IKM uke 23

sist fikk jeg veldig svak strek to dager over ikm,så etterpå at de slo ut på 20 mIu,er vel kanskje optimistisk å få noe som helst 4-5 dager før,men man prøver jo likevel:)testene jeg bruker er 10 mIu og både strips og stav

sist fikk jeg veldig svak strek to dager over ikm,så etterpå at de slo ut på 20 mIu,er vel kanskje optimistisk å få noe som helst 4-5 dager før,men man prøver jo likevel:)testene jeg bruker er 10 mIu og både strips og stav
Har du noen symptomer Soletti? Har du testet?

jepp murringer lenge...testet blenda.men som sagt svak strek 2 dager etter ikm sist.får vel svar onsdag senest:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Aahh, nå har jeg lyst til å komme hjem å få testa :-) gratulerer til dere med positivt resultat! Ikm på torsdag.. så får teste på mandag kanskje! Har mye murringer og styr nedi der så håper men tiden vil vise :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hurra og gratulerer så mye til alle som allerede har fått positive svar :D her venter jeg fortsatt i spenning!! Blææ :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Her venter jeg også i spenning. Det er ingen symptomer her i gården, men med tanke på at det er syv dager til ikm, så er det jo ikke så rart. Håper det kommer noen symptomer underveis, men om jeg ikke er gravid, kan symptomene gjerne holde seg langt vekk! Uansett, en uke til teste-tid :)

Her er det helt omvendt, pleier å ha super ømme pupper mellom el og IKM men nå har jeg hatt litt mens murringer av å til! Håper at syklusen ikke tuller med meg, og at jeg er gravid:)

Så lyst til å bli mamma <3

Måtte plutselig begynne på en voltaren kur nå, også leser jeg (etter et par dagers bruk selvfølgelig) at det ikke skal brukes av de som prøver å bli gravide.

Æsj. Håper dette ikke ødelegger for meg. Skal ringe legen i morgen og be om et annet preparat i stedet. Hva ville dere gjort?

Måtte plutselig begynne på en voltaren kur nå, også leser jeg (etter et par dagers bruk selvfølgelig) at det ikke skal brukes av de som prøver å bli gravide.

Æsj. Håper dette ikke ødelegger for meg. Skal ringe legen i morgen og be om et annet preparat i stedet. Hva ville dere gjort?
Hva er grunnen til at du bruker det da?:) har du betennelse??:)

Da har jeg begynt å spotte brunt 2 dager før IKM :( tempen sank i dag, så hadde en anelse :(

Lykke til alle andre håpefulle !!!! :)

Da hadde jeg tatt en telefon til legen!! Du må jo få noe for det, og kanskje det fins noe annet som de som prøver å bli gravid kan ta?:)

Ja, skal ringe i morgen.
Rart legen ikke spurte om vi var prøvede. Jeg visste jo ikke at det var relevant, ellers hadde jeg jo sagt det..

Back
Topp