IKM uke 23

Nå skal jeg ikke "plage" med mine tester mer:). Men jeg klarte ikke vente. En time etter forrige dobesøk, utvannet urin, ca 10 dpo og fikk alikevel denne:
Vis vedlegget 63299

Har aldri skjedd før at jeg har fått den så tidlig:). Krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen:)!

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye!! :D

Ooooh.. spennende! Gratulerer (sånn forsiktig..) med lille spire, Vilde_87 :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

blenda test,men tidlig ennå:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

10 ca

ja gjør jo det,nå kjenner jeg jo etter:) sist testet jeg ikke før to dager over ikm.prøvde ikke aktivt da.mistet og nå skulle jeg vært gravid helst i går...utolmodig ja:) mens murringer...hadde sist og men trodde det var forberedelse til tr.ikke tunge og ømhet i bryst nå,så skeptisk..:)

Nå skal jeg ikke "plage" med mine tester mer:). Men jeg klarte ikke vente. En time etter forrige dobesøk, utvannet urin, ca 10 dpo og fikk alikevel denne:
Vis vedlegget 63299

Har aldri skjedd før at jeg har fått den så tidlig:). Krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen:)!

Hurra!!! Gratulerer SÅÅ mye :D

ja gjør jo det,nå kjenner jeg jo etter:) sist testet jeg ikke før to dager over ikm.prøvde ikke aktivt da.mistet og nå skulle jeg vært gravid helst i går...utolmodig ja:) mens murringer...hadde sist og men trodde det var forberedelse til tr.ikke tunge og ømhet i bryst nå,så skeptisk..:)

hmm.. ja tror alle helst skulle vært gravide før vi begynner med prøvingen:P
og jeg syns det tar så lang tid=/
får krysse fingrene at det er en spire i magen din da:D

Testet i dag på utvannet urin. Synes eg kunne skimte en lyserosa strek. Men det var nok mer ønsketenking etter å ha studert den.

I natt drømte jeg at jeg hadde en festeblødning 3 dpo. Det er jo veldig tidlig, og siden jeg er 4 dpo i dag, er jeg nok ikke helt sanndrømt. Har egentlig en dårlig følelse denne pp'en, men det er kanskje bare den indre pessimisten i meg.

Men men, det er jo fortsatt mange dager igjen til ikm, og kanskje kommer det noen "symptomer" som gir meg trua underveis ;)

Hvordan går det med symptomene? Dukket opp noe?

Her går det i murringer i rygg og mage.

når skal folket teste?

Usikker. Har mest lyst til å vente til uteblitt mens nå når jeg har ventet så lenge med å teste igjen. Litt mens vondt/ murring i dag. Uff, redd for å få forhåpninger...

Back
Topp