Ikke ennåSkal jeg
føre deg opp som gravid?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke ennåSkal jeg
føre deg opp som gravid?
Nå skal jeg ikke "plage" med mine tester mer. Men jeg klarte ikke vente. En time etter forrige dobesøk, utvannet urin, ca 10 dpo og fikk alikevel denne:
Vis vedlegget 63299
Har aldri skjedd før at jeg har fått den så tidlig. Krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen
!
Du er flyttet. Senere el enn forventet?
hvor mange DPO er du??blenda test,men tidlig ennå
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
okey10 ca
Hurra!!! Gratulerer SÅÅ myeNå skal jeg ikke "plage" med mine tester mer. Men jeg klarte ikke vente. En time etter forrige dobesøk, utvannet urin, ca 10 dpo og fikk alikevel denne:
Vis vedlegget 63299
Har aldri skjedd før at jeg har fått den så tidlig. Krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen
!
hmm.. ja tror alle helst skulle vært gravide før vi begynner med prøvingenja gjør jo det,nå kjenner jeg jo ettersist testet jeg ikke før to dager over ikm.prøvde ikke aktivt da.mistet og nå skulle jeg vært gravid helst i går...utolmodig ja
mens murringer...hadde sist og men trodde det var forberedelse til tr.ikke tunge og ømhet i bryst nå,så skeptisk..
Har du bilde av den da??Testet i dag på utvannet urin. Synes eg kunne skimte en lyserosa strek. Men det var nok mer ønsketenking etter å ha studert den.
Nei prøvde gikk ikke ann å se noe da. Ska ta ny i morgen tidlig.Har du bilde av den da??
Så lyst til å bli mamma <3