Håper det dukker opp en positiv testFire dager dager over ikm nå, og negativ test desverre :/ får vente noen dager til før neste test
--------------------------
Taster fra appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det dukker opp en positiv testFire dager dager over ikm nå, og negativ test desverre :/ får vente noen dager til før neste test
Taster fra appen
Jeg er 2 dager over IKM! Har en følese på at jeg også kommer til å teste negativ i morgen om jeg ikke får mensen løpet av dagenFire dager dager over ikm nå, og negativ test desverre :/ får vente noen dager til før neste test
Taster fra appen
Gratulerer så masseDa ble det en Clearblue test idag, og jeg er visst gravid!Vis vedlegget 64762
Gratulerer så myeDa ble det en Clearblue test idag, og jeg er visst gravid!Vis vedlegget 64762
Ja tydeligere blir det ikke!!!! Hurra , gratulerer så mye med fine testen!!!Da ble det en Clearblue test idag, og jeg er visst gravid!Vis vedlegget 64762
Oi så spennendeHer e det ennu ikke tr å negativ test på fredagmen ennu masse symptoma...
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Tvi tvi !!! Håper på gledelig oppdatering fra deg i morgenSkal teste igjen i morgen, tr har enda ikke kommet! Håper bare at den ikke kommer og at det kommer to strekerkrysser fingrene
Så lyst til å bli mamma <3
Når skal du teste igjen?Her e det ennu ikke tr å negativ test på fredagmen ennu masse symptoma...
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
TakkTvi tvi !!! Håper på gledelig oppdatering fra deg i morgen![]()
Av en eller annen grunn så kjenne æ at æ stresse ikke men hadde vært veldig greit om æ ikke e gravid, at tr kan komme nu for kjenne at æ blir lei om mensen blir borte igjenn :/Når skal du teste igjen?
Ikke for å ta helt liv av håpet ditt, men en test burde vært positiv nå.men har jo hørt om enkelte tilfeller hvor man produserer HCG sent. Eller at egget har gått i dvale . Jeg vil ikke gi deg forhåpninger, men det kan jo hende du hadde eggløsning senere enn antatt??? Tok du EL tester og/ eller tempet denne syklusen?Fremdeles har ikke tanta kommet på besøk.. i dag har jeg fått influensa følelsen i kroppen. Vondt i rygg, lysk, armer :-/ kan det ta en uke etter ikm for å få en positiv test? Jeg har gitt opp håpet på å se den streken denne mnd nå.... :-(
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app