IKM uke 24 - 2021

Nei, nå er jeg så bekymret fordi digital ikke slo ut, er redd for kjemisk eller noe :( ble altså så voldsomt bekymret også. Har bare tre tester igjen, så vil ikke ta flere før i morgen. Fikk ikke «spart opp» til noen test på ettermiddag i dag, fordi jeg drakk for masse, var masse på do osv. Er ettermiddagene som har gitt sterkest tester
Nei nei nei kjemisk skal vi ikke ha noe av! Sikkert lurt å vente ja så slipper du å tolke mer i dag. Satser på fin og tydelig strek i mårra :Heartred
 
Det er nok bare fordi det er vanskelig å fange på bildet, for i virkeligheten ser jeg streken på alle de tre, heldigvis! Har heldigvis ingen tegn til mens, og det får jeg gjerne 2-3 dager før (murring). Blir spennende de neste dagene, får bare ha roen og tenke at det oftest går bra ❤️ Og er jo stigning fra lørdag til i dag, noe som er bra.

bildet er av den testen som var den nederste på bildet med tre.
Ser da den tydelig :) men jeg må alltid vente et par ekstra dager før jeg kan ta digital av en eller annen grunn, tross slike streker som deg :)

og noen er trege med økningen, inkluder meg selv! Så lenge du ikke hr kraftig blødninger og ser en gradvis økning etter noen dager så ville jeg ikke vært redd. Man burde egentlig ha avventet minst to dager mellom hver test, helst tre fordi da ser man betydelig mer økning :) men altså har man begynt å teste er jo det egentlig umulig å få til ;)
 
Ser da den tydelig :) men jeg må alltid vente et par ekstra dager før jeg kan ta digital av en eller annen grunn, tross slike streker som deg :)

og noen er trege med økningen, inkluder meg selv! Så lenge du ikke hr kraftig blødninger og ser en gradvis økning etter noen dager så ville jeg ikke vært redd. Man burde egentlig ha avventet minst to dager mellom hver test, helst tre fordi da ser man betydelig mer økning :) men altså har man begynt å teste er jo det egentlig umulig å få til ;)


Det hjalp å høre. Ser tydelig forskjell på testene fra lørdag og i går, så vil tro at det er et godt tegn. Og greit å høre at du også har erfart at digital tar litt tid! Syns så mange her har vist svake streker og likevel fått positiv digital.

De neste dagene skal jeg reise vekk med jobben, så mulig jeg tar en teste-pause da ❤️ Kan være godt.

Startet for øvrig dagen i dag med oppkast, så virker i alle fall som noe er på gang :hilarious:
 
Det hjalp å høre. Ser tydelig forskjell på testene fra lørdag og i går, så vil tro at det er et godt tegn. Og greit å høre at du også har erfart at digital tar litt tid! Syns så mange her har vist svake streker og likevel fått positiv digital.

De neste dagene skal jeg reise vekk med jobben, så mulig jeg tar en teste-pause da ❤️ Kan være godt.

Startet for øvrig dagen i dag med oppkast, så virker i alle fall som noe er på gang :hilarious:
Oisann ja det er jo faktisk et ganske tydelig tegn ❤️❤️❤️ Ja kanskje godt å få en pause fra tester :)
 
Hvordan går det med dere som har IKM i dag, Ma3 og MonicaA?:love7

Jeg har jo vært litt engstelig for at jeg har hatt så mange svake tester. Pleier å få mensmurring fra 2-3 dager før mensen, og ofte litt spotting. IKM i morgen og så langt ingen tegn på mensen, glad for det!
 
Hvordan går det med dere som har IKM i dag, Ma3 og MonicaA?:love7

Jeg har jo vært litt engstelig for at jeg har hatt så mange svake tester. Pleier å få mensmurring fra 2-3 dager før mensen, og ofte litt spotting. IKM i morgen og så langt ingen tegn på mensen, glad for det!
Har du testa i dag eller har du tatt deg litt testepause? :Heartred
 
Har du testa i dag eller har du tatt deg litt testepause? :Heartred

Jeg har tatt meg en pause! Jeg ble bare så bekymret av det og velger å tro at alt er bra nå, men vil nok ta flere tester etterhvert. Orker bare ikke å analysere og bekymre meg sånn! ❤️ Skal reise vekk i morgen og hvis jeg klarer skal jeg dra uten testene, så får jeg heller teste igjen på fredag og se :)
 
Jeg har tatt meg en pause! Jeg ble bare så bekymret av det og velger å tro at alt er bra nå, men vil nok ta flere tester etterhvert. Orker bare ikke å analysere og bekymre meg sånn! ❤️ Skal reise vekk i morgen og hvis jeg klarer skal jeg dra uten testene, så får jeg heller teste igjen på fredag og se :)
Høres lurt ut! Tester kan være til mer bry enn nytte etter et visst punkt..
 
Høres lurt ut! Tester kan være til mer bry enn nytte etter et visst punkt..

Mhm! Vil gjerne se at de blir sterkere, men siden det uansett ikke er noe jeg kan gjøre for å påvirke nå kan jeg like godt vente noen dager. Velger å tro at kvalmen er et godt tegn ❤️
 
Tok plutselig to tester likevel :hilarious: velger å tro at alt er ok ❤️
 

Vedlegg

  • 177A9494-E497-4E84-8CDA-6341930E7F5B.jpeg
    177A9494-E497-4E84-8CDA-6341930E7F5B.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 141
Jaa, ikke sant? Tar to testefrie dager nå, så får vi se om jeg tør å ta digital til helgen :joyful: har blitt livredd de digitale testene.

Ja, det tror jeg er lurt rett og slett for å gi deg selv litt fri! Nå har du økning, så alt er bra. :Heartred:)
 
Back
Topp