IKM uke 25

Takk, da vet jeg hva jeg kjøpe i dag :happy:

cd 18 og ingen positiv el-test enda. Da blir det igjen 34 dagers syklus. Havner på ikm uke 26, så jeg melder meg der, men skal fortsette å oppdatere lista i denne tråden.

Lykke til, jenter.
Lykke til[emoji173]

Jeg har 15stk liggende, pluss digital [emoji1417][emoji5] Jeg dr 7dpo i morgen og da måå jeg bare teste[emoji51][emoji51][emoji28] Har jo fått positiv på 8/9dpo før, men et glimt av strek dagene før, så håper jo selvfølgelig på en antydning til strek i morgen hvis jeg stirrer lenge nok [emoji23][emoji23]
Fikk du testet?

Jeg fikk en skygge, ser jeg :shifty:
A0023F5D-91F0-4370-91C0-00E3C96ADBB6.jpeg

Ååååå, jeg vil så gjerne vite om det har klaffet eller ikkeeee... Nå er jeg utålmodig gitt :hilarious:

Jeg ser! Veldig svak skyggestrek/begynnelsen på babystrek :D

Ææh, ser du den? Såg den nesten ikke på bilde selv, sikkert fordi jeg såg den tydligere i virkeligheten- da kom den liksom bort her [emoji23] hååper den blir bare sterkere og sterkere [emoji51]

Krysser fingrene for at den blir sterkere :)

Det er jo bare 7dpo idag, så at det vises noe i det heletatt er rart, men håper det blir noe [emoji5]

Jeg bruker ikke ha noen forvarsel på tr, aldri hatt. Eller.. løs i magen dagen før kanskje.
Men nå har jeg en slags murring/stramming der inne. Jeg håper så inderlig det er livmoren som gjør seg klar for å feste egget :Heartred
Kjente det ekstremt godt da jeg tømte blæra :scratch

7dpo idag, og blendahvit test når jeg testet idag tidlig. Klarte ikke la være :confused013
Har noen år gamle tester liggende (de gikk ut 2015), tenkte å bruke opp de denne perioden, bare for å ha brukt de opp.
IKM er om en uke, tenkte å teste ca. annenhver dag frem til det.

Etter at testene blir brukt ut, blir jeg å teste ved en eventuell mistanke om forsinket mens, tror jeg.

Back
Topp