IKM uke 23

Jeg tok en ny digital når jeg kom hjem nå. 3+4 i dag og fikk denne:
ImageUploadedByBV Forum1401530463.879615.jpg

Aldri fått 2-3 før, alltid mistet før det, så tar det som et godt tegn. Men syns jo igjen det var tidlig å få det) jaja:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer!!

Jeg tror jeg har fått mensen.. to dager for tidlig! Dvs at jeg bare hadde en syklus på 25 dager. Og har smerter, pleier aldri ha det. Er det slik det er å være prøver ?! :-) Litt lettet over at det ikke gikk på første forsøk, og forventet (forventer at det tar et halvt år). Jeg skal drikkes ut om ikke lenge og hadde vært en kjip beskjed å komme med til forloveren min;-)

Herregud, du må ikke si sånt:) nå blir jeg stressa:) haha

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, det er nok mest sannsynlig ikke det da :P skal det ikke stemme med 1-2 da? Det er jo over ei uke siden EL?

EDIT: så nå at det stod 2-3 på digitale ;) men når var EL?

Fikk 2 blå idag, men den var svak da, men så lenge det kommer + tegn uansett om den er svak, regnes den ikke for positiv da?
gratulerer så mye:) var det de første testene i dag?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha, det er nok mest sannsynlig ikke det da :P skal det ikke stemme med 1-2 da? Det er jo over ei uke siden EL?

EDIT: så nå at det stod 2-3 på digitale ;) men når var EL?
Jeg fikk positive eggløsningstester 18 og 19 mai. Mulig den kan ha vært positiv den 17. mai. Så har tatt utgangspunkt i 19 mai som eggløsningsdag. Den var hvertfall negativ den 20.mai:)..

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg fikk positive eggløsningstester 18 og 19 mai. Mulig den kan ha vært positiv den 17. mai. Så har tatt utgangspunkt i 19 mai som eggløsningsdag. Den var hvertfall negativ den 20.mai:)..

Sent from my iPad using BV Forum

Da har du iallefall en superspire i magen :D

Disse ble tatt i morges. tok i går også med veldig svake streker.
håper på annet enn blenda her dagene framover..utolmodig njah...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer!!

Jeg tror jeg har fått mensen.. to dager for tidlig! Dvs at jeg bare hadde en syklus på 25 dager. Og har smerter, pleier aldri ha det. Er det slik det er å være prøver ?! :) Litt lettet over at det ikke gikk på første forsøk, og forventet (forventer at det tar et halvt år). Jeg skal drikkes ut om ikke lenge og hadde vært en kjip beskjed å komme med til forloveren min;-)
Det var leit :( Da fører jeg deg opp på TR. Lykke til i neste pp :)

Back
Topp