IKM uke 24 - 2021

Fortsatt stigning her :happy: 14 og 15 dpo.

761AB905-7916-42FA-B7C8-7CE2D65BAB19.jpeg
 
Spottet lørdag til tirsdag, ser foreløpig ut til å ikke komme noe særlig mer spotting i dag. Skulle normalt fått mensen i dag. Tok en test på morgenurin i dag (vanlig, ikke tidligtest), den var negativ. Blør normalt i 7 dager når jeg har mensen, og da ganske mye på dag 2-4, så dette er jo litt merkelig. Men begynner å tenke at denne sportingen var den mensen jeg fikk denne gangen siden testen er negativ.
 
Fine tester! Tenkte at du var kommet mye lengre, men glemmer vel at du testet positivt så tidlig!❤️

Hehe, ja, jeg så jo første skyggen på kvelden 7 dpo, men det var etter tørking og knapt nok noen andre som kunne se da. :hilarious: Men altså, ja føler at jeg har vært gravid lenger enn det! :hilarious:
 
Tror dette kan bli en utfordrende tid for meg. Kan nesten ikke huske sist jeg var så bekymret og redd. I dag har jeg fått helt panikk og grått mye, livredd for at det skal skjære seg eller allerede har gått galt. Redd pga svake tester (ikke testet i dag, har ikke med meg tester). Var kvalm søndag, mandag og i går, ingenting i dag. IKM i dag og har ikke fått mensen, men har hatt litt murring i dag. Hvordan håndtere dere alle bekymringene?❤️:(
 
Tror dette kan bli en utfordrende tid for meg. Kan nesten ikke huske sist jeg var så bekymret og redd. I dag har jeg fått helt panikk og grått mye, livredd for at det skal skjære seg eller allerede har gått galt. Redd pga svake tester (ikke testet i dag, har ikke med meg tester). Var kvalm søndag, mandag og i går, ingenting i dag. IKM i dag og har ikke fått mensen, men har hatt litt murring i dag. Hvordan håndtere dere alle bekymringene?❤️:(

Huff stakkars deg, ikke noe særlig å være så bekymret hele tiden. :Heartred Jeg skjønner at dette er noe du ønsker deg veldig sterkt, og at du derfor blir så redd for at det ikke skal gå. Jeg har bekymringer jeg også, men jeg prøver å observere de når de kommer, og så unngå å gå noe videre inn i bekymringene. Hvis man tillater seg selv å fantasere om at noe har gått galt, gjerne hvordan det skal gå galt også, manglende symptomer, etc, da skremmer man seg selv veldig opp. Så mitt beste råd er å forsøke å stoppe den fantasien med en gang man merker at man er i den, og gjerne distrahere/avlede seg med noe annet. Man kan også prøve å bytte ut den skremmende indre samtalen med noe mer betryggende, kanskje du skal tillate deg selv å tro på at dette går bra så lenge alt tyder på det? Det er noe med å stole på at en klarer å håndtere en sorg hvis den kommer, men at det ikke er det som skjer akkurat nå.

Jeg har bestilt UL 6+3, og har bestemt meg for at det på en måte er da jeg får den større bekreftelsen jeg gjerne vil ha NÅ om at dette går bra. Jeg kan tolke eller kjenne etter så mye jeg bare vil, men jeg får ikke noe mer svar før da (+UL rundt uke 11-12). Jeg tenkte seneste i dag at jeg skulle ønske at alle graviditeter som ble påvist alltid ble noe av!! Så deilig det hadde vært om man bare kun vært helt sikker! :Heartred Men den usikkerheten må vi dessverre leve med hele gjengen, og samtidig kan man trøste seg selv med at i de aller fleste tilfeller så går det faktisk bra! :):Heartred
 
Tror dette kan bli en utfordrende tid for meg. Kan nesten ikke huske sist jeg var så bekymret og redd. I dag har jeg fått helt panikk og grått mye, livredd for at det skal skjære seg eller allerede har gått galt. Redd pga svake tester (ikke testet i dag, har ikke med meg tester). Var kvalm søndag, mandag og i går, ingenting i dag. IKM i dag og har ikke fått mensen, men har hatt litt murring i dag. Hvordan håndtere dere alle bekymringene?❤️:(
For meg hjelper det å skrive ned tankene mine, og å snakke med de rundt meg. Husk at murringer er vanlig, kroppen din er i forandring og huser plutselig et lite, stort frø ❤️
 
