Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skjønner hva du mener, jeg tenker også litt som degEeh, har den appen ja.. Prøvde å slutte for et års tid siden, men det å spare penger holdt visst ikke som god nok grunn til å slutte den gangvet at det blir null problem å slutte når spira sitter altså, det er vel mer det å "ikke leve" i prøveperioden som er problemet. Haha, nå høres det ut som at snus er livet! Det er det altså heldigvis ikke
![]()
Å, hjelpes! Det var ikke lite jobb, nei. Skjønner deg godt, og det viktigste er jo at du slutter når du blir gravid. Håper det blir mange positive tester om et par uker!!Ja, burde jo egentlig det!!har bare 2 snus igjen i boksen, så kanskje dette blir den siste.. Er bare så vanskelig nå i eksamenstida, i tillegg til innspurt på jobb! Har nemlig vært så dum i år at jeg har vært 150% student i tillegg til å jobbe i en 90% stilling som lærer på vgs..... Blir 240% det, haha.. Kjempelurt. Så jeg føler at jeg trenger snusen som trøst når jeg ser den svære rettebunken som ligger foran meg
med positiv test har jeg iallefall en svært god grunn til å slutte, mens jeg nå i dpo-land hele tiden tenker at det ikke klaffa denne måneden. Men jeg prøver vel egentlig bare å rettferdiggjøre det ovenfor meg selv
![]()
Å, hjelpes! Det var ikke lite jobb, nei. Skjønner deg godt, og det viktigste er jo at du slutter når du blir gravid. Håper det blir mange positive tester om et par uker!!
I dag føler jeg meg litt "tung" nederst i magen, men det kan være fordi jeg overspiste meg på pizza tidligereUnngikk å bestille pizza parma, sånn i tilfelle jeg skulle være gravid. Tar dere hensyn til slike ting? Jeg orker jo egentlig ikke å gå rundt å tenke på slike ting konstant, for da kan det bli en veeeldig slitsom prøveperiode..
Æsj!! Hadde veeeeldig positiv EL test på fredag ettermiddag, la inn noen aksjer lørdag morgen, men det var det!
Var barnevakt for ei tulle på 5 mnd hele lørdag og i dåp på søndag! Så etter det var vi trøtte![]()
Så tviler på at vi har truffet på det ene forsøket! Mye mer rolig denne pp.. Null forhåpninger med så liten innsats
Sent from my iPhone using BV Forum
Det ene forsøket ga jo 300 millioner potensielle friere daså alt håp er vel ikke ute!
Her gikk det virkelig troll i ord i dag.. Våkna med uvi!har ikke hatt det på over et år, og har vært veldig påpasselig med alle forebyggende greier, så skjønner ingenting! Har et par tabletter med antibiotika liggende, og lurer på om jeg bare skal ta en for å bli kvitt dette først som
sist..
Mener du tirsdag 3 juni?Kan noen legge meg til på torsdag 3.juni?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det ene forsøket ga jo 300 millioner potensielle friere daså alt håp er vel ikke ute!
Her gikk det virkelig troll i ord i dag.. Våkna med uvi!har ikke hatt det på over et år, og har vært veldig påpasselig med alle forebyggende greier, så skjønner ingenting! Har et par tabletter med antibiotika liggende, og lurer på om jeg bare skal ta en for å bli kvitt dette først som
sist..
Neida, alt håp er forsåvidt ikke uteen får bare vente å se da
![]()
Æsj, UVI er noe dritt!! Har hatt det selv, men lenge siden sist her å!
Er det så lurt å ta antibiotika når du ikke har vært i kontakt med lege da?
Forresten, hyggelig med flere Telemarkinger
uvi er ikke noe godt i det hele tatt.. var veldig plaget med det før:/ men har ikke hatt det på flere år nåDet ene forsøket ga jo 300 millioner potensielle friere daså alt håp er vel ikke ute!
Her gikk det virkelig troll i ord i dag.. Våkna med uvi!har ikke hatt det på over et år, og har vært veldig påpasselig med alle forebyggende greier, så skjønner ingenting! Har et par tabletter med antibiotika liggende, og lurer på om jeg bare skal ta en for å bli kvitt dette først som sist..
Legen min sa at slike tilbakevendende infeksjoner kan man like så gjerne ta knerten på med det samme.. Fikk dobbel resept forrige gang, så slipper jeg at infeksjonen rekker å utvikle seg i påvente av ny legetime dersom jeg får det igjen! Jeg leste litt på nettet om det er farlig å ta antibiotika dersom det skulle vise seg at jeg er gravid da, men det virker som at det er farligere å ikke ta antibiotika ved uvi enn å faktisk ta det..?
Hihi, så koselig![]()
Mener du tirsdag 3 juni?
Kanskje det er et tidlig tegn på at du har vært heldig nå![]()
Veldig vanlig å få under graviditet ihvertfall![]()
krysser fingrene for deg!
Ja!![]()
Hvor i Telemark hører du til?
Nja, tviler på det! Trode det var vanligere senere i svangerskapet pga den store magen som er i veien og presser her og der, men det vet jeg ikke så mye om..
Det er lov å håpe at det er noe der ihvertfallhehe..
Jeg er fra en ganske liten plass i Vest-Telemark, men bor ikke der nå mens jeg studerer![]()