Eimsa
Prøver på nr 3 <3
Da va vist du først daDer kom hun!!![]()
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da va vist du først daDer kom hun!!![]()
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Det er alltids håp, så lenge ikke tr er kommetIkm i morgen, negativ test i dag så regner med tanta kommer som vanlig i morgen![]()
Har forstått det slik at kvalmen kan føles ulikt fra kvinne til kvinneJeg testet negativ i går, men i dag ser jo tempen kjempefint ut. De andre pp'ene hvor jeg har tempet har tempen vært langt lavere 11 dpo enn den er i dag. Så håper det er pga en spire, og ikke fordi jeg har sovet litt dårlig den siste timenTenker å teste i morgen, håper tempen holder seg oppe, og hvertfall ikke stupdykker!
Men et annet spørsmål, er det noen som kjenner igjen, fra når man er kvalm, at det er som om man har en klump i halsen? Jeg er ikke kvalm, som så, men denne klumpen i halsen er der på tredje dagen nå. Jeg forbinder den alltid med kvalme, men jeg er jo ikke desidert kvalm. Noen som har det på samme måte? Vet ikke om det er et "fiktivt" symptom jeg har dannet meg her, eller om det kan ha noe med den berømte graviditeskvalmen å gjøre![]()
Jeg testet negativ i går, men i dag ser jo tempen kjempefint ut. De andre pp'ene hvor jeg har tempet har tempen vært langt lavere 11 dpo enn den er i dag. Så håper det er pga en spire, og ikke fordi jeg har sovet litt dårlig den siste timenTenker å teste i morgen, håper tempen holder seg oppe, og hvertfall ikke stupdykker!
Men et annet spørsmål, er det noen som kjenner igjen, fra når man er kvalm, at det er som om man har en klump i halsen? Jeg er ikke kvalm, som så, men denne klumpen i halsen er der på tredje dagen nå. Jeg forbinder den alltid med kvalme, men jeg er jo ikke desidert kvalm. Noen som har det på samme måte? Vet ikke om det er et "fiktivt" symptom jeg har dannet meg her, eller om det kan ha noe med den berømte graviditeskvalmen å gjøre![]()
Får håpe det er en spire i magen din daIngen tegn på TR her. Venter til over helgen med å teste, siden TR kan variere med 2 dager til eller fra. Pluss at vi får besøk av mine foreldre nå i helgen![]()
Føler vel egentlig ikke at jeg har noen symptomer på hverken det ene eller det andre. Om jeg leter og (over)tolker så har jeg mye luft i magen, litt såre brystvorter, og mye kremet utflod. Og that's it. Så ikke mye å lene seg på
--------------------------
Taster fra appen
Nei, det er nettopp det, ingen brekkningsfølelse. Litt rart egentlig..Jeg har noe lignende.. Min er sånn at jeg får sånn brekningsfølelse av og til! Er det sånn for deg?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er ikke kvalm. Eller, er jeg litt kvalm? Bittelitt? Nei.
Elleeer litt kanskje?
Kjenner så godt etter at jeg tror jeg er kvalm fordi jeg tror jeg er kvalm, og siden jeg tror jeg er kvalm så blir jeg kvalm selv on jeg egentlig ikker er kvalm.
Lalala å sånn går no dagan
--------------------------
Taster fra appen
Herregud! Jeg skimter en strek!! Gjør dere? Kanskje magefølelsen stemte allikevel? Jeg tror jeg er 10 eller 11 dpo i dag og ikm er i morgen eller søndag.., ingen symptomer bortsett fra ømme pupper (som jeg alltid har mellom EL og tr).
Vis vedlegget 64260
Jeg syns jeg ser en strek der jeg også!! Så moro!! Håper den blir sterkere og sterkere for deg i dagene som kommer![]()
Krysser fingrene
Jeg syns det er veldig lett å se en streken der jeg daHerregud! Jeg skimter en strek!! Gjør dere? Kanskje magefølelsen stemte allikevel? Jeg tror jeg er 10 eller 11 dpo i dag og ikm er i morgen eller søndag.., ingen symptomer bortsett fra ømme pupper (som jeg alltid har mellom EL og tr).
Vis vedlegget 64260
Jeg syns det er veldig lett å se en streken der jeg da! Er nok tegn på en spire
.Krysser fingre for at den blir sterkere
!