Gjort. Lykke til med jakten på ELdet kan du gjøre, ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjort. Lykke til med jakten på ELdet kan du gjøre, ja.
Jeg pleier alltid å gå på toalett med en gang, men prøver nå å bli liggende litt før jeg tusler ut. De siste to gangene her har jeg tatt truse på og lagt meg ned for å sove, uten noe søl. Gjør det nok bare her el tiden, for det er jo anbefalt å tisse etterpå for å unngå i uvi. Men disse svømmerne kan jo veien opp, så om man ligger ned i fem minutter før man går ut å tisser, burde det vel gå fint. Tror jeg..Hahah, Jump!!! Kjipe greier, men morsomt var det jo![]()
Det får meg til å tenke på noe som jeg hadde tenkt å spørre dere om: hvordan gjør dere det etter at aksjene er lagt inn? Jeg har liksom bare gått rett på badet etterpå, for jeg orker ikke alt sølet i sengamen da blir det kanskje ingenting igjen der inne som kan svømme seg frem til egget?? Skikkelig klein greie det der, husker jeg fikk litt sjokk første gang jeg hadde sex, for det var jo ikke som på film, at man bare rullet seg tilbake og sovna etterpå
![]()
Jeg pleier alltid å gå på toalett med en gang, men prøver nå å bli liggende litt før jeg tusler ut. De siste to gangene her har jeg tatt truse på og lagt meg ned for å sove, uten noe søl. Gjør det nok bare her el tiden, for det er jo anbefalt å tisse etterpå for å unngå i uvi. Men disse svømmerne kan jo veien opp, så om man ligger ned i fem minutter før man går ut å tisser, burde det vel gå fint. Tror jeg..
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Fra desember når vi startet prøvingen til nå, har jeg vært veldig nøye på dette med alkohol, og omtrent bare drukket når TR har vært på besøk. I går tok jeg meg ett glass vin. På torsdag skal jeg på tur med jobben, så ser for meg at det nok blir et glass eller to på turen også. Jeg får se an om det føles greit eller ikke.
Jeg ligger litt etterpå. Gjerne med pute under stumpenjeg er også plaget med UVI til tider, så jeg må tisse.
Alkohol er ikke er så stort problem for meg, for jeg drikker bare vin rundt en gang i måneden uansett, og da kan jeg like så gjerne gjøre det når TR er på besøk. Men jeg snuser..... Utrolig lei uvane, og tenker å slutte det øyeblikket jeg får positiv test, men er livredd for at det skal ha noe å si i dagene mellom egget har festet seg og jeg får positiv test.. Det er lov å kalle meg idiotisk altså...........
Jeg syns ikke du er idiotiskAlkohol er ikke er så stort problem for meg, for jeg drikker bare vin rundt en gang i måneden uansett, og da kan jeg like så gjerne gjøre det når TR er på besøk. Men jeg snuser..... Utrolig lei uvane, og tenker å slutte det øyeblikket jeg får positiv test, men er livredd for at det skal ha noe å si i dagene mellom egget har festet seg og jeg får positiv test.. Det er lov å kalle meg idiotisk altså...........
Jeg syns ikke du er idiotiskMen om du er veldig bekymret, har du prøvd å slutte nå? Så slipper du å bekymre deg tenker jeg
![]()
Har du prøvd å laste ned slutta appen?? Kan hende den hjelper? Da får du motiverende tips hver dagJa, burde jo egentlig det!!har bare 2 snus igjen i boksen, så kanskje dette blir den siste.. Er bare så vanskelig nå i eksamenstida, i tillegg til innspurt på jobb! Har nemlig vært så dum i år at jeg har vært 150% student i tillegg til å jobbe i en 90% stilling som lærer på vgs..... Blir 240% det, haha.. Kjempelurt. Så jeg føler at jeg trenger snusen som trøst når jeg ser den svære rettebunken som ligger foran meg
med positiv test har jeg iallefall en svært god grunn til å slutte, mens jeg nå i dpo-land hele tiden tenker at det ikke klaffa denne måneden. Men jeg prøver vel egentlig bare å rettferdiggjøre det ovenfor meg selv
![]()
Har du prøvd å laste ned slutta appen?? Kan hende den hjelper? Da får du motiverende tips hver dag![]()