IKM uke 24 - 2021

Jeg har fått mange negative digital tester når jeg har vært gravid(3 ganger) og de har ikke blitt positive før strimmlene er skikkelig sterke. Og da har de vist 2-3 plutselig

Satser på at jeg er som deg da! Takk for svar ❤️ Er så lett å bli bekymret!
 
Jeg tror det ble kjemisk på meg siden det er store vev klumper som kommer ut å det har vært mer smerter enn vanlig.
Noen som har noe erfaring om hvorfor egget ikke fester seg?
 
Jeg tror det ble kjemisk på meg siden det er store vev klumper som kommer ut å det har vært mer smerter enn vanlig.
Noen som har noe erfaring om hvorfor egget ikke fester seg?
Uff da, så leit å høre. Kom det til vanlig menstid? Jeg har ingen erfaring desverre… Eller heldigvis egentlig!
 
Last edited:
Tror kanskje mensen melder sin ankomst... det er ikke blødning enda, men antydning til blod.
kan det være mulig med festeblødning sånn 7/9 dager etter el?
 
Gratulerer til alle gravide :Heartred Jeg testa i går (8 dpo) og fikk en svaak strek. Testet igjen nå i kveld, og nå har streken blitt veldig tydelig synes jeg!!
Hadde kjemisk forrige PP så tørr ikke helt å juble enda. Men jeg tror kanskje jeg er gravid!! :love7:Heartred
 

Vedlegg

  • 45855D79-944B-4727-B75A-8636FB52086A.jpeg
    45855D79-944B-4727-B75A-8636FB52086A.jpeg
    281,3 KB · Visninger: 143
Gratulerer til alle gravide :Heartred Jeg testa i går (8 dpo) og fikk en svaak strek. Testet igjen nå i kveld, og nå har streken blitt veldig tydelig synes jeg!!
Hadde kjemisk forrige PP så tørr ikke helt å juble enda. Men jeg tror kanskje jeg er gravid!! :love7:Heartred
Oi, se der!!!! Gratulerer xsmile9xsmile9
 
Gratulerer til alle gravide :Heartred Jeg testa i går (8 dpo) og fikk en svaak strek. Testet igjen nå i kveld, og nå har streken blitt veldig tydelig synes jeg!!
Hadde kjemisk forrige PP så tørr ikke helt å juble enda. Men jeg tror kanskje jeg er gravid!! :love7:Heartred
Dette er jo megastrek! :woot::woot:
 
Gratulerer til alle gravide :Heartred Jeg testa i går (8 dpo) og fikk en svaak strek. Testet igjen nå i kveld, og nå har streken blitt veldig tydelig synes jeg!!
Hadde kjemisk forrige PP så tørr ikke helt å juble enda. Men jeg tror kanskje jeg er gravid!! :love7:Heartred

Gratulerer så mye! Ser veldig lovende ut!
 
Ikke sant??! :woot::Heartred Synes forresten streken er veldig tydelig til å være kun 9 dpo? Mulig EL var litt tidligere enn jeg trodde denne mnd :rolleyes: nå krysser jeg bare fingrene for at streken holder seg der!
Min var mindre tydelig 9 dpo, men fikk positiv digital 10 dpo. Kan jo være, men det er jo store individuelle forskjeller. Måtte sammenligne med mine, tror den ligner litt på min 11 dpo. Tipper du får positiv digital også med denne streken! :happy:
 
Min var mindre tydelig 9 dpo, men fikk positiv digital 10 dpo. Kan jo være, men det er jo store individuelle forskjeller. Måtte sammenligne med mine, tror den ligner litt på min 11 dpo. Tipper du får positiv digital også med denne streken! :happy:

Åååh, skal dra innom å kjøpe en digital i morgen :Heartred blir spennende å se om det slår ut på den også! Sååå redd for å bli skuffa siden forrige pp endte i kjemisk. Ble så utrolig lykkelig når streken plutselig var blitt så tydelig i dag :love7
 
Rosa på papiret, men små kvalm… hmmm er jo rundt nå jeg lett kan spotte. Så vi får se!
 
Gratulerer til alle gravide :Heartred Jeg testa i går (8 dpo) og fikk en svaak strek. Testet igjen nå i kveld, og nå har streken blitt veldig tydelig synes jeg!!
Hadde kjemisk forrige PP så tørr ikke helt å juble enda. Men jeg tror kanskje jeg er gravid!! :love7:Heartred

Gratulerer så masse!! :Heartred Det var jo en veldig tydelig strek! Ser at du har forventet mens i dag og ikm i morgen, så da kan det jo hende at du er flere dpo også ja. :)
 
Åååh, skal dra innom å kjøpe en digital i morgen :Heartred blir spennende å se om det slår ut på den også! Sååå redd for å bli skuffa siden forrige pp endte i kjemisk. Ble så utrolig lykkelig når streken plutselig var blitt så tydelig i dag :love7

Håper virkelig det går veien for deg ❤️
 
Back
Topp