IKM uke 23

Jeg står vel med ikm i dag, men EL kom seinere enn jeg trodde, så tegner med at TR kommer over helga.

Jeg begynte å tempe for et par uker siden, og tror jeg greide å få med meg EL. Tempen sank i dag, så nå er det bare å vente og se hvor lang lutealfase jeg egentlig har :)

ImageUploadedByBV Forum1402160780.099571.jpg

Ingen tr på meg i dag, da dukker hu vel opp i morra isteden da!! Dritt tr som lurer meg til å håpe :p god natt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen TR her ennå. Så da er de andre dag på overtid i morgen.
Jeg tror ikke jeg er gravid, så stresser ikke så mye med det :p

Har veldig lyst til å teste, men foreldrene mine er på besøk nå, og jeg må i såfall på apoteket for å handle tester. Ser ikke for meg at jeg får gjort det på noe diskre måte så de ikke finner ut av det :p
Jaja, får vente litt til :)

--------------------------
Taster fra appen

Fortsatt ikke tegn til tr her.. har ikke testet mer heller siden neg g-test..
Det er mye "action" i stokkene..hehe.. så enten kommer tr snart eller så er det noe anna som skjer!
Noen som har hatt murring og en del væske som kommer ut av dere som har fått positiv test?? Når bør jeg teste igjen. .?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tr har ikke kommet her heller, men etter dagens temp, er det ikke mye tvil om at den er rett rundt hjørnet :(

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

tok en aldri så liten pause herifra, men TR har vært her og forsvunnet igjen :p satser på pp7 er perioden. gratulerer til alle dere med positiv test! og lykke til dere andre som prøver på aprilsgull ;)

[ quote="Romi, post: 17539492, member: 64003"]tok en aldri så liten pause herifra, men TR har vært her og forsvunnet igjen :p satser på pp7 er perioden. gratulerer til alle dere med positiv test! og lykke til dere andre som prøver på aprilsgull ;)

Sent from my iPhone using BV Forum[/quote]
Spennende da:) krysser at det er en spire i magen:)

Så lyst til å bli mamma <3

Hvordan går det med dagens IKM damer?

3nøtter pp 9
L88
Lillemoor pp 9 ( ser du har kommentert)
Jump ( ser du har kommentert)

Hm, da var TR her for min del, 1-2 dager før jeg trodde, så kanskje jeg har kortere lutealfase enn først antatt! Trodde den var på ca 14-15 dager, men nå ser det ut som at den er 12-13.

Edit: FF sier 11 dager lang lutealfase, men jeg tror EL var én dag før tempen sier, så vet ikke helt hva jeg skal tenke.. Er ikke 11 dager ganske kort???

Last edited:
Jeg har forstått det sånn at alt mellom 10 til 16 er normalt, men at korte kan gjøre det vanskligere å bli gravid. Viss atte om atte jeg har skjønt det rett

Taster fra appen

Jeg har forstått det sånn at alt mellom 10 til 16 er normalt, men at korte kan gjøre det vanskligere å bli gravid. Viss atte om atte jeg har skjønt det rett

Taster fra appen

Jaja, like så greit å oppdage dette i PP1 da! :)

Taster fra appen
Sier meg helt enig. Hvis jeg nå har forstått det riktig også ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Taster fra appen

Signerer dette!

Hvor lange lutealfaser har dere andre? :) jeg visste ikke at man ikke skulle telle med EL-dag og første dag med TR, så jeg har trodd at jeg hadde mer "normal" lengde..

Har ikke du fått positiv test i disse dager? :) I så fall er det jo håp for oss i 11-dagers-klubben :D

Jeg har fått positiv test to ganger på 6 måneder så det virker ikke som 11 dager er for lite (denne gangen fikk jeg ikke antydning til strek før 12 dpo heller). Nå gikk det ikke bra den ene gangen men det tror jeg ikke hadde noe med lutealfasen å gjøre.

Jeg har fått positiv test to ganger på 6 måneder så det virker ikke som 11 dager er for lite (denne gangen fikk jeg ikke antydning til strek før 12 dpo heller). Nå gikk det ikke bra den ene gangen men det tror jeg ikke hadde noe med lutealfasen å gjøre.

Gratulerer med postiv test!! :)

Back
Topp