IKM uke 23

Hvor lange lutealfaser har dere andre? :) jeg visste ikke at man ikke skulle telle med EL-dag og første dag med TR, så jeg har trodd at jeg hadde mer "normal" lengde..
Jeg er på tredje måned med temping, og har hatt mellom 11 og 13. Men lurer litt på om jeg kun spottet på kvelden, og tr først kom dagen etter når jeg hadde 11 dager. Så kanskje mellom 12 og 13? Er uansett på dag 13 i dag, og tr har ikke dukket opp ennå hvertfall. Tror det er veldig normalt å ha mindre enn 14 dager altså.

Og sånn btw, "lærer" man ikke alltid at tr kommer 14 dager etter mens. Det blir jo 13 dagers lutealfase, om jeg ikke regner helt feil :confused:

Har vært på hyttetur i helgen, men tok en test når jeg kom hjem i kveld og jeg syns jeg kan skimte en svaaaaak strek/skyggestrek, men det var når jeg sjekket etter tidsfristen så stoler absolutt ikke på det... Har også spottet bittelitt i dag så jeg var helt sikker på at TR var på vei (IKM lørdag)... Får teste igjen i morgen tidlig :)

Håper virkelig tanta tar seg sammen og kommer i dag, om hun har planer om det. Noe annet har jeg hvertfall ikke store trua på mer.. :/

Har vært på hyttetur i helgen, men tok en test når jeg kom hjem i kveld og jeg syns jeg kan skimte en svaaaaak strek/skyggestrek, men det var når jeg sjekket etter tidsfristen så stoler absolutt ikke på det... Har også spottet bittelitt i dag så jeg var helt sikker på at TR var på vei (IKM lørdag)... Får teste igjen i morgen tidlig :)
Så spennende! Hvordan gikk det i dag?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaja, like så greit å oppdage dette i PP1 da! :)
Så lenge lutealfasen er over 10 dager, så skal det gå fint :-) men klart. Jo lengre jo bedre :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Så spennende! Hvordan gikk det i dag?

Testet to ganger i dag tidlig, den første var helt hvit, den andre har like svak strek som i går. Spotter fortsatt, tipper TR kommer i løpet av dagen... Flere som har opplevd å få svak strek på billigstrimmel og ikke vært gravid?

Testet to ganger i dag tidlig, den første var helt hvit, den andre har like svak strek som i går. Spotter fortsatt, tipper TR kommer i løpet av dagen... Flere som har opplevd å få svak strek på billigstrimmel og ikke vært gravid?
Jepp. Fikk svak strek sist pp før jeg begynte og blø som om det var krig. :-P kortvarig lykke det der :-S

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

2 dager over ikm.. Skikkelig menssmerter siden ikm, men ingen tr..blir helt matt!!
Vondt i korsryggen og magen, også rumler det skikkelig i magen :p kan ikke bare tr dukke opp da!? Istedenfor å lure meg!! Blææ

Samme tenker jeg!! Hater at tr er over tiden når man ikke har klaffa!! Jeg har ille noe særlig mensen smerter lengere heller!! Måtte det bare være en spire:)

Så lyst til å bli mamma <3

2 dager over ikm.. Skikkelig menssmerter siden ikm, men ingen tr..blir helt matt!!
Vondt i korsryggen og magen, også rumler det skikkelig i magen :p kan ikke bare tr dukke opp da!? Istedenfor å lure meg!! Blææ

Har ikke g-tester igjen, så får ikke testa! Men måtte bare prøve en el-test jeg har liggende, der blei teststreken nesten like klar som kontrollstreken.. Hmm.. Noen med erfaring?

Har ikke g-tester igjen, så får ikke testa! Men måtte bare prøve en el-test jeg har liggende, der blei teststreken nesten like klar som kontrollstreken.. Hmm.. Noen med erfaring?

jeg fikk svak g test når el testen var positiv.hadde hcg etter sa.blodprøve 135

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1402309697863.jpg
    1402309697863.jpg
    41,6 KB · Visninger: 70

Da syntes jeg at du skal skaffe deg en g-test til i morgen. Om tr kommer, er det bare å spare den en måned ;)

Mine er bare kritt-hvite, så ingen falsk positiv/skyggestrek her i gården..

Fire dager dager over ikm nå, og negativ test desverre :/ får vente noen dager til før neste test

--------------------------
Taster fra appen

Back
Topp