Tror dette kan bli en utfordrende tid for meg. Kan nesten ikke huske sist jeg var så bekymret og redd. I dag har jeg fått helt panikk og grått mye, livredd for at det skal skjære seg eller allerede har gått galt. Redd pga svake tester (ikke testet i dag, har ikke med meg tester). Var kvalm søndag, mandag og i går, ingenting i dag. IKM i dag og har ikke fått mensen, men har hatt litt murring i dag. Hvordan håndtere dere alle bekymringene?❤️:(
Kjenner meg igjen i det du skriver! Hver syklus går jeg i tiden mellom eggløsning og mens og tenker på om jeg spiser noe galt, om det kan være skadelig å beise huset i tilfelle jeg er gravid, osv. og det vanskeligste av alt er å ikke vite noe før man enten får positiv test eller mensen kommer.
 
3EC3A85D-7EAA-4148-976D-D790E3CAA6F4.jpeg
Altså, nå er jeg kanskje miljøskadet etter å ha sett på alle testene her inne, men er dette en strek, eller bare en skygge? Dette er en tidligtest fra LloydsPharmacy. Er de kjent for skygger? Hadde positiv EL-test 1. juni. Skulle etter planen ha fått mensen i går. Spottet litt fra lørdag til i går, ikke spottet i dag og ikke fått mensen annet enn spottingen. Hvis det er en strek, burde den ikke vært mye sterkere på tidligtest nå siden det har gått hele 15 dager siden positiv EL-test?
 
Spottingen begynt for fullt, og jeg kan settes på TR. Gratulerer til alle dere fine som har fått positiv test denne måneden ❤️
 
Vis vedlegget 359106 Altså, nå er jeg kanskje miljøskadet etter å ha sett på alle testene her inne, men er dette en strek, eller bare en skygge? Dette er en tidligtest fra LloydsPharmacy. Er de kjent for skygger? Hadde positiv EL-test 1. juni. Skulle etter planen ha fått mensen i går. Spottet litt fra lørdag til i går, ikke spottet i dag og ikke fått mensen annet enn spottingen. Hvis det er en strek, burde den ikke vært mye sterkere på tidligtest nå siden det har gått hele 15 dager siden positiv EL-test?
Ser og streken ja, synes og den ser rosa ut, men jeg kjenner ikke til denne testen i det hele tatt. Hender jo at egge fester seg sent, da vil vel HCG stige senere og. Har du fått strek på fler tester, evt har fler tester så du kan se om du får lignende på en test til? Jeg krysser fingrene for spire :Heartred
 
Vis vedlegget 359106 Altså, nå er jeg kanskje miljøskadet etter å ha sett på alle testene her inne, men er dette en strek, eller bare en skygge? Dette er en tidligtest fra LloydsPharmacy. Er de kjent for skygger? Hadde positiv EL-test 1. juni. Skulle etter planen ha fått mensen i går. Spottet litt fra lørdag til i går, ikke spottet i dag og ikke fått mensen annet enn spottingen. Hvis det er en strek, burde den ikke vært mye sterkere på tidligtest nå siden det har gått hele 15 dager siden positiv EL-test?

Kjenner heller ikke til denne testen, så aner ikke om de er kjent for skyggestreker. Men ser strek ja! Du må teste flere ganger med et annet merke! :joyful:
 
Spottingen begynt for fullt, og jeg kan settes på TR. Gratulerer til alle dere fine som har fått positiv test denne måneden ❤️

Huff, så synd! Da håper jeg det blir den neste pp'en det klaffer for dere!! Masse lykke til!
 
Ser og streken ja, synes og den ser rosa ut, men jeg kjenner ikke til denne testen i det hele tatt. Hender jo at egge fester seg sent, da vil vel HCG stige senere og. Har du fått strek på fler tester, evt har fler tester så du kan se om du får lignende på en test til? Jeg krysser fingrene for spire :Heartred
Takk for at du synser meg meg :happy: Har ikke flere tidligtester, får flere i posten litt senere i uka. Har ikke fått utslag på vanlig test.
 
Back
Topp