IKM uke 23

Jeg hadde heller tatt korte, det gir flere sjanser i året..

Mine er en plass mellom 26 og 45 for det meste. Stort sett 35-45.
Det gir deg 5-7 sjanser mer i året enn meg...

Sant så sant det gir flere sjanser :)

33-40 dager her :) skulle også gjerne hatt litt kortere sykluser.. Lenge å vente mellom hver EL! Men for å se positivt på det, så er jo tanta sjeldnere på besøk da..

Her i hus har det vært mye dårlig stemning med mannen i det siste.. Lange, slitsomme dager for begge to! Er så kjipt å drive med prøving når stemninga er sånn så som så! :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, ikke noe kjekt når det føles sånn. Håper det ordner seg for dere. :)

--------------------------
Taster fra appen

Takk for det, jenter :) det er jo ingen krise på gang, men når begge er irritable så blir det litt småkrangling over helt unødvendige greier! Har ikke hatt sex siden torsdag fordi jeg var bortreist i helga, men nå får jeg vel snart bare svelge stoltheten min og ta initiativet til litt kos ;) den fruktbare perioden er visstnok i gang i følge FF!

Mellom 26-27 dager her..

Babysjuk... neste sjanse i midten av juni hvis det ikke klaffer nå. Mannen sa jeg skulle få en sokk i munnen om vi fikk det til på første forsøk, jeg har gnålet om at ting tar tid ... håper på sokk i munnen ;-D Her er det forøvrig bare tipp topp tommel opp. Gifter oss i juli!

Mellom 26-27 dager her..

Babysjuk... neste sjanse i midten av juni hvis det ikke klaffer nå. Mannen sa jeg skulle få en sokk i munnen om vi fikk det til på første forsøk, jeg har gnålet om at ting tar tid ... håper på sokk i munnen ;-D Her er det forøvrig bare tipp topp tommel opp. Gifter oss i juli!

Åh, bryllup er koselig da! Gratulerer :) vi gifta oss i 2012, og det beste med å gifte seg er absolutt det å være gift ;)

Takk - Ja, vi gleder oss til det! 2014 er året alt skal skje. :Heartred håper jeg... Gud, litt spennende om dagen.

Hvor lange sykluser har dere? Min er på 23 dager med 12 dagers luteal fase. Har korte mellomrom mellom tanta med andre ord, blæ :s

--------------------------
Taster fra appen

Nå har jeg 29-31 dager, men de første syklusene etter pilleslutt var opptil 56 dager.. Sååå glad for at de ble kortere etterhvert :p

Jeg vil være med her, tror jeg har IKM søndag 8. Juni:) har alltid hatt 28 dager, men siste periode var på 31 dager, så håper det var et engangstilfelle:)

Nå har jeg 29-31 dager, men de første syklusene etter pilleslutt var opptil 56 dager.. Sååå glad for at de ble kortere etterhvert :p

Ja, så lange er kjedelig. Godt de er blitt kortere

fra app

Jeg begynner min fruktbare periode i dag!! Men jeg er ikke i form!! Aaarg!! Jaja! Torsdagen kan jeg da:)

Så lyst til å bli mamma <3

Hvem her er førstegangsprøvere? Dvs at dere ikke har barn fra før? Er så spent om vi kan bli gravide i det hele tatt... Ti dager til jeg skal ta en test.. ;-)

Er det vanlig å kjenne noe før enn tiden før IKM?

Hvem her er førstegangsprøvere? Dvs at dere ikke har barn fra før? Er så spent om vi kan bli gravide i det hele tatt... Ti dager til jeg skal ta en test.. ;-)

Jeg er førstegangsprøver ;-) er i hvertfall ikke unormalt å kjenne noe, men husk at kroppen kan lure deg også. Vi blir jo gjerne ekstra følsomme på symptomer når man gjerne vil ha en positiv test ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

2 dager siden el og har fremdeles ikke hatt sex denne syklusen. ;-) tralalaaa.. :-P

Kjenner ikke noe jeg..bare litt vondt i korsryggen, øm liksom, som når du har tatt mye markløft. Kanskje det er pga trening.

Hvis du er 2 dager over eggløsning og ikke har hatt sex er det vel ikke store sjansene denne perioden? ... Vi har hatt masse sex, særlig da jeg hadde egglslim, men aner jo ikke om jeg har eggløsning da - eller flere dager senere!?! Jaja. Vente og se!

Kjenner ikke noe jeg..bare litt vondt i korsryggen, øm liksom, som når du har tatt mye markløft. Kanskje det er pga trening.

Hvis du er 2 dager over eggløsning og ikke har hatt sex er det vel ikke store sjansene denne perioden? ... Vi har hatt masse sex, særlig da jeg hadde egglslim, men aner jo ikke om jeg har eggløsning da - eller flere dager senere!?! Jaja. Vente og se!
Vi har pause i prøvinga pga sambo har eksamen denne mnd og er derfor ikke hjemme på besøk. Må også få kontroll på blodsukkeret og gå ned en kg og to. Håper på neste mnd ;-) er forresten helt normalt og ikke kjenne noen symptomer også ;-)

Jeg prøver også på første:) har prøvd i 9 pp nå!!

Så lyst til å bli mamma <3

I see :-)

Håper det klaffer denne gangen da lillemoor! Vi har nettopp begynt, merker at man blir litt opphengt i dette. Men ser for meg at som tiden går så blir man mer avslappa, glemmer det litt liksom.. Mulig jeg tar feil..

Kjenner veldig at jeg vil vil vil bli gravid ;-)

Back
Topp