De har jo lav sensitivitet, om det er one step fra eBay. Så er vel nesten umulig å få super tidlig strek der.
Japp, one step. Uansett hvilken test jeg tar hadde jeg ikke forventet annet 5dpo da

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har jo lav sensitivitet, om det er one step fra eBay. Så er vel nesten umulig å få super tidlig strek der.

Her prøver man alt som prøves kan for å få en liten reke til å flytte inn
Kom over denne. Tanken er god men ser ut som du må ha fersk ananas[emoji4]
http://natural-fertility-info.com/bromelain-pineapple-for-implantation.html
I dag...6dpo
Håper at det blir nok spenning å følge med på testene her 
Lykke til[emoji173]cd 18 og ingen positiv el-test enda. Da blir det igjen 34 dagers syklus. Havner på ikm uke 26, så jeg melder meg der, men skal fortsette å oppdatere lista i denne tråden.
Lykke til, jenter.
Fikk du testet?Jeg har 15stk liggende, pluss digital [emoji1417][emoji5] Jeg dr 7dpo i morgen og da måå jeg bare teste[emoji51][emoji51][emoji28] Har jo fått positiv på 8/9dpo før, men et glimt av strek dagene før, så håper jo selvfølgelig på en antydning til strek i morgen hvis jeg stirrer lenge nok [emoji23][emoji23]
Fikk du testet?
Jeg ser! Veldig svak skyggestrek/begynnelsen på babystrek![]()
Ææh, ser du den? Såg den nesten ikke på bilde selv, sikkert fordi jeg såg den tydligere i virkeligheten- da kom den liksom bort her [emoji23] hååper den blir bare sterkere og sterkere [emoji51]
Ååååå, jeg vil så gjerne vite om det har klaffet eller ikkeeee... Nå er jeg utålmodig gitt![]()
Jeg sliter med å se den men håper jeg ser en ny å sterkere i morgen[emoji7]
Krysser fingrene for at den blir sterkere![]()