 108
Skulle ikke teste før jeg var over ikm men den gang ei røk på en testesmell i dag tidlig

Bilde er tatt nå men kunne skimte en strek i dag tidlig.
Har masse symptomer. Kvalm, super ømme pupper, ekstremt sultet. Føles nesten som jeg har melkespreng

Jeg tror jeg skimter noe jeg også!

Ææh, ikke brystspreng her, men melka stråler! Har fortsatt ikke mista melka helt siden første, men etter puppenekt for 1,5år siden, og lav produksjon skulle man tro det skulle vært helt tomt nå :hilarious:

Back
Topp