Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du noen symptomer Soletti? Har du testet?sist fikk jeg veldig svak strek to dager over ikm,så etterpå at de slo ut på 20 mIu,er vel kanskje optimistisk å få noe som helst 4-5 dager før,men man prøver jo likeveltestene jeg bruker er 10 mIu og både strips og stav
Ja mine pupper er syykt ømme.. akkurat sånn jeg hadde det når jeg gikk gravid med sønnen minSer en svak rosa strek !!!! Wow!!! Har du noen symptomer?
Den var det ikke vanskelig å seMer tydelig nå for andre også?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Gratulerer så masseJeg tok en ny digital når jeg kom hjem nå. 3+4 i dag og fikk denne:
Vis vedlegget 63484
Aldri fått 2-3 før, alltid mistet før det, så tar det som et godt tegn. Men syns jo igjen det var tidlig å få det) jaja
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva er grunnen til at du bruker det da?Måtte plutselig begynne på en voltaren kur nå, også leser jeg (etter et par dagers bruk selvfølgelig) at det ikke skal brukes av de som prøver å bli gravide.
Æsj. Håper dette ikke ødelegger for meg. Skal ringe legen i morgen og be om et annet preparat i stedet. Hva ville dere gjort?
Ja, slimposebetennelse i hofta. Kan nesten ikke gå, men tablettene har hjulpet allerede.Hva er grunnen til at du bruker det da?har du betennelse??
Så lyst til å bli mamma <3
Ser en fin strek!Mer tydelig nå for andre også?
vil du føres over på gravid?Mer tydelig nå for andre også?
Ja det tror jeg kanskje vi prøver påSer en fin strek!
vil du føres over på gravid?
Da hadde jeg tatt en telefon til legen!! Du må jo få noe for det, og kanskje det fins noe annet som de som prøver å bli gravid kan ta?Ja, slimposebetennelse i hofta. Kan nesten ikke gå, men tablettene har hjulpet allerede.
Ja, skal ringe i morgen.Da hadde jeg tatt en telefon til legen!! Du må jo få noe for det, og kanskje det fins noe annet som de som prøver å bli gravid kan ta?
Så lyst til å bli mamma <3