IKM uke 23

Fire dager dager over ikm nå, og negativ test desverre :/ får vente noen dager til før neste test

--------------------------
Taster fra appen
Håper det dukker opp en positiv test ;)

Fire dager dager over ikm nå, og negativ test desverre :/ får vente noen dager til før neste test

--------------------------
Taster fra appen
Jeg er 2 dager over IKM! Har en følese på at jeg også kommer til å teste negativ i morgen om jeg ikke får mensen løpet av dagen;)

Så lyst til å bli mamma <3

Dette er dere som er over IKM. Venter i spenning, er det en spire eller har den uønskede tr dukket opp???

Eimsa
Sannyhawk
Snurkus (du har kommentert)
3nøtter
Lillemoor (du har kommentert)
Jump

Jeg kan føres opp på tr nå. Har merket det har murret hele dagen, og nå er det ingen tvil mer.. Jaja, det var tilbud på grapefruktjuice på butikken i dag, så jeg er klar for neste pp ;)

Skal teste igjen i morgen, tr har enda ikke kommet! Håper bare at den ikke kommer og at det kommer to streker:) krysser fingrene:)

Så lyst til å bli mamma <3

Her e det ennu ikke tr å negativ test på fredag :p men ennu masse symptoma...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Samme her.. ingen tr og neg test.. virker ikke til at noe skjer, så får bare vente å se hva som skjer.. :-/ kjedelig ventetid!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Når skal du teste igjen?
Av en eller annen grunn så kjenne æ at æ stresse ikke men hadde vært veldig greit om æ ikke e gravid, at tr kan komme nu for kjenne at æ blir lei om mensen blir borte igjenn :/
Men tenkte å test igjenn på mandag så får vi se ;) om den e negativ så ringe æ legen :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Fremdeles har ikke tanta kommet på besøk.. i dag har jeg fått influensa følelsen i kroppen. Vondt i rygg, lysk, armer :-/ kan det ta en uke etter ikm for å få en positiv test? Jeg har gitt opp håpet på å se den streken denne mnd nå.... :-(

Fremdeles har ikke tanta kommet på besøk.. i dag har jeg fått influensa følelsen i kroppen. Vondt i rygg, lysk, armer :-/ kan det ta en uke etter ikm for å få en positiv test? Jeg har gitt opp håpet på å se den streken denne mnd nå.... :-(

Ikke for å ta helt liv av håpet ditt, men en test burde vært positiv nå.men har jo hørt om enkelte tilfeller hvor man produserer HCG sent. Eller at egget har gått i dvale . Jeg vil ikke gi deg forhåpninger, men det kan jo hende du hadde eggløsning senere enn antatt??? Tok du EL tester og/ eller tempet denne syklusen?

Back
Topp