IKM uke 23

Vi har vært kjærester i 3 år :) datet i 4.

I dag satte FF stipplet strek i charten min. Ifg den er jeg i dag 3 dpo :) det kan stemme veldig bra ettersom jeg hadde eggløsningssmerter på søndag. Og mandag var jeg på dag 16 i syklusen og 14 dager til IKM.
Skal det være vår tur denne gangen etter 9 pp?
Åh så spennende:) får håpe det:)

Så lyst til å bli mamma <3

vært sammen i snart 3 år,2 dpo (minst) i dag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvem her er førstegangsprøvere? Dvs at dere ikke har barn fra før? Er så spent om vi kan bli gravide i det hele tatt... Ti dager til jeg skal ta en test.. ;-)

Er det vanlig å kjenne noe før enn tiden før IKM?

Vi er førstegangsprøvere!! Sykt spennans ;)

Lykke til!! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmmm.. Litt merkelig! Ikke EL enda her i gården!

Blir frustrert jeg asså :p så klar for å komme igang igjen!! Blææ ;)

Vi har vært samboere i 11 år. Har en tipptopp jente på 4, vil så gjerne ha en liten søster eller bror. Eller hund... :-)

4 dpo i dag!

er det mulig å få kortere sykluser etterhvert? tror syklusen min denne mnd vil bli kortere=/ den var på 26 dager forigje gang isteden for 28 som den pleier å være!

er det mulig å få kortere sykluser etterhvert? tror syklusen min denne mnd vil bli kortere=/ den var på 26 dager forigje gang isteden for 28 som den pleier å være!

Er ikke det innenfor normalen? Min varierer fra 26 til 28, men for det meste 26. Og i november i fjor var den på 34..

Det er helt normalt at syklusen endrer seg med tiden :)

--------------------------
Taster fra appen

Ja. Jeg har alltid hatt sykluser på 29-33 dager. Men etter at jeg fjernet spiralen i desember har jeg hatt to sykluser på 26 dager, en på 27, en på 28 og en på 32. Den på 32 lurer jeg på om var en kjemisk, for fikk en svaak strek på kvelden CD27.

Jeg tror min IKM er 1. juni og ikke 2. som jeg har skrevet. Men uansett - hvor tidlig kan man ta en test? Har kjøpt en såkalt tidligtest som det står at er sensitiv for 10 mIU/ml hCG...

Jeg tror min IKM er 1. juni og ikke 2. som jeg har skrevet. Men uansett - hvor tidlig kan man ta en test? Har kjøpt en såkalt tidligtest som det står at er sensitiv for 10 mIU/ml hCG...
du kan behynne å teste 6 dager før forventet mens.men ikke sikkert du får korrekt svar før 1 juni:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Okey:) jeg har ikke vært sånn inn i hvor lange syklusene mine har vært før det siste halv året egentlig:P

Så lyst til å bli mamma <3

Da er det virkelig askjeinnleggingstid her i gården, også får vi håpe på et STORT aksjeutbytte ;) tror EL er i mårra, men har kjent litt av hvert i dag, så kanskje det er i dag også :)

Hvem her er førstegangsprøvere? Dvs at dere ikke har barn fra før? Er så spent om vi kan bli gravide i det hele tatt... Ti dager til jeg skal ta en test.. ;-)

Er det vanlig å kjenne noe før enn tiden før IKM?

Er førstegangsprøver vi også, er i pp2 nå, men ikke brukt prevansjon siden august ifjor:) her er det bare annenhver syklus som det blir pp på:) er kjempe spent på om jeg kan bli gravid jeg også, det tror jeg alle jenter er helt til de klarer det.

Ikm mandag 2 juni å vet ikke helt hvordan pp det hær e sia vi i praksis har prøvd sia september i fjor :p
Fikk tr tilbake etter mange år uten 4 mai så blir spennende det her ;) aner ikke hvor lange sykluser æ har å ane ikke om æ i det heletatt har eggløsning men vi får vente å se ;)
Har gått på progynova nu i 3 mnd for å få tilbake mensen så krysses alt som kan krysses for at æ e tilbake i gamet nu ;)
Med de to andre barna så satt de 1 pp :)
Men sett mæ opp som pp 1 ;)

Det begynner å nærme seg dpo for flere nå. Er 5 dpo i morgen. Kun 9 dager til IKM. Snart begynner symptom jakten :D

Last edited:
Back
Topp