IKM uke 24 - 2021

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av _Konstanse_, 16 Mai 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Itsgonnabe3 Gift med forumet It's gonna be May 2019 ❤Januarlykke 2022❤ Februarlykke 2022❄️

Nei nei nei kjemisk skal vi ikke ha noe av! Sikkert lurt å vente ja så slipper du å tolke mer i dag. Satser på fin og tydelig strek i mårra :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. LeneB Forumet er livet Marsboere 2020 Oktoberskatter 2014

Ser da den tydelig :) men jeg må alltid vente et par ekstra dager før jeg kan ta digital av en eller annen grunn, tross slike streker som deg :)

og noen er trege med økningen, inkluder meg selv! Så lenge du ikke hr kraftig blødninger og ser en gradvis økning etter noen dager så ville jeg ikke vært redd. Man burde egentlig ha avventet minst to dager mellom hver test, helst tre fordi da ser man betydelig mer økning :) men altså har man begynt å teste er jo det egentlig umulig å få til ;)

• Enig Enig x 2
  3. Svibbi Andre møte med forumet

Hei damer! Henger meg på her :happy:

Svibbi - 28 år - PP2 - B2 - EL6.6? - IKM17.6?

• Hjertelig Hjertelig x 3
  4. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Det hjalp å høre. Ser tydelig forskjell på testene fra lørdag og i går, så vil tro at det er et godt tegn. Og greit å høre at du også har erfart at digital tar litt tid! Syns så mange her har vist svake streker og likevel fått positiv digital.

De neste dagene skal jeg reise vekk med jobben, så mulig jeg tar en teste-pause da ❤️ Kan være godt.

Startet for øvrig dagen i dag med oppkast, så virker i alle fall som noe er på gang :hilarious:

• Hjertelig Hjertelig x 2
  5. LeneB Forumet er livet Marsboere 2020 Oktoberskatter 2014

Oisann ja det er jo faktisk et ganske tydelig tegn ❤️❤️❤️ Ja kanskje godt å få en pause fra tester :)

6. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Hvordan går det med dere som har IKM i dag, Ma3 og MonicaA?:love7

Jeg har jo vært litt engstelig for at jeg har hatt så mange svake tester. Pleier å få mensmurring fra 2-3 dager før mensen, og ofte litt spotting. IKM i morgen og så langt ingen tegn på mensen, glad for det!

• Liker Liker x 2
  7. Itsgonnabe3 Gift med forumet It's gonna be May 2019 ❤Januarlykke 2022❤ Februarlykke 2022❄️

Har du testa i dag eller har du tatt deg litt testepause? :Heartred

8. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Jeg har tatt meg en pause! Jeg ble bare så bekymret av det og velger å tro at alt er bra nå, men vil nok ta flere tester etterhvert. Orker bare ikke å analysere og bekymre meg sånn! ❤️ Skal reise vekk i morgen og hvis jeg klarer skal jeg dra uten testene, så får jeg heller teste igjen på fredag og se :)

• Hjertelig Hjertelig x 6
  9. Itsgonnabe3 Gift med forumet It's gonna be May 2019 ❤Januarlykke 2022❤ Februarlykke 2022❄️

Høres lurt ut! Tester kan være til mer bry enn nytte etter et visst punkt..

10. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Mhm! Vil gjerne se at de blir sterkere, men siden det uansett ikke er noe jeg kan gjøre for å påvirke nå kan jeg like godt vente noen dager. Velger å tro at kvalmen er et godt tegn ❤️

11. Cornelialill Flørter med forumet

Kan settes på TR :(

• Hjertelig Hjertelig x 10
    • Liker ikke Liker ikke x 1
  12. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Så kjedelig ❤️ Ønsker deg masse lykke til videre, håper neste pp fører til en liten spire!

13. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Tok plutselig to tester likevel :hilarious: velger å tro at alt er ok ❤️

Vedlagte filer:

• Vinner Vinner x 14
    • Hjertelig Hjertelig x 4
  14. MaritaM Betatt av forumet

Disse var jo veldig tydelige, synes jeg ;)

15. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Ja, syns egentlig det jeg også! ❤️

16. _Konstanse_ Forelsket i forumet Februarlykke 2022❄️

Det var synd å høre, da håper jeg det klaffer for dere i neste pp!! :Heartred:Heartred

17. _Konstanse_ Forelsket i forumet Februarlykke 2022❄️

Ja, se der ja!! :Heartred:Heartred Nå stiger det her vettu!! :hello2

18. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Jaa, ikke sant? Tar to testefrie dager nå, så får vi se om jeg tør å ta digital til helgen :joyful: har blitt livredd de digitale testene.

• Hjertelig Hjertelig x 3
  19. _Konstanse_ Forelsket i forumet Februarlykke 2022❄️

Ja, det tror jeg er lurt rett og slett for å gi deg selv litt fri! Nå har du økning, så alt er bra. :Heartred:)

20. Kelebek123 Guest

Jeg har fått mange negative digital tester når jeg har vært gravid(3 ganger) og de har ikke blitt positive før strimmlene er skikkelig sterke. Og da har de vist 2-3 plutselig

• Liker Liker x 2

Del denne siden