IKM uke 23

Jeg er skikkelig rar denne pp! Vanligvis så har jeg ømme pupper fra dagen etter el til IKM , det har jeg ikke denne pp men jeg har litt mens murringer som kommer og går! Er ikke så vondt men merker det! Noen som har vært borti det før? Forventet IKM er på søndag

Så lyst til å bli mamma <3

Har ikke troen denne gangen at svømmerne holdt 2-3dager før, men er utrolig hvor fort man får håp likevel. Ser det allerede står noen på mik evnt termindato 14 feb, så blir vel neppe å dukke opp strek på ikm..men neste skal jeg iallefall treffe bedre med mannen i nærheten på el:)

Hei !
Er ny her inne
smile.gif

Hadde første dag i siste mens 3. mai så er på dag 30 i dag, har sykluser på alt fra 28 - 34 dager så litt usikker på hvilken dag IKM er, men er i løpet av denne uka
smile.gif
Holder på å bli sprø av og vente ! Trenger noen å dele denne ventingen med
smile.gif
Har ikke tatt noen tester enda, men er usikker på om jeg skal teste eller bare vente å se om TR kommer.. Har litt ømme pupper og en del murringer nederst i magen og føler meg oppblåst, og er jeg veldig trøtt og slapp om dagen, ellers ingen typiske tegn..

Hei !

Er ny her inne.. Hadde første dag i siste mens 3. mai så er på dag 30 i dag, har sykluser på alt fra 28 - 34 dager så litt usikker på hvilken dag IKM er, men er i løpet av denne uka
Happy.gif
tongue.png
Har ikke tatt noen tester enda, men er usikker på om jeg skal teste eller bare vente å se om TR kommer.. Har litt ømme pupper og en del murringer nederst i magen og føler meg oppblås, også er jeg veldig trøtt og slapp om dagen, ellers ingen typiske tegn..

Hei !

Er ny her inne.. Hadde første dag i siste mens 3. mai så er på dag 30 i dag, har sykluser på alt fra 28 - 34 dager så litt usikker på hvilken dag IKM er, men er i løpet av denne uka
Happy.gif
tongue.png
Har ikke tatt noen tester enda, men er usikker på om jeg skal teste eller bare vente å se om TR kommer.. Har litt ømme pupper og en del murringer nederst i magen og føler meg oppblås, også er jeg veldig trøtt og slapp om dagen, ellers ingen typiske tegn..
hadde tatt en test jeg om jeg hadde hatt mulighet til å være gravid?:) du har jo symptomer på det ;)

6 DPO (7 straks siden kl nærmer seg 24). Begynner vanligvis å teste 8 DPO, men denne gangen har jeg så liten tro at jeg ikke har et snev av testetrang en gang.. :( *oppgitt og lei*

Sent from my iPhone using BV Forum

6 DPO (7 straks siden kl nærmer seg 24). Begynner vanligvis å teste 8 DPO, men denne gangen har jeg så liten tro at jeg ikke har et snev av testetrang en gang.. :( *oppgitt og lei*

Veldig tidlig ennå. Den har kanskje ikke festet seg ennå en gang! Jeg heier på at en spire klorer seg fast hos deg <3!

Lillemoor: ja har all mulighet til det, har hatt sex rett før og etter El så håper på det beste :) får se om jeg tar en test i morgen hvis det ikke skjer noe da heller..

hadde tatt en test jeg om jeg hadde hatt mulighet til å være gravid?:) du har jo symptomer på det ;)

Ja har all mulighet til det, har hatt sex rett før og etter El så håper på det beste :) får se om jeg tar en test i morgen hvis det ikke skjer noe da heller..

Hei !
Er ny her inne
smile.gif

Hadde første dag i siste mens 3. mai så er på dag 30 i dag, har sykluser på alt fra 28 - 34 dager så litt usikker på hvilken dag IKM er, men er i løpet av denne uka
smile.gif
smile.gif
Har ikke tatt noen tester enda, men er usikker på om jeg skal teste eller bare vente å se om TR kommer.. Har litt ømme pupper og en del murringer nederst i magen og føler meg oppblåst, og er jeg veldig trøtt og slapp om dagen, ellers ingen typiske tegn..
ømme pupper,murring,opplåst og trøtthet er vel de sikreste tegn så tidlig,foruten uteblitt mens.ta en test;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Veldig tidlig ennå. Den har kanskje ikke festet seg ennå en gang! Jeg heier på at en spire klorer seg fast hos deg <3!

Takk for oppmuntringen :) Godt å kunne lufte litt frustrasjon her inne innimellom! Vi har bikket året som prøvere nå (lange sykluser i starten) så tror det er derfor jeg er litt motløs..

Her har jeg det litt som deg, sist måned røk det mange tester, startet 9 dpo. Nå er jeg 8 dpo, og ser ingen grunn til å starte med å teste, har ingen tro på denne måneden. Håper vi begge blir positivt overrasket her til helgen:)

Fortsatt ingen tr å ingen tegn på den heller.. skulle egentlig hatt den på søndag men siden den har tullet litt så tok jeg ikm på mandag men den er fortsatt ikke kommet :p lurer på om kansje den bare kom den ene gangen å så har det sluttet igjenn? :O har gått på progynova å fått mensen tilbake etter mange år å skulle jo tru at når den endelig var kommet tilbake forje mnd at den skulle fortsette månedene framover? :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg er skikkelig rar denne pp! Vanligvis så har jeg ømme pupper fra dagen etter el til IKM , det har jeg ikke denne pp men jeg har litt mens murringer som kommer og går! Er ikke så vondt men merker det! Noen som har vært borti det før? Forventet IKM er på søndag

Har det akkurat på samme måte her!! Ikke hatt noe ømme pupper, og det har jeg alltid etter EL til IKM jeg å!
Litt mensmurringer og noen ganger litt småstikking i livmora..

IKM på lørdag ;) så blir spennans å følge deg!

Fortsatt ingen tr å ingen tegn på den heller.. skulle egentlig hatt den på søndag men siden den har tullet litt så tok jeg ikm på mandag men den er fortsatt ikke kommet :p lurer på om kansje den bare kom den ene gangen å så har det sluttet igjenn? :O har gått på progynova å fått mensen tilbake etter mange år å skulle jo tru at når den endelig var kommet tilbake forje mnd at den skulle fortsette månedene framover? :p

Når skal du teste? Krysser fingrene for deg<3

Når skal du teste? Krysser fingrene for deg<3
E invitert på lovefest på lørdag så tenkte å teste på fredag om ikke tr kommer før da :) Før mensen sist gang så hadde æ veldig ømme bryst å det kom med en gang 4 daga før mens, den her gangen så kommer det gradvis så e annerledes den her mnd :) i tillegg har æ jo vært mye kvalm så får se ka som skjer ;)

Så spennans!! Håper og krysser fingrene for deg! :)

Hvilken tester bruker dere? Og hvilken tester er det størst sjangs for å få positive før IKM? :)

Kjenner jeg begynner å bli utålmodig nå :p huff..
Kunne man ikke bare fått et sikkert svar når man selv vil :p

Merkelige greier, for noe er annerledes nå enn før, men har ikke noen spesielle symptomer :p føler bare på meg at noe er annerledes! Blææ!!

Back
Topp