Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek jegDagens blenda, 6dpo. Vis vedlegget 262243
Vi er også mørkhåret her, men minste gutten er blond med blå øyne [emoji14]Åh jeg vil også teste! [emoji23]
Hilsen 1dpo..
Herregud, jeg drømte at jeg var utro på EL-dagen i natt. Med en helt blond fyr (jeg og mannen er mørkhåra) og at jeg ble såå nervøs for om jeg kom til å få en mørk- eller lyslugget baby [emoji23][emoji23]
Crazy graviditetdrømmer starter FØR svangerskapet denne gangen [emoji28]
Samme her[emoji38] (mannen var lys da han var liten da)Vi er også mørkhåret her, men minste gutten er blond med blå øyne [emoji14]
Det var mannen å [emoji14] helt blond, ikke et mørkt hår på hode [emoji14]Samme her[emoji38] (mannen var lys da han var liten da)
Her er mannen min kurder og jeg er halvt asiatisk selv.. Ingen lyshårede i slekta før vi når min bestemor! Så jeg hadde mildt sagt blitt svært overraska om vi klarte å lage blonde barn.. [emoji23][emoji23][emoji23]Vi er også mørkhåret her, men minste gutten er blond med blå øyne [emoji14]
[emoji23][emoji23][emoji23]Her er mannen min kurder og jeg er halvt asiatisk selv.. Ingen lyshårede i slekta før vi når min bestemor! Så jeg hadde mildt sagt blitt svært overraska om vi klarte å lage blonde barn.. [emoji23][emoji23][emoji23]
Skal aldri si aldri [emoji14] noen gener er kjempe sterk og krangler seg vei [emoji14]Her er mannen min kurder og jeg er halvt asiatisk selv.. Ingen lyshårede i slekta før vi når min bestemor! Så jeg hadde mildt sagt blitt svært overraska om vi klarte å lage blonde barn.. [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja det er sant! [emoji28] hadde vært hilarious om det skjedde da! [emoji16][emoji23]Skal aldri si aldri [emoji14] noen gener er kjempe sterk og krangler seg vei [emoji14]
Da må det være skygge. Synes nemlig jeg ser noe irl, men ikke på bildeJeg ser strek jeg
Er vel for tidlig til noen strek vil jeg tro 
Jeg ser strek på bilde uten og forstørre, men kan jo alltids være skygge.Da må det være skygge. Synes nemlig jeg ser noe irl, men ikke på bildeEr vel for tidlig til noen strek vil jeg tro
![]()
Ååå, så morro! Krysser fingrene!Jeg ser strek på bilde uten og forstørre, men kan jo alltids være skygge.
Håper det er en påbegynnende babystrek![]()
Skal aldri si aldri [emoji14] noen gener er kjempe sterk og krangler seg vei [emoji14]
Veeeldig fin rødfarge da, om jeg får si det selv..Dagens blenda, 6dpo. Vis vedlegget 262243
Vis vedlegget 262279
Prøvde en OneStep i samme urin for å sjekke, har jo aldri fått ordentlig strek på disse før, og siden jeg har så mange flere av disse enn BabyPlan sine så tenkte jeg å sjekke forskjellen [emoji1] Kanskje de kan brukes til å dempe min testetrang for å sjekke på kveld osv [emoji4]
Dagens test: 8dpo idag! På denne såg jeg streken ganske kjapt, og den vises bedre på bilde enn i går! [emoji1] Håpeer! Sist jeg hadde kjemisk så var stigningen treig å jeg skimtet noe i mange dager før det ble en svak strek, så da skjønte jeg egentlig at det ikke gikk så bra mtp lav stigning! Vis vedlegget 262278