Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som ser noe her?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ser en svak rosa strek !!!! Wow!!! Har du noen symptomer?Noen som ser noe her?
Gratulerer så myeFikk 2 blå idag, men den var svak da, men så lenge det kommer + tegn uansett om den er svak, regnes den ikke for positiv da?
Syns jeg kan skimte noe derNoen som ser noe her?
Gratulerer så myeden er positiv
!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer så mye :-D![]()
den er mye sterkere enn det ser ut på bilde.
gratulerer så masseFikk 2 blå idag, men den var svak da, men så lenge det kommer + tegn uansett om den er svak, regnes den ikke for positiv da?
Gratulerer!!!! Har du noen symptomer?Fikk 2 blå idag, men den var svak da, men så lenge det kommer + tegn uansett om den er svak, regnes den ikke for positiv da?
Jeg ser også en svak strek! Nå skal den bare bli sterkere!! Hvor mange dpo er du?Noen som ser noe her?
Strek er strek, så jo, positiv denFikk 2 blå idag, men den var svak da, men så lenge det kommer + tegn uansett om den er svak, regnes den ikke for positiv da?
Ja det MÅ den litt usikker på hvor mange dpo men tror rundt 10.. hatt veldig ustabile sykluser etter SA i januar.. så mener på at ikm er til onsdag!!Jeg ser også en svak strek! Nå skal den bare bli sterkere!! Hvor mange dpo er du?![]()
Gratulerer!!!! Har du noen symptomer?![]()