IKM uke 23

Ja, har kjøpt termometer med to desimaler, så starter temping neste måned dersom det ikke klaffer nå :) men fant ut at jeg og mannen skal være ledere på en leir for ungdommer hele neste EL-periode..! Skal bo i telt i fem dager, så blir nok fint lite sex da, haha!
Æsj, ja den er kjip. Ikke leir, men telt + el :P Får håpe den kommer litt før/senere. Min erfaring er at sex kan være veldig stille, hehe, hjemme hos svirgermor er det lytt, men to ukers ferie er lenge om man ikke kan være litt intime :P Men telt er jo i tillegg til lytt litt smålig gjennomsiktige..

Æsj, ja den er kjip. Ikke leir, men telt + el :P Får håpe den kommer litt før/senere. Min erfaring er at sex kan være veldig stille, hehe, hjemme hos svirgermor er det lytt, men to ukers ferie er lenge om man ikke kan være litt intime :P Men telt er jo i tillegg til lytt litt smålig gjennomsiktige..

Eh, ja.. :P men det går kanskje hvis vi er skikkelig stille og har våtservietter liggende :) mannen sa at han kom til å føle seg ekstremt snuskete da, med tenåringer vandrende rundt på utsiden av teltduken! Så han var altså ikke kjempegira på ideen ;)

Eh, ja.. :p men det går kanskje hvis vi er skikkelig stille og har våtservietter liggende :) mannen sa at han kom til å føle seg ekstremt snuskete da, med tenåringer vandrende rundt på utsiden av teltduken! Så han var altså ikke kjempegira på ideen ;)
Hahaha, forstår jeg godt! Hadde kanskje vært noe annet om det var litt mindre unger, som man viste sov godt.. Men altså, man skal jo være der om noen våkner eller hva det skulle være.. Ser det for meg, leir-lederne som blir bustet når de har sex, moro for alle andre hvertfall :P

Hahaha, forstår jeg godt! Hadde kanskje vært noe annet om det var litt mindre unger, som man viste sov godt.. Men altså, man skal jo være der om noen våkner eller hva det skulle være.. Ser det for meg, leir-lederne som blir bustet når de har sex, moro for alle andre hvertfall :P

Hahah, huff, hadde vært et mareritt for oss tror jeg :P

hahah!! Tennåringsfilm:) hiihii

Så lyst til å bli mamma <3

Så kjedelig, da.. Men du holder jo iallefall kontroll på når EL faktisk er! Jeg har ikke hatt ømme pupper de siste dagene, så kanskje EL aldri har vært? Skulle egentlig ønske at jeg hadde starte med temping for noen måneder siden..
Hos meg varierer det om puppene blir ømme. Noen PPer kjempevonde, mens andre merker jeg ingenting. Så det kan hende EL har vært likevel:)

Er det noen her som har begynt å merke noen tegn foreløpig? Er litt tidlig, men moro å høre ;)

Jeg selv er så utrolig rolig nå, men det er fordi jeg ikke har trua på noenting denne gangen :p egentlig deilig å være så avslappa!

I forhold til forrige PP, da hang jeg meg opp i alt som føltes litt annerledes! :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt litt stikninger i livmoren men ellers ingenting. Har ikke store troen denne ppen heller. Hvis det ikke sitter denne gangen så hopper vi over neste mnd og begynner påan igjen neste pp. Da er vi på ferie i syden og det blir litt mer avslappende.

Har hatt litt stikninger i livmoren men ellers ingenting. Har ikke store troen denne ppen heller. Hvis det ikke sitter denne gangen så hopper vi over neste mnd og begynner påan igjen neste pp. Da er vi på ferie i syden og det blir litt mer avslappende.
samme her,stikking i livmora men ingen ømhet.men mulig det kom senere sist jeg var gravid.er jo en uke til ikm:)sist fikk jeg ingen symptomer enn jeg får når tr er på vei.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

samme her,stikking i livmora men ingen ømhet.men mulig det kom senere sist jeg var gravid.er jo en uke til ikm:)sist fikk jeg ingen symptomer enn jeg får når tr er på vei.

ah..jeg hopper ikke over neste pp altså om det ikke klaffer nå,leste litt vel fort:)

Nei men det er jo veldig tidlig. Har lite tru egentlig siden jeg slutta på pillen sist mens. :)

Forrige pp var det noe inni meg som gjorde meg sikker i min sak - jeg var gravid. var skuffa når TR kom på besøk en uke over tiden.. men nå har jeg ingen tro på at det klaffer, men håpet kan jo ingen ta fra en ;) hehe..
Jeg kjenner litt stikkinger eller murring.. så lurer nesten på om jeg har eggløsning (men har ingen slim... detaljer er vel alle her vandt til så ingen beklagelser :) ). Så nå er jeg litt i beita på om jeg har eggløsning eller om det skjer noe der inni :-/ Ingen andre symptomer..
skal uansett bli litt action på gubben når han kommer hjem i kveld ;) tihiii :)

Jeg har også stikninger i livmor og litt mensliknende symptomer. Men i går kveld kjente jeg at puppene var blitt ømme, så er redd for at det er fordi eggløsning var i går.. I såfall tror jeg nok ikke de aksjene vi la inn fredag og lørdag holder :( uvi'en har roa seg veldig ned etter at jeg tok antibiotika da :)

hos meg er det ømt i korsryggen..veldig ømt til tider. Har også kjent litt mensliknende smerter, og fått kviser. Ellers pleier jeg alltid å spotte uka før mens. Nå er det ingenting..

Her har jeg fått en hyggelig samling kviser i panna :s ellers er det ingen symptomer å spore, men jeg får heller ikke symptomer på mensen.. Litt ubehag i korsryggen når den har startet bare

--------------------------
Taster fra appen

IKM UKE 23:)

Mandag 2.Juni
Glad sau pp 5
Fleurs
-moni-
Eimsa pp 1

Tirsdag 3 Juni:
Tulla84 pp 9
Vilde_87 pp 9

Onsdag 4 Juni:
Pudder pp 12
Soletti
Romi pp6

Torsdag 5 Juni:
Håperpåettmirakel pp 22
Sannyhawk pp4

Fredag 6 Juni:
Snurkus pp 2
Angel2104
Carros pp 9

Lørdag 7 Juni:
Lilla86 pp 6
Frutelemark pp 1
Bambii1
Surrelusa

Søndag 8 Juni:
3nøtter pp 9
L88
Lillemoor pp 9
Prøverpåførste
Jump

GRAVID :dance008:

TR:smiley-angry016:

Passert IKM :confused004:

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum​

Ikm fredag på meg :) pp1

uff.. nå har jeg blitt usikker. Kanskje har EL blitt forsinket her, eller så vet jeg ikke hva det er. I dag kom det litt som kan ligne EL-slim. Det var (oi, her kjenner jeg det kommer detaljer :smiley-ashamed008) en liten "klump" slim og resten var liksom bare vått. Er det noen som vet om det kan være noe slim etter en evt befruktning? Eller kan det hende EL har flyttet på seg? :) Og evt. kommer det når EL er ferdig eller før det starter...? jeeeeess.. denne prøvinga kan ta livet av psyken :-P har ingen negler igjen snart...

hos meg er det ømt i korsryggen..veldig ømt til tider. Har også kjent litt mensliknende smerter, og fått kviser. Ellers pleier jeg alltid å spotte uka før mens. Nå er det ingenting..

Jeg har i allefall hørt at det er mange som blir øm i korsryggen tidlig i svangerskapet...
Herre Jemini, det er så spennende å se hvilke som får tildelt en spire denne måneden :)

Back
Topp