IKM uke 23

Det stemmer jo fint med da du tror EL var da :) kan være at du er en av de som produserer hcg seinere.. Jeg har selv ikm i dag, men bare fått negative tester, å i dag har jeg ikke turt å teste, regner med tr kommer, men har lest masse om det å teste før ikm.. For jeg føler alle får positiv før ikm.. Å da var visst gjennomsnitts dpo 13,6 dager for første positive test! så det kan jo stemme for deg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja kanskje det ikke er så sent å få svak strek nå da. Jeg synes, som deg, at alle andre får positivt tidligere!

Jeg forsetter å håpe litt på vegne av deg jeg!? Så lenge tr ikke har kommet er det jo håp :)

Ja kanskje det ikke er så sent å få svak strek nå da. Jeg synes, som deg, at alle andre får positivt tidligere!

Jeg forsetter å håpe litt på vegne av deg jeg!? Så lenge tr ikke har kommet er det jo håp :)

Takk for det :) trur tr er rett rundt hjørnet!! Blææ!!
Å jeg som hadde den gode følelsen denne måneden! Typisk :p

IKM i dag, ingen tr enda (den kommer ofte ut på dagen). Blenda test, spanderte på meg en cb+ siden det var IKM, men akk nei :p satser på tr er på vei!

Kjedelig.. Samme dilemma her som regel... :-( vi har bestemt oss for og gifte oss neste år også,.så om ikke spiren sitter innen 2mnd så slutter vi å prøve frem til det..men begynner ikke med prevensjon da, så skjer det, så skjer det.
Men om får det til når han jobber turnus? Vanskelig å si.. :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Krysser fingrene for at spiren sitter snart :)

Her er også litt spennende informasjon omkring det å teste negativ først, og så positivt. http://www.fertilityfriend.com/Faqs...ncy-Test-Before-a-Positive---Stats-Study.html

Kort summert:
- Først på dpo 14 ser man 80 % av alle de positive testene.
- Hvis man får negativ test etter 11 dpo, er sjansen for en senere positiv test signifikant redusert. Med andre ord, får man negativ test før 11 dpo, er det fortsatt en god sjanse for at du senere tester positivt.

Tja, tror ikke jeg tester mer denne perioden. Ikke med mindre jeg sover godt i natt og våkner uten tr og med drømme temp i morgen eller de neste dagene.

Back
Topp