IKM uke 25

Ja, jeg tror det! Ref. tidligere poster. Er på CD 22. Puppene er blitt større og tyngre som de pleier etter EL så mulig den har vært altså ‍♀️
Har du brukt EL-testene og ikke funnet EL eller følger du bare med på symptomene?

Har du brukt EL-testene og ikke funnet EL eller følger du bare med på symptomene?

Brukt EL-tester hver dag i 14 dager, men pga. MA i mai har de slått ut så lenge g-testen har vært positiv. Den ble negativ på torsdag, men så tok jeg en ny en i går kveld og den var veeeeeldig svakt positiv igjen så jeg har seriøst ikke peiling på denne kroppen om dagen. Det var et annet merke, men alle testene jeg har har en følsomhet på 10. Skal ta en til nå etterpå! For godt til å være sant om jeg er gravid igjen.

IMG_3249.JPG

Dette er dagens - altså er g-testen blitt positiv igjen. Mulig den aldri ble helt negativ. CB digital med ukes indikator var hvertfall negativ på torsdag. Streken er sykt svak så kanskje dere ikke ser den [emoji15] Dersom jeg hadde EL (hadde symptomer for testene kan ikke stoles på med hcg i kroppen) er jeg 7 dpo. EL testen er blitt svake i takt med synkende hcg så sterkere igjen, men fortsatt ikke positiv. Den har vært sånn som på bilde de siste 4 dagene og blir ikke sterkere. Skal kjøpe digital i morgen, evt. komme meg til legen å få målt hcg. Den var på 19 på tirsdag så den burde absolutt være ute av systemet mitt nå. Det er 3 uker siden alt kom ut etter cytotec.

Noen av dere som blir kloke på dette? ‍♀️

Man kan ha el med hcg i kroppen [emoji106] [emoji4]

Hmm, kaaan ha, men ikke vanlig[emoji848] Iværtfall det jeg fikk høre på sykehuset, at EL kom etter hCG gikk ut av kroppen[emoji44] Og at det var kroppens egen måte og sørge for at man ikke blir gravid mens man er gravid- hvis du skjønner [emoji28]

Det har jeg også hørt. Har hatt veldig lave nivåer. Ergo - forvirring! [emoji15]

Jeg fikk beskjed da jeg ringte gynpol etter 8uker med blødning (etter MA) at sålenge hCG-nivået var under 145 fikk man både el og mens. Så du kan ha el selv om testene ikke slår ut :) Krysser fingrene for deg! :)

Hmm, kaaan ha, men ikke vanlig[emoji848] Iværtfall det jeg fikk høre på sykehuset, at EL kom etter hCG gikk ut av kroppen[emoji44] Og at det var kroppens egen måte og sørge for at man ikke blir gravid mens man er gravid- hvis du skjønner [emoji28]

Jeg fikk beskjed da jeg ringte gynpol etter 8uker med blødning (etter MA) at sålenge hCG-nivået var under 145 fikk man både el og mens.

CD15, positiv EL-test, la inn aksjer i formiddag! Nå krysser jeg fingrene og håper på det beste! [emoji16]

Litt murringer i magen isted, kan ha vært EL-symptomer? Varte bare i en halvtimes tid da så kan ha vært innbilt elns..?

Dagens oppdatering herifra! Nå venter maskin nr 2 med klesvask, bare 4 stk igjen! [emoji23] god søndag! [emoji16]

CD15, positiv EL-test, la inn aksjer i formiddag! Nå krysser jeg fingrene og håper på det beste! [emoji16]

Litt murringer i magen isted, kan ha vært EL-symptomer? Varte bare i en halvtimes tid da så kan ha vært innbilt elns..?

Dagens oppdatering herifra! Nå venter maskin nr 2 med klesvask, bare 4 stk igjen! [emoji23] god søndag! [emoji16]

Hurra! Kan være el-murringer ja :)

Her er jeg på 3.maskin.. og vi er midt i flyttingen, så det pakkes, vaskes og styres.. godt å ha noe å gjøre i denne ventetiden! Første store flyttelass drar på torsdag, og jeg gleeeeder meg til å tømme leiligheten!

Hurra! Kan være el-murringer ja :)

Her er jeg på 3.maskin.. og vi er midt i flyttingen, så det pakkes, vaskes og styres.. godt å ha noe å gjøre i denne ventetiden! Første store flyttelass drar på torsdag, og jeg gleeeeder meg til å tømme leiligheten!
Aiai, ja under flytting er det nok å ta tak i! [emoji28] Lykke til med det [emoji4] som du sier; fint å ha noe å henge fingrene i mens man venter [emoji6]

Murringene kommer og går og det er definitivt ikke innbilning [emoji50]
Kan ikke komme på at jeg har kjent slike murringer før, så håper det er et godt tegn [emoji28]

Aiai, ja under flytting er det nok å ta tak i! [emoji28] Lykke til med det [emoji4] som du sier; fint å ha noe å henge fingrene i mens man venter [emoji6]

Murringene kommer og går og det er definitivt ikke innbilning [emoji50]
Kan ikke komme på at jeg har kjent slike murringer før, så håper det er et godt tegn [emoji28]

Kanskje det er et superegg som slipper? Gullegget! :D

Nå begynner dere å g-teste? Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg lenger enn til torsdag, 6DPO :D
Heh, jeg tror jeg er litt som deg der, blir nok å starte testing tidlig! [emoji85][emoji85]
Med positiv EL-test i dag tidlig, skal jeg gå utifra at EL er i dag eller i morgen? Sånn fir dpo-land [emoji16]

Nå begynner dere å g-teste? Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg lenger enn til torsdag, 6DPO :D

Har egentlig tenkt til å vente til 10dpo, men har så trua denne måneden at jeg tviler sterkt på at jeg kommer til å klare å vente så lenge :hilarious:

Heh, jeg tror jeg er litt som deg der, blir nok å starte testing tidlig! [emoji85][emoji85]
Med positiv EL-test i dag tidlig, skal jeg gå utifra at EL er i dag eller i morgen? Sånn fir dpo-land [emoji16]

Hører alle sier at egget slipper mellom 12-36 timer etter positiv test. Så hvis du har fått positiv i dag, ville jeg kanskje gått ut i fra EL i morgen, men lagt aksjer i dag, morgen og en dag til bare for å dekke alle baser :D

Uff, jeg vet ikke.. vil gjerne holde lengst mulig, men klarer vel ikke det. Er vel 4dpo i dag, så 6dpo på tirsdag og 8dpo på torsdag. Mulig jeg svir av en test hver dag etter 6dpo, selv om det ikke er vits :hilarious::hilarious:

Last edited:
Vis vedlegget 261952

Dette er dagens - altså er g-testen blitt positiv igjen. Mulig den aldri ble helt negativ. CB digital med ukes indikator var hvertfall negativ på torsdag. Streken er sykt svak så kanskje dere ikke ser den [emoji15] Dersom jeg hadde EL (hadde symptomer for testene kan ikke stoles på med hcg i kroppen) er jeg 7 dpo. EL testen er blitt svake i takt med synkende hcg så sterkere igjen, men fortsatt ikke positiv. Den har vært sånn som på bilde de siste 4 dagene og blir ikke sterkere. Skal kjøpe digital i morgen, evt. komme meg til legen å få målt hcg. Den var på 19 på tirsdag så den burde absolutt være ute av systemet mitt nå. Det er 3 uker siden alt kom ut etter cytotec.

Noen av dere som blir kloke på dette? ‍♀️
Hcg forsvinner ut urin. Har du det i blodet hcg 19 så er det i urin meir. Det er nok rester i urin og ikkje meir hcg i blodet no.

Back
Topp