IKM uke 25

Artig med flere streker som dukker opp altså!
Jeg tok en test i dag, 9dpo. Tror den er helt blenda desverre. Men veldig lite konsentrert urin så holder fast i håper litt til :)

Vis vedlegget 263057

Jeg syyns jeg ser noe svaaakt, kanskje en skygge eller noe.. Ikke godt å si, men syns jeg ser antydning til noe iværtfall! Vent i 2 dager før du tester igjen så skal det nok vises hvis det er noe der [emoji1]

Jeg syyns jeg ser noe svaaakt, kanskje en skygge eller noe.. Ikke godt å si, men syns jeg ser antydning til noe iværtfall! Vent i 2 dager før du tester igjen så skal det nok vises hvis det er noe der [emoji1]

Håper du har rett i at det kanskje er noe svaaakt der! Kommer nok til å teste mer de neste dagene ja;) tør ikke håpe for sjangsen er så liten for oss, men har såå lyst til at vi skal få det til selv før vi starter IVF i juli!

Nei ikke jeg heller egentlig :p så har ikke så store forhåpninger men fortsatt tidlig ja! Håper streken din utvikler seg, ser en slags antydning tror jeg!

Ser vi ligger likt i løypa :)
Jeg har heller ingen forhåpninger om mine. Ser absolutt ingenting på mine, men syns det er litt gøy at andre syns de ser noe :D:p
Men ja, er tidlig, så håper for oss begge :happy:

Får vel melde meg inn og ikke bare snike
BlomsterEjlis - pp2 - nr 2 - el 9 juni - ikm 23 ( hvis jeg følger sist syklus )

Hadde kjemisk sist pp og ble da kvalm 6 dpo. Er nå 8 dpo, hvert kvalm 2-3 dager, ømme og merkelige pupper. Men fortsatt for tidlig å teste for pleier å teste sent positivt. Først 16 dpo med førstemann så smører meg med tålmodighet

Kan settes på tr :(
:Twinni - pp6- b3- el?- ikm 23.6

Last edited:
Æsj altså! Nå har det kommet et symptom hos meg. Det eneste markante symptomet jeg har hatt de to forrige gangene også.. Hodepine.. skikkelig hodepine.. :wtf:
Så ille at jeg, som aldri bruker smertestillende, måtte ty til en paracet..

Så gøy [emoji4]termin på bursdagen min [emoji4]

Så flott dato da :Heartred
Blir nok satt tilbake enda mer, selv om jeg er helt sikker på eggløsning!
Vi har et maibarn fra før, og samboer er maibarn. Jeg er februarbarn, og det hadde jo egentlig vært stas med et februarbarn da:taunt014

Så flott dato da [emoji813]red
Blir nok satt tilbake enda mer, selv om jeg er helt sikker på eggløsning!
Vi har et maibarn fra før, og samboer er maibarn. Jeg er februarbarn, og det hadde jo egentlig vært stas med et februarbarn da:taunt014
Har aldri fått et barn på termin så du kan fint gå over termin eller før termin [emoji4] min første kom 2 uker før og ble juni barn, og minste kom nesten 2 uker etter og ble februar barn [emoji4] litt kjedelig med februar barn her oppe, var midt i kuldeperioden med 30- [emoji28]

Utrolig gøy å se at så mange har fått positiv test allerede :Heartred
Gratulerer så mye til alle med positiv test, håper det blir enda flere i løpet av uka :happy:

IMG_3685.JPG

Hurra!! [emoji7] etter MA i mars så håper jeg vi kommer i mål

Ååh! [emoji173]️ Føler med deg, sitter i samme båt selv [emoji51][emoji7]

Back
Topp