IKM uke 25

8dpo å like blenda i dag Jaja vi prøver igjen i morgen da[emoji2]

Åh jeg vil også teste! [emoji23]
Hilsen 1dpo..

Herregud, jeg drømte at jeg var utro på EL-dagen i natt. Med en helt blond fyr (jeg og mannen er mørkhåra) og at jeg ble såå nervøs for om jeg kom til å få en mørk- eller lyslugget baby [emoji23][emoji23]

Crazy graviditetdrømmer starter FØR svangerskapet denne gangen [emoji28]

Dagens blenda, 6dpo.
AE2CCB20-494C-4B19-856F-867036C62889.jpeg

Åh jeg vil også teste! [emoji23]
Hilsen 1dpo..

Herregud, jeg drømte at jeg var utro på EL-dagen i natt. Med en helt blond fyr (jeg og mannen er mørkhåra) og at jeg ble såå nervøs for om jeg kom til å få en mørk- eller lyslugget baby [emoji23][emoji23]

Crazy graviditetdrømmer starter FØR svangerskapet denne gangen [emoji28]
Vi er også mørkhåret her, men minste gutten er blond med blå øyne [emoji14]

Her er mannen min kurder og jeg er halvt asiatisk selv.. Ingen lyshårede i slekta før vi når min bestemor! Så jeg hadde mildt sagt blitt svært overraska om vi klarte å lage blonde barn.. [emoji23][emoji23][emoji23]
Skal aldri si aldri [emoji14] noen gener er kjempe sterk og krangler seg vei [emoji14]

Skal aldri si aldri [emoji14] noen gener er kjempe sterk og krangler seg vei [emoji14]

Vi må tydeligvis ha noen sterke gener som har kommet frem nå. Jeg er blond (grønne øyne), samboer er helt mørk (brune øyne) og vår lille har rødlig hår med grønne øyne. Ingen i nær familie som har den hårfargen :confused005 Veeeldig fin rødfarge da, om jeg får si det selv..

Dagens test: 8dpo idag! På denne såg jeg streken ganske kjapt, og den vises bedre på bilde enn i går! [emoji1] Håpeer! Sist jeg hadde kjemisk så var stigningen treig å jeg skimtet noe i mange dager før det ble en svak strek, så da skjønte jeg egentlig at det ikke gikk så bra mtp lav stigning!
IMG_7629.JPG

Image1528795848.911388.jpg

Prøvde en OneStep i samme urin for å sjekke, har jo aldri fått ordentlig strek på disse før, og siden jeg har så mange flere av disse enn BabyPlan sine så tenkte jeg å sjekke forskjellen [emoji1] Kanskje de kan brukes til å dempe min testetrang for å sjekke på kveld osv [emoji4]

Vis vedlegget 262279

Prøvde en OneStep i samme urin for å sjekke, har jo aldri fått ordentlig strek på disse før, og siden jeg har så mange flere av disse enn BabyPlan sine så tenkte jeg å sjekke forskjellen [emoji1] Kanskje de kan brukes til å dempe min testetrang for å sjekke på kveld osv [emoji4]

Okei, nå ble jeg usikker! Virker som fargestoffet hadde hengt seg opp, nå flyter det videre.. [emoji15] Ser ut som det er igjen en tynn strek da, men dette er grunnen til at jeg hovedsakelig tester med BabyPlan sine [emoji849]

Dagens test: 8dpo idag! På denne såg jeg streken ganske kjapt, og den vises bedre på bilde enn i går! [emoji1] Håpeer! Sist jeg hadde kjemisk så var stigningen treig å jeg skimtet noe i mange dager før det ble en svak strek, så da skjønte jeg egentlig at det ikke gikk så bra mtp lav stigning! Vis vedlegget 262278

Blir spennende å følge utviklingen i dagene som kommer :)

Back
Topp