IKM uke 25

Jeg er 2dpo i dag så lenge til testing enda! Har ikke bestemt meg for om jeg venter på tr (redd for kjemisk), eller starter neste helg sånn 9dpo. Får se hvordan det føles etterhvert!

Her prøver man alt som prøves kan for å få en liten reke til å flytte inn :hilarious::rolleyes:
IMG_20180610_222321.jpg

Negativ Herregud, ikke morgenurin engang. Desperat sier du? Blir i morgentidlig også[emoji23]
Har jo 12 tester liggende[emoji2]

Hahaha, jeg har 23 - håper jeg ikke får bruk for de etter denne perioden :nailbiting: Kanskje jeg må starte testingen på tirsdag! Forventer selvfølgelig ikke annet enn negativt :hilarious:

Jeg fikk beskjed da jeg ringte gynpol etter 8uker med blødning (etter MA) at sålenge hCG-nivået var under 145 fikk man både el og mens.

Åå, merkelig! Jaja, kan vel stemme det da sikkert [emoji28] Her kom iværtfall ikke mens eller EL før g-testen ble negativ etter MA, jeg blødde bare 4dager etter tablettene, så jeg blødde ikke i mange uker heller[emoji51]

Negativ Herregud, ikke morgenurin engang. Desperat sier du? Blir i morgentidlig også[emoji23]
Har jo 12 tester liggende[emoji2]

Jeg har 15stk liggende, pluss digital [emoji1417][emoji5] Jeg dr 7dpo i morgen og da måå jeg bare teste[emoji51][emoji51][emoji28] Har jo fått positiv på 8/9dpo før, men et glimt av strek dagene før, så håper jo selvfølgelig på en antydning til strek i morgen hvis jeg stirrer lenge nok [emoji23][emoji23]

Jeg har 15stk liggende, pluss digital [emoji1417][emoji5] Jeg dr 7dpo i morgen og da måå jeg bare teste[emoji51][emoji51][emoji28] Har jo fått positiv på 8/9dpo før, men et glimt av strek dagene før, så håper jo selvfølgelig på en antydning til strek i morgen hvis jeg stirrer lenge nok [emoji23][emoji23]

Spennende! Jeg er kun 5dpo, men testetrangen er der... :nailbiting:

Godt jeg ikke er alene om det :hilarious: Et godt tegn at det ikke er det eneste vi tenker på! Men snaaaart 5dpo :D
Hihi[emoji106] [emoji28]
Jeg tester jo da, men uten ovitrelle starter ikke teste bonanzaen ikke før 5dpo[emoji85] klarer ikke å holde meg.
Nå har jo jeg minst ca 100 gtester. Og for å være sikker når det en gang kommer babystrek, så har jeg flere ulike merker liggende.[emoji85] [emoji28] [emoji23]
GALSKAP[emoji12]

Da er man igang. Ser ut til at det blir negativt ja

Prøver igjen i morgen[emoji87] Tvitvi for deg[emoji2][emoji2]

cd 18 og ingen positiv el-test enda. Da blir det igjen 34 dagers syklus. Havner på ikm uke 26, så jeg melder meg der, men skal fortsette å oppdatere lista i denne tråden.

Lykke til, jenter.

Da klarte jeg ikke holde meg likevel.. Første blenda i denne pp. 5dpo :hilarious:

Vedlegg

• 245F8AC6-CF65-4A7C-835B-CF26431A31D2.jpeg
    245F8AC6-CF65-4A7C-835B-CF26431A31D2.jpeg
    853,4 KB · Visninger: 95
Da klarte jeg ikke holde meg likevel.. Første blenda i denne pp. 5dpo :hilarious:
De har jo lav sensitivitet, om det er one step fra eBay. Så er vel nesten umulig å få super tidlig strek der.

Back
Topp