IKM uke 23

Hei på dere:)!
Ny oppdatering fra meg:). Jeg ble litt engstelig for at testene ikke ble sterkere, og legen ville jeg skulle ta hcg måling pga et par SA.
15 dpo ble målt til 652, og 17 dpo ble målt til 1490. Så det kan være stigning selvom testene ikke blir sterkere dere:).
ImageUploadedByBV Forum1402056424.195703.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Herregud! Jeg skimter en strek!! Gjør dere? Kanskje magefølelsen stemte allikevel? Jeg tror jeg er 10 eller 11 dpo i dag og ikm er i morgen eller søndag.., ingen symptomer bortsett fra ømme pupper (som jeg alltid har mellom EL og tr).

Vis vedlegget 64260

jeg ser strek,spennende:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Noen andre som er spente på i morgen? Jeg er veldig spent på tempen, men også på test.. Noen som vil med på en teste-date??? ;)

Hannepanne: får håpe det stemmer på meg også da:) har det sånn som deg pluss at jeg er forstoppa og oppblåst i magen!!

Så lyst til å bli mamma <3

Da håper jeg for oss begge!!!

Jeg tror forresten jeg er 11 eller 12 dpo. Skrev feil i sted:)

Ingen tante rød ennå her :o :D tester i mårra tidlig om hun ikke kommer iløpet av kvelden/natta. Bruker å "kjenne" når hun kommer og kjenner ingenting :s

Tror tr kommer nå:( begynt å få vondt i korsryggen og i magen:(

Så lyst til å bli mamma <3

Ikke mist håpet! Jeg har også murringer som jeg pleier og ha når mensen skal komme men slik var det sist graviditet også (selv om det ikke endte bra men det hadde jo ingenting med det å gjøre)

Da tar jeg kvelden og gleder meg til testedate i morgen jenter :)

Lykke til dere som skal teste i morgen. Mange som har fått den uønskede tanta på besøk. Håper dere blir de heldige :)

Back
Topp