I dag...6dpoNå begynner dere å g-teste? Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg lenger enn til torsdag, 6DPO![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag...6dpoNå begynner dere å g-teste? Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg lenger enn til torsdag, 6DPO![]()
Oooh, så heldig du erI dag...6dpo

Negativ Herregud, ikke morgenurin engang. Desperat sier du? Blir i morgentidlig også[emoji23]Oooh, så heldig du er![]()
Jeg vil også være 6dpo.
Hvordan gikk det?![]()
Hehe ja jeg må inn på appen å sjekke før jeg skriver[emoji23]Godt vi følger hverandre! Jeg har lett for å glemme hvor mange dpo jeg er!![]()
Negativ Herregud, ikke morgenurin engang. Desperat sier du? Blir i morgentidlig også[emoji23]
Har jo 12 tester liggende[emoji2]
Kanskje jeg må starte testingen på tirsdag! Forventer selvfølgelig ikke annet enn negativt 
Godt jeg ikke er alene om detHehe ja jeg må inn på appen å sjekke før jeg skriver[emoji23]
Et godt tegn at det ikke er det eneste vi tenker på! Men snaaaart 5dpo Jeg fikk beskjed da jeg ringte gynpol etter 8uker med blødning (etter MA) at sålenge hCG-nivået var under 145 fikk man både el og mens.
Negativ Herregud, ikke morgenurin engang. Desperat sier du? Blir i morgentidlig også[emoji23]
Har jo 12 tester liggende[emoji2]
Jeg har 15stk liggende, pluss digital [emoji1417][emoji5] Jeg dr 7dpo i morgen og da måå jeg bare teste[emoji51][emoji51][emoji28] Har jo fått positiv på 8/9dpo før, men et glimt av strek dagene før, så håper jo selvfølgelig på en antydning til strek i morgen hvis jeg stirrer lenge nok [emoji23][emoji23]

Hihi[emoji106] [emoji28]Godt jeg ikke er alene om detEt godt tegn at det ikke er det eneste vi tenker på! Men snaaaart 5dpo
![]()
Da er man igang. Ser ut til at det blir negativt jaJeg har 15stk liggende, pluss digital [emoji1417][emoji5] Jeg dr 7dpo i morgen og da måå jeg bare teste[emoji51][emoji51][emoji28] Har jo fått positiv på 8/9dpo før, men et glimt av strek dagene før, så håper jo selvfølgelig på en antydning til strek i morgen hvis jeg stirrer lenge nok [emoji23][emoji23]
De har jo lav sensitivitet, om det er one step fra eBay. Så er vel nesten umulig å få super tidlig strek der.Da klarte jeg ikke holde meg likevel.. Første blenda i denne pp. 5dpo![]()