IKM uke 23

Ja, skal ringe i morgen.
Rart legen ikke spurte om vi var prøvede. Jeg visste jo ikke at det var relevant, ellers hadde jeg jo sagt det..
Ja sant det! Men den gangen jeg mista mensen i 3 mnd så spørte ikke fast legen min om vi var prøvere da heller med tanke på hormonprøve Osv. For han anbefalte meg å begynne med p-piller, og da sa jeg det at det var uaktuelt siden vi prøver på å bli gravide.

Så lyst til å bli mamma <3

Fikk skikkelig kvalmebye nå.. har ingen andre symptomer sett bort i fra litt murringer. Men det har jeg gjerne før ikm ellers også. Er også kanskje litt hard i magen når jeg trykker på magen. Det er jeg ikke ellers i syklusen! Spennende... første test imorgen tidlig :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fikk skikkelig kvalmebye nå.. har ingen andre symptomer sett bort i fra litt murringer. Men det har jeg gjerne før ikm ellers også. Er også kanskje litt hard i magen når jeg trykker på magen. Det er jeg ikke ellers i syklusen! Spennende... første test imorgen tidlig :-D

Lykke til i morgen :)

Lykke til :D

Noen som skal teste på onsdag? Skal prøve å holde meg til onsdag 10 dpo. Har veldig mye murringer så jeg klarer nesten ikke vente!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke IKM før på søndag så jeg skal vente med å teste 2-3 dager etter:) siden jeg kun har 1 test igjen :P

Da er uke 23 her og jeg roper opp Eimsa og glad sau, hvordan går det med dere? Dere har IKM i dag :)
Ikke tegn på tr ennå men venter med å teste enda ett parr dager :) testa for nån daga sia men va negativ :/ Har hatt mange symptomer som kvalme, reagerer mye på enkelt lukter å har hatt en del murringe men de er borte nå :p så vente selv i spenning ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

*trommevirvel* Nå er uken her! Håper på mange positive tester :)

--------------------------
Taster fra appen

Gleder meg til dere andre også begynner å teste:D!Håper dere kommer inn til "februar 2015" alle sammen:)!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen tr enda.. Har kun hatt sex 1 gang denne pp og sannsynligvis etter el da, så synes tr bare skal komme så el faller på riktig helg neste pp :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Endelig uke 23 ja! Jeg har vært på reise med jobb i langhelga. Til og med unnet meg noen små glass vin. På reisen hjem i går blødde jeg pittelitt, lurer på hvorfor. Det kan jo være både festeblødning, sen EL og tidlig spotting. I dag hadde jeg litt mensmurringer midt på dagen, så er spent på om TR dukker opp de neste dagene. Siden syklusen min har vært litt variabel kan IKM være fra torsdag-lørdag.

Gratulerer så mye til de som har testet positivt allerede! Håper det kommer mange etter herfra.

Ingen positiv her i dag. Men har ikke ikm før torsdag så da tester jeg igjen etter det. Vet ikke helt om det klaffet denne gangen, men det er da noen dager med spenningen enda :-)

Back
Topp