Nei neiHar testet blenda i dag, og spotter. Så her er det bare å stålsette seg for 12 gang..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei neiHar testet blenda i dag, og spotter. Så her er det bare å stålsette seg for 12 gang..
Nei, har jo ikke kommet enda. Pleier å spotte et par dager.Nei neiskal jeg sette deg opp på tr?
hadde tatt en test jeg om jeg hadde hatt mulighet til å være gravid?Hei !
Er ny her inne.. Hadde første dag i siste mens 3. mai så er på dag 30 i dag, har sykluser på alt fra 28 - 34 dager så litt usikker på hvilken dag IKM er, men er i løpet av denne ukaHolder på å bli sprø av og vente ! Trenger noen å dele denne ventingen med
Har ikke tatt noen tester enda, men er usikker på om jeg skal teste eller bare vente å se om TR kommer.. Har litt ømme pupper og en del murringer nederst i magen og føler meg oppblås, også er jeg veldig trøtt og slapp om dagen, ellers ingen typiske tegn..![]()
Veldig tidlig ennå. Den har kanskje ikke festet seg ennå en gang! Jeg heier på at en spire klorer seg fast hos deg <3!6 DPO (7 straks siden kl nærmer seg 24). Begynner vanligvis å teste 8 DPO, men denne gangen har jeg så liten tro at jeg ikke har et snev av testetrang en gang..*oppgitt og lei*
Sent from my iPhone using BV Forum
hadde tatt en test jeg om jeg hadde hatt mulighet til å være gravid?du har jo symptomer på det
Så lyst til å bli mamma <3
ømme pupper,murring,opplåst og trøtthet er vel de sikreste tegn så tidlig,foruten uteblitt mens.ta en testHei !
Er ny her inne![]()
Hadde første dag i siste mens 3. mai så er på dag 30 i dag, har sykluser på alt fra 28 - 34 dager så litt usikker på hvilken dag IKM er, men er i løpet av denne ukaHolder på å bli sprø av og vente ! Trenger noen å dele denne ventingen med
Har ikke tatt noen tester enda, men er usikker på om jeg skal teste eller bare vente å se om TR kommer.. Har litt ømme pupper og en del murringer nederst i magen og føler meg oppblåst, og er jeg veldig trøtt og slapp om dagen, ellers ingen typiske tegn..![]()
Veldig tidlig ennå. Den har kanskje ikke festet seg ennå en gang! Jeg heier på at en spire klorer seg fast hos deg <3!
Her har jeg det litt som deg, sist måned røk det mange tester, startet 9 dpo. Nå er jeg 8 dpo, og ser ingen grunn til å starte med å teste, har ingen tro på denne måneden. Håper vi begge blir positivt overrasket her til helgen6 DPO (7 straks siden kl nærmer seg 24). Begynner vanligvis å teste 8 DPO, men denne gangen har jeg så liten tro at jeg ikke har et snev av testetrang en gang..*oppgitt og lei*
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er skikkelig rar denne pp! Vanligvis så har jeg ømme pupper fra dagen etter el til IKM , det har jeg ikke denne pp men jeg har litt mens murringer som kommer og går! Er ikke så vondt men merker det! Noen som har vært borti det før? Forventet IKM er på søndag
Så lyst til å bli mamma <3
Når skal du teste? Krysser fingrene for deg<3Fortsatt ingen tr å ingen tegn på den heller.. skulle egentlig hatt den på søndag men siden den har tullet litt så tok jeg ikm på mandag men den er fortsatt ikke kommetlurer på om kansje den bare kom den ene gangen å så har det sluttet igjenn? :O har gått på progynova å fått mensen tilbake etter mange år å skulle jo tru at når den endelig var kommet tilbake forje mnd at den skulle fortsette månedene framover?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
E invitert på lovefest på lørdag så tenkte å teste på fredag om ikke tr kommer før daNår skal du teste? Krysser fingrene for deg<3
Fortsatt ingen tr å ingen tegn på den heller.. skulle egentlig hatt den på søndag men siden den har tullet litt så tok jeg ikm på mandag men den er fortsatt ikke kommetlurer på om kansje den bare kom den ene gangen å så har det sluttet igjenn? :O har gått på progynova å fått mensen tilbake etter mange år å skulle jo tru at når den endelig var kommet tilbake forje mnd at den skulle fortsette månedene framover?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app