IKM uke 23

Ha ha! Ja sånn går dagan!!! Kjenner meg igjen! Hvor mange dpo er du?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikm idag, muligens søndag avhengig av hvilken dag el egentlig var på. Så mellom 11 og 13 dpo :)

--------------------------
Taster fra appen

Hannepanne: får håpe det stemmer på meg også da:) har det sånn som deg pluss at jeg er forstoppa og oppblåst i magen!!

Så lyst til å bli mamma <3

Helt klart:) dette er første gang jeg skal teste før IKM:)

Men den er helg sikkert blenda hvit:/

Så lyst til å bli mamma <3

Når skal du teste? Krysser alt jeg har for to streker under svaret :)

Taster fra appen

Herregud! Jeg skimter en strek!! Gjør dere? Kanskje magefølelsen stemte allikevel? Jeg tror jeg er 10 eller 11 dpo i dag og ikm er i morgen eller søndag.., ingen symptomer bortsett fra ømme pupper (som jeg alltid har mellom EL og tr).

Vis vedlegget 64260

Jeg ser en strek :)

Beklager maset mitt!
Men er det noen som har fått positivt på ikm eller etter? Har en følelse av at alle som blir gravide tester positivt før ikm..

Det som er så rart for meg denne gangen, er at jeg er helt rolig, har testa negativt flere ganger, men blir ikke lei meg, fordi en følelse inni meg sier at jeg er gravid :p

Så nå er det lissom den følelsen som irriterer og stresser meg litt! For da burde det vel slått ut på test!! Wæææ!!
Frustrert :p

Beklager maset mitt!
Men er det noen som har fått positivt på ikm eller etter? Har en følelse av at alle som blir gravide tester positivt før ikm..

Det som er så rart for meg denne gangen, er at jeg er helt rolig, har testa negativt flere ganger, men blir ikke lei meg, fordi en følelse inni meg sier at jeg er gravid :p

Så nå er det lissom den følelsen som irriterer og stresser meg litt! For da burde det vel slått ut på test!! Wæææ!!
Frustrert :p

Her kan du lese litt om det: http://www.fertilityfriend.com/Faqs/When-can-I-expect-a-positive-HPT-if-I-am-pregnant.html
Det er jo noen som tester positivt senere enn andre, og for eksempel først tester positivt en uke etter ikm.. Krysser fingrene!! Opp til fire dager etter ikm er normalt, ift. FF :) Gjennomsnittlig tester man positivt på 13,6 dpo. Så hvor lang lutealfase man har, har jo også noe å si..

Her kan du lese litt om det: http://www.fertilityfriend.com/Faqs/When-can-I-expect-a-positive-HPT-if-I-am-pregnant.html
Det er jo noen som tester positivt senere enn andre, og for eksempel først tester positivt en uke etter ikm.. Krysser fingrene!! Opp til fire dager etter ikm er normalt, ift. FF :) Gjennomsnittlig tester man positivt på 13,6 dpo. Så hvor lang lutealfase man har, har jo også noe å si..

Takk for svar! Da er ikke alt håp ute ;) hehe.. Har det så på følelsen, og det er jo ikke bra :p
Blir ekstra skuffa da hvis tr dukker opp! Blææ

Rapport litt tidligere idag :) må lage litt tolmodighets krem jeg kan smøre meg med

Taster fra appen

Negativ test i går, ingen tante rød ennå.
Er den ikke kommet til i morgen tidlig så tar jeg en ny test da ;) håper, men magefølelsen sier jeg ikke er gravid. Slutta jo med pillen for kun en mnd siden så ja, men håper! :))

Oi ser jeg trykka litt feil. Jaja men svar har dere fått :p

Back
Topp