Mann som jobber på havetÆsj!Hvorfor så lenge til neste gang?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mann som jobber på havetÆsj!Hvorfor så lenge til neste gang?
Kjedelig.. Samme dilemma her som regel... :-( vi har bestemt oss for og gifte oss neste år også,.så om ikke spiren sitter innen 2mnd så slutter vi å prøve frem til det..men begynner ikke med prevensjon da, så skjer det, så skjer det.Tr er kommet herda blir beste ikm 30. Juli, leenge til..
Må vet jeg ikke hva jeg skal tro. Har ikke sovet så godt i natt, vært oppe en tur og generelt sovet dårligt. Tempet en halv time før tiden, og tempen var så lav som om tr hadde kommet i går. Hadde nok ikke fått sovet fire sammenhengene timer først. Temper så igjen neste gang jeg våknet (halvannen time senere), og da var tempen høy. Ift ff kan tempen reguleres tilbake til 36,83. Så har ingen ide om hva som liksom skal være riktig temp i dagtesten var hvertfall fin og hvit
håper det går bedre med dere andre!
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Fin strekSer en svak rosa strek i dag også. Gjør dere? Vis vedlegget 64368Prøver å holde meg til mandag før jeg tar en ny nå
Hmm.. Testen er nok desverre hvit,og tempingen vet jeg ikke helt hva jeg skal si om. Krysser fingrene for deg. Det er håp helt til tanta er der, og feiltemping kan jo forekommeMå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Har ikke sovet så godt i natt, vært oppe en tur og generelt sovet dårligt. Tempet en halv time før tiden, og tempen var så lav som om tr hadde kommet i går. Hadde nok ikke fått sovet fire sammenhengene timer først. Temper så igjen neste gang jeg våknet (halvannen time senere), og da var tempen høy. Ift ff kan tempen reguleres tilbake til 36,83. Så har ingen ide om hva som liksom skal være riktig temp i dagtesten var hvertfall fin og hvit
håper det går bedre med dere andre!
Fin streksynes også den er sterkere enn i går
sniker meg til å sende deg en gratulasjon jeg :-D. <3
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Tusen takk glad sau. Tør ikke slippe jubelen helt løs siden det ikke gikk så bra sist. Men litt glad kan jeg tillate meg å være da!!!
Håper det klaffer for dere også i neste pp!
Takk for det :-D. Blir jeg ikke gravid så er det i hvertfall noe å se frem til :-DGlad sau: Leste nå litt lenger opp og så at du bare skal prøve i 2 mnd til også ha pause til du gifter deg! Gratulerer meg gifteplaner! Så stas!!
Ja, er bare å vente å se her i gården. Tempen er hvertfall ikke noe å bli klok på, og kan jo håpe det bare var for tidligt å teste.. vet ikke helt..Hmm.. Testen er nok desverre hvit,og tempingen vet jeg ikke helt hva jeg skal si om. Krysser fingrene for deg. Det er håp helt til tanta er der, og feiltemping kan jo forekomme![]()
Hvor mange dpo er du da?Ja, er bare å vente å se her i gården. Tempen er hvertfall ikke noe å bli klok på, og kan jo håpe det bare var for tidligt å teste.. vet ikke helt..
Takk for det :-D. Blir jeg ikke gravid så er det i hvertfall noe å se frem til :-D
HeheJeg har bare vært aktiv prøver i 6 måneder men ventet i flere år på å begynne å prøve på grunn av noe sykdomsgreier og da var planlegginga av bryllup og selve bryllupet virkelig noe som hjalp på ventetiden. Selv om jeg ikke er noe typisk bryllupsjente og aldri hadde trodd jeg skulle gifte meg var det utrolig stas og jeg ville ha gjort det igjen (får håpe det ikke skjer da men, he he)
Jeg har bare vært aktiv prøver i 6 måneder men ventet i flere år på å begynne å prøve på grunn av noe sykdomsgreier og da var planlegginga av bryllup og selve bryllupet virkelig noe som hjalp på ventetiden. Selv om jeg ikke er noe typisk bryllupsjente og aldri hadde trodd jeg skulle gifte meg var det utrolig stas og jeg ville ha gjort det igjen (får håpe det ikke skjer da men, he he)
Ser en svak rosa strek i dag også. Gjør dere? Vis vedlegget 64368Prøver å holde meg til mandag før jeg tar en ny nå
Hehejeg er veldig bryllupsjente og har sett frem til denne dagen LENGE. har vert sammen med typen i over 8år (siden jeg var 15) og endelig har vi økonomi til og gjøre det,siden begge to nå er ferdig utdannet. Vil helst ikke få baby for tett opp i bryllupet og ønsker at barnet skal være 4-5 mnd når den store dagen er. Og vil helst kunne drikke litt i bryllupet, så da blir det en lang prøve pause
:-S men som sagt. Skjer det, så skjer det
![]()
Tusen takkEnig med deg hergifta meg selv i februar i år! Helt klart noe å se frem til
Roper et lite hurra for testen dinjeg ser den bedre i dag enn i går! Krysser fingrene for at alt går som det skal
Når hadde du IKM?
Jeg er veldig usikker da jeg ikke testet for EL denne gangen. Ut i fra symptomer trodde jeg at jeg hadde EL 25. mai og er derfor 13 dpo i dag. Har vanligvis 11 eller 12 dager lutealfase så da var ikm i går eller i dag. Men når jeg ser hvor svak testene er kan det jo hende jeg hadde EL en eller to dager senere... Jeg vet ikke. Hva tror du